Boohooquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:00 schreef frame-saw het volgende:
OPETH YEAH WTF OMG DAT WIST IK NIET.
Heb ik hiervoor een halfuur naar de radio geluisterd. En BP was 1 album prima, maar die laatste twee zijn nou niet echt dat ik yay zeg.
word.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:00 schreef Apfelsaft het volgende:
Met Arctic Monkeys, Bloc Party en The Prodigy ben ik toch wel heel blij
Hmm toch maar even wat meer luisteren dan. 1 Nummer wat ik zojuist luisterede was anders wel weer gewoon het 13e.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:58 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Bloc Party is best leuk, en ik hou niet van 13-in-een-dozijn britpop bandjes.
Ja ik klaag want ik dacht: er wordt een tiental namen bekend gemaakt (het is immers bijna april), maar vier namen waarvan er 2 namen min of meer bekend waren, 1 naam die me weinig doet en 1 naam die me niks doet.quote:
Kijk, dat voordeel heb ik dan weer. Voor mij niet, want ik ben pas één keer geweestquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Arctic Monkeys, Bloc Party, Opeth, The Prodigy.. Het is weeral Lowlands op repeat.
Ik vind het sowieso geneuzel. 80 bands ofzo en men zeurt over bands.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, dat voordeel heb ik dan weer. Voor mij niet, want ik ben pas één keer geweest
Valt me nog met het gezeur tot nu toe. Meestal zijn er al topics vol geluld met allerlei bands die niet eens geboekt worden terwijl er dan pas 5 bekend zijn gemaakt...quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geneuzel. 80 bands ofzo en men zeurt over bands.
Ja, je zult altijd bekende acts vaker achter elkaar gaan zien want ze zijn nou eenmaal populair.
Nee, luister maar eens naar het verschil tussen hun eerste en hun laatste album.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
Gek eigenlijk. Ik heb nooit echt naar Bloc Party geluisterd. Zeker weer zo'n 13-in-een-dozijn britpopband?
en dan later weer zeuren dat ze tegelijk spelen en dat je wat moet missenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geneuzel. 80 bands ofzo en men zeurt over bands.
Ja, je zult altijd bekende acts vaker achter elkaar gaan zien want ze zijn nou eenmaal populair.
Ja ik zal op Werchter eens live gaan luisteren of het me bevaltquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, luister maar eens naar het verschil tussen hun eerste en hun laatste album.
Veel meer elektronisch. het begon als britpop maar is nu veel meer dan dat.
Ook waarquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Valt me nog met het gezeur tot nu toe. Meestal zijn er al topics vol geluld met allerlei bands die niet eens geboekt worden terwijl er dan pas 5 bekend zijn gemaakt...
Preciesquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Arctic Monkeys, Bloc Party, Opeth, The Prodigy.. Het is weeral Lowlands op repeat.
Ik hoop nog op blur/gorillaz als echte verrassingquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |