Ik vond ze anders hartstikke tof in Paradiso hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:45 schreef maxor het volgende:
Fratellis is inderdaad echt helemaal niets live
Alleen jammer van al die dronken schottenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vond ze anders hartstikke tof in Paradiso hoor.
Whitest boy alive zou tof zijn ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:00 schreef Agiath het volgende:
Whitest boy alive en God is and astronaut moeten komen
De wortel was er vorig jaar wel. Hij stond alleen ergens anders.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef febster het volgende:
28 maart 2009, een legendarisch moment want de Lowlands 2009 iTunes playlist is gemaakt.
ja ik weet dat de wortel er in 2008 niet meer was, maar mijn vriendengroep is hem toch stug wortel blijven noemen
Ja oke, maar hij was niet echt een 'meeting place' om het zo maar eens te noemenquote:Op zondag 29 maart 2009 05:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
De wortel was er vorig jaar wel. Hij stond alleen ergens anders.
kun je niet zwemmen?quote:Op zondag 29 maart 2009 07:03 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, maar hij was niet echt een 'meeting place' om het zo maar eens te noemen.
Diplo ging idd lekker afgelopen jaarquote:Op zondag 29 maart 2009 10:12 schreef chansadres het volgende:
Whitest Boy Alive zou tof zijn. Mijn gevoel geeft ook aan dat de Pet Shop Boys komen.
Ik vermoed de volgende bands (meer een haalbare wishlist...)
Aphex Twin, Bell X1, Birthday Massacre, Boys Noize, Bullet For My Valentine, Calexico, Crystal Castles, Dananananaykroyd, Deerhoof, Digitalism, Diplo, Eagles of Death Metal, Fatboy Slim, Fever Ray, Filthy Dukes, Fleet Foxes, Friendly Fires, Get Well Soon, Glasvegas, I'm from Barcelona, James Yuill, Jamie Lidell, Jazzanova, Katzenjammer, Klaxons, Late Of The Pier, Life Of Agony, Lily Allen, M. Ward, Mala Vita, Mars Volta, MSTRKRFT, Mystery Jets, Nine Inch Nails, Offspring, Pet Shop Boys, Rise Against, Simian Mobile Disco, Slipknot, The Bishops, The Psychedelic Furs, The Thermals, Trentemoller, Tv on the Radio, Venetian Snares, VNV Nation
Hiermee zou ik zwaar tevreden zijn
Begrijp ik ook niet. Als je naar de tourdata kijkt zitten ze in Amerika in augustusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef Frenker het volgende:
Hoe de neuk komen mensen bij depeche mode op lowlands?ik zie het niets staan op hun website hoor...
Al die idioten die erin blijven trappenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:52 schreef Dupje het volgende:
Depeche Mode op Lowlands op Fok! blijft leuk
10 april in Tivoli, goede vrijdag !!! Maar op LL zou ook kicken zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
Als je 2 Many DJ's wilt zien moet je 11 April in Rotterdam naar Motel Mozaique gaan
En ik hieraan:quote:Op zondag 29 maart 2009 12:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
En toen ik Rusko las, moest ik aan Rusko Star denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |