Eigenlijk vroeg ik me af waarom je 1/3 verband wilt? Kan mooi zijn hoor, maar kijk ook naar andere mogelijkheden. Zoeken op afbeeldingen op google bijvoorbeeld, werkt misschien inspirerend.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:25 schreef 330d het volgende:
Tja, of ik hem vertrouwd. Hij kan het zeker wel, geen twijfel aan, maar je moet wel weten dat er veel mensen zijn die alles snel in 1 dag wilt klaar hebben en op naar de volgende klus de volgende dag. Ik weet niet eens of hij het red in 1 dag (70m2). Goed en perfect kan heel veel schelen van elkaar. Maar dit heb je natuurlijk met elke klusjes man. Ik zei hem ook als na afloop de hele vloer strak en perfect inzit, zal ik hem een extraatje geven. Hopelijk motiveerd dit hem.
Ik zat er ook aan te denken om de legplan op papier neer te zetten, maar hoort de legger dit niet te doen?
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef 330d het volgende:
Ik wilde eerst halfverband (leek me het meest logische voor 60*30 tegels), maar de tegelzetter adviseerde om voor 1/3 te gaan, had iets temaken met de punten/hoeken van de tegels ofzo?? Toevallig heeft een vriend van mij dezelfde maat tegels en ook op 1/3, ik vond het best wel mooi dus stemde daarin toe. Qua werk maakt het toch niks uit in beide legverbanden?
Ik krijg de tegels dinsdag binnen, kan natuurlijk een paar uitpakken en zelf even wat stoeien om op de leggen.
De woonkamer is intotaal met hal 13,5meter lang en 5,7meter breed. En geen rare hoeken nee. Ben ook nog niet uit of ik de tegels in de lengte of juist in de breedte wilt hebben.
Ik zal zeker het resultaat hier posten nadat het klaar is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |