Dana heeft duidelijk veel power.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:04 schreef Dacide het volgende:
Voor diegene die roepen dat de stoppage van Liddell te snel was (sommigen op sherdog)
Chuck loopt zich hier bijna nog een keer KO tegen de fence
[ afbeelding ]
quote:WAMMA heavyweight champion Fedor Emelianenko will square off against WAMMA lightweight champion Shinya Aoki in a special-rules exhibition grappling match with a proposed time limit of five minutes — designed as more of a crowd pleaser than actual competition.
WTF. Zelfs in grappling is dat toch een makkie voor Fedor..?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Shinya Aoki vs. Fedor Emelianenko official
[..]
Meer door het kracht en gewichtsverschil dan grappling kennis.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef Breach het volgende:
[..]
WTF. Zelfs in grappling is dat toch een makkie voor Fedor..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
That's what I meantquote:Op donderdag 23 april 2009 19:00 schreef Fokski het volgende:
[..]
Meer door het kracht en gewichtsverschil dan grappling kennis.
Zou wel de upset van het millenium worden ja!quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF episode was leukkkkHelemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk openingsgevecht dus!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:DREAM 10: Joachim Hansen vs Shinya Aoki rematch set for July 20
komt waarschijnlijk omdat ze zelf ook promoten. Beetje hetzelfde als Affliction. Als ze niet promoten en puur mma nieuws gaan doen zullen ze die beelden wel krijgen hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef Tazmaniac het volgende:
typisch ook weer dat de eerste de beste schmuck wel beelden van de UFC mag uitzenden en HDNet niet![]()
MMA en BJJ verschillen nogal. (pak, stoten etc) maar BJJ is wel een goeie goeie basis. Ik zou eerder gaan kickboksen/Muay Thai dan boksen, dat komt beter overeen met MMA-striking.quote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef DeuceFour het volgende:
Even een praktische vraag tussendoor (ik heb geen mixfight account en hier wel dus misschien hebben jullie advies), wat zouden jullie kiezen qua training als ik me wat serieuzer op MMA wil richten:BJJ combineren met 1x in de week MMA (bij de lokale gym kan niet vaker) + eventueel boksen
ofeen gym zoeken waar vaker MMA training mogelijk is
Ik zou wanneer je serieus op MMA wilt storten beginnen met worstelen en dan kiezen tussen boksen/muaythai/kickboksen of BJJ. Je zal niet zo snel boven de middelmaat gaan staan mbt standup (zeker in Nederland) en het niveau van bjj en submissions stijgt ook flink maar worstelen daar houden we hier niet zo van terwijl dat wat mij betreft de beste basis is. Je bent dan beter in staat bent om te kiezen waar je wilt vechten en in mijn visie een actieve stijl is. BJJ is meer passief aangezien je pas op de grond zijn waarde kent maar met worstelen kan je het naar de grond brengen en dan de BJJ-kunsten tot uiting brengen. Staand vechten is ook actief omdat je staan begint maar een stuk minder wanneer je op je rug ligt en de regels beletten nou eenmaal de volle effectiviteit van staand vechten, met worstelen kan je het weer naar de grond brengen en het via GnP doen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef DeuceFour het volgende:
Even een praktische vraag tussendoor (ik heb geen mixfight account en hier wel dus misschien hebben jullie advies), wat zouden jullie kiezen qua training als ik me wat serieuzer op MMA wil richten:BJJ combineren met 1x in de week MMA (bij de lokale gym kan niet vaker) + eventueel boksen
ofeen gym zoeken waar vaker MMA training mogelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |