Waren je action points niet gewoon op?quote:Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Agiath het volgende:
Gebeurde net wat raars.
Bezig met main quest, docter Li door die rioleren leiden.
Maar op een gegeven moment werkte mijn vats niet goed meer, ik kan nog wel in vats gaan, alleen kan ik niks selecteren, is dit een bekende bug?
En wat doet die dart gun? Want tot nu toe is ie niet erg effectief
Gewoon weten wat je moet doenquote:Op maandag 6 april 2009 01:55 schreef seetjai het volgende:
Quest met Vault 112 is best vervelend
Dat marriage uit elkaar halen is best lastig als je speeches mislukken
Nee AP was helemaal vol, ik probeer anders wel mezelf eerst helemaal te herstellen, als het dan nog steeds blijft is het misschien een bugquote:Op maandag 6 april 2009 01:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waren je action points niet gewoon op?
Hij criplled beide benen van je target, waardoor ze nog maar heel langzaam jou kant op kunnen komen, heel handig bij melee-only vijanden (zoals deathclaws en super mutant behemoths)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef Cheiron het volgende:
Whehe,Ik heb dat ook gedaan, maar ik kan die hele gozer niet meer vinden in dat gebouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
???quote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef SevD het volgende:
Gisteren met m'n nieuwe char ook even O:A gedaan. Wat zijn die Crimson Dragoons toch verschrikkelijk irritant, zéker op low level (zonder GRS is 't toch wat lastiger) Wel tof is dat je ook XP krijgt als 'Benji' mensen afknalt.
echt moeilijk vond ik hem niet, maar ik heb er nooit 1 nacht in kunnen slapenquote:Op maandag 6 april 2009 13:49 schreef Lyzio het volgende:
Een van de misselijkste quests, die van Tenpenny Tower
O:A = Operation: Anchoragequote:
Die bobblehead kon je in het begin van het spel ook al pakkenquote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef Agiath het volgende:
Net 'trouble on the homefront' quest gedaan.
Toch wel veruit de saaiste side quest tot nu toe, alleen maar wat pratenWel een bobblehead gevonden, medication +10
Mag alleen niet meer terug nu
Daar had ik inderdaad ook veel meer van verwacht. Eindelijk terug in Vault 101! Ik had er echt zin in, kom je binnen en dan is het alleen maar pratenquote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef Agiath het volgende:
Net 'trouble on the homefront' quest gedaan.
Toch wel veruit de saaiste side quest tot nu toe, alleen maar wat pratenWel een bobblehead gevonden, medication +10
Mag alleen niet meer terug nu
Ik heb nog 2 mensen afgeknaldquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daar had ik inderdaad ook veel meer van verwacht. Eindelijk terug in Vault 101! Ik had er echt zin in, kom je binnen en dan is het alleen maar praten
Ja 1 zo'n gaurd ging opeens beserkquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 mensen afgeknald1 iemand begon op me te schieten, en meneer overseer dan ook.
Bij level 12 al zelfsquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef SevD het volgende:
Net maar even de Strategy Guide besteld (was hier in de winkels helaas nergens meer te vinden). Lijkt me wel handig, beter dan allemaal pagina's uitprinten die op internet staan. Zodra die binnen is begin ik met een nieuwe character en ga ik proberen bij level 20 maxed out skills te hebben (is al bij level 13 mogelijk begreep ik).
Gaat zo lastig als je op een console speeltquote:
Die boeken kom je gewoon tegen. Ik heb die perk waarbij ik 2 punten krijg bij elk boek ipv een en dat schiet wel op!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij level 12 al zelfsMaar wat is het nut ervan ? Het spel is al makkelijker zat en sowieso al die boeken gaan zoeken is nogal wat werk
Dan is het nog makkelijker, laptop op schootquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gaat zo lastig als je op een console speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |