Ik heb ervoor gekozen om het proces te versnellen. Ik had toen zoiets van: 'Whooa, een totaal groene Wasteland over een tijdjequote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik heb hem zijn zin gegeven. Zelfs met mijn evil poppetje.
In zo'n situatie verkeren is gewoon marteling.
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Cijfers zeggen niks. Ik heb genoeg prutspellen gezien die n 10 kregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwdIk weet niet of je die ooit op de PC gespeeld hebt, maar wat een baggerspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Na de tweede patch deed hij hethier uitstekend en heb ik echt van de game kunnen genieten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die ooit op de PC gespeeld hebt, maar wat een baggerspel
Daarom probeer ik ook niet zo snel te levelen met m'n nieuwe charquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb The Pitt nog steeds niet. Ik denk ook dat ik ga wachten tot Broken Steel uit is. In een keer door knallen naar LVL 30!
Die moeten wel heel awesome zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de nieuwe perks
Is daar al iets van bekend dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die moeten wel heel awesome zijn.
En hopelijk brengen ze alle dlc ook op dvd uit zodat ik me niet schuldig hoef te voelen dat ik het elke keer downloadgratuit
![]()
Is de cd bekrast? Ik heb nog nooit een vastloper gehad met Fallout overigens. Ohja, het type X360 dat je hebt kan ook een verschil makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb hem naar de HDD van mn XBOX gezet, maar hij loopt tijdens het spelen nog steeds met enige regelmaat vast, is dit normaal?
Hij heeft hem naar de hdd van de xbox gezet, krassen op de cd is dus niet de issue (ik heb een zwaar bekraste versie van Pro Evo 2009, die is wel geinstalleerd...zolang hij erin zit, werkt hij gewoon prima)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is de cd bekrast? Ik heb nog nooit een vastloper gehad met Fallout overigens. Ohja, het type X360 dat je hebt kan ook een verschil maken
Ik heb er 1 van september afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Lyzio het volgende:
Ohja, het type X360 dat je hebt kan ook een verschil maken
Ik heb een oude generatiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef Lyzio het volgende:
Hmm, dan zal het daar ook niet aan liggen. Alleen de eerste generatie X360's had nog wel eens last van 'freezers'. HDD formatteren is geen optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |