Ik heb deense schoenenquote:ECCO is een van oorsprong Deense schoenenproducent. Het bedrijf is in 1963 opgericht door Karl-Heinz Werner Toosbuy (23 februari 1928 - 8 juni 2004) te Bredebro (Denemarken). Zijn visie was het creëren en produceren van schoenen met een hoge mate van comfort en kwaliteit. ECCO behoort momenteel tot de grootste producenten van schoenen ter wereld en worden verkocht in meer dan 50 landen.
Dat denk ik ook niet idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, maar dat wordt mij niet in dank afgenomen dan
Ik weet het wel zekerquote:
Prettige avond.quote:
quote:
Fijne avond!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Fijne avond!
ik ga je na apen!
massols
ich auchquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Prettige avond.![]()
Ik moet nog een half uur.
Ja, dat weet ik dus niet.quote:
Ok, nou verzin maar wat danquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet.
we hebben net afgesproken datik heb er zin in betekent
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
O.a. maar dan op een "vreemde" manier
even terugdenken aan het toyboy verhaal etc. vandaar
Haha, nu wordt het beeld nog ergerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!
die opmerking zegt dan meer over jezelf dan over mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nu wordt het beeld nog erger
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die opmerking zegt dan meer over jezelf dan over mij
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef KudFokker het volgende:
Stond ik net even buiten te roken.
Kwam er zo'n 100 meter verderop een meisje uit de bus stappen.
Zag er allemaal supergoed uit, mooi lang blond haar, laarsjes en ze liep heel elegant...
Toen ze dichterbij kwam bleek het een PLORK te zijn: Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Gástquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef KudFokker het volgende:
Stond ik net even buiten te roken.
Kwam er zo'n 100 meter verderop een meisje uit de bus stappen.
Zag er allemaal supergoed uit, mooi lang blond haar, laarsjes en ze liep heel elegant...
Toen ze dichterbij kwam bleek het een PLORK te zijn: Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
Ik vind 'm nogal oppervlakkig........quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gástwat maakt het koppie nou uit als de rest lekker fris en fruitig is?
Joh..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind 'm nogal oppervlakkig........
Tja, ik hoef echt niet iets wat kats lekker is... Als het maar heel erg lief is en bij me past.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind 'm nogal oppervlakkig........
Vind ik ook.. Al weet ik niet wat "kats lekker" isquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tja, ik hoef echt niet iets wat kats lekker is... Als het maar heel erg lief is en bij me past.
Nee...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
net alsof je je dan niet aan die kop gaat ergeren
bij jou is het dus:quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
"heel erg knap"quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Al weet ik niet wat "kats lekker" is
Dan ben je dus oppervlakkig. Als iemand leuk is, dan zie je dat niet. Maar goed, ik ken vrij weinig lelijke mensen omdat ik door uiterlijk heen prik. Ik zou namelijk ook willen dat mensen dat bij mij doen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
Zoiets dacht ikquote:
Zak erover?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
Adios!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maar ja ik ga huiswaarts![]()
dag mensjes
Sowieso, kun je wel met Yolanthe daten maar als ze me geen lief lachje gunt dan hoef k er niets mee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben je dus oppervlakkig. Als iemand leuk is, dan zie je dat niet. Maar goed, ik ken vrij weinig lelijke mensen omdat ik door uiterlijk heen prik. Ik zou namelijk ook willen dat mensen dat bij mij doen..
Nederlandse vlag erover heen en neuken voor het vaderlandquote:
Inderdaad..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso, kun je wel met Yolanthe daten maar als ze me geen lief lachje gunt dan hoef k er niets mee.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nederlandse vlag erover heen en neuken voor het vaderland!
pfffff..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oke, nu ga je een stap te ver.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat je nog 4 jaar jonger dan mij bent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
en hoe oud mag jij dan zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat je nog 4 jaar jonger dan mij bent.
Het staat er een beetje vreemd.... Je kent weinig lelijke mensen omdat je door uiterlijk heen prikt ? en waarom moeten mensen door jou uiterlijk heen prikken ? wordt het dan positiever of negatieverquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben je dus oppervlakkig. Als iemand leuk is, dan zie je dat niet. Maar goed, ik ken vrij weinig lelijke mensen omdat ik door uiterlijk heen prik. Ik zou namelijk ook willen dat mensen dat bij mij doen..
Duimelotquote:
Ik hoop natuurlijk dat het positiever wordt.. Ik bedoel dat ik gewoon het mooie in mensen zie..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het staat er een beetje vreemd.... Je kent weinig lelijke mensen omdat je door uiterlijk heen prikt ? en waarom moeten mensen door jou uiterlijk heen prikken ? wordt het dan positiever of negatiever(dat staat er nu zo vreemd)
Je komt een stuk volwassener overquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat het positiever wordt.. Ik bedoel dat ik gewoon het mooie in mensen zie..
Uiterlijk zegt - in the end - niets..
Ik heb geen groepquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat het positiever wordt.. Ik bedoel dat ik gewoon het mooie in mensen zie..
Maar dat worden we zo welquote:
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Er zijn echt wel echte llelijkerds. Los van het uiterlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Om onze goudenharpwinnaar van 2009 te quoten:
"ik geloof dat iedereen per definitie perfect is"
Bofferd!quote:
Mhhh helemaal niets wil ook weer niet zeggen maar idd het is wat lastig uit te leggen hoe het wel zit. Meest knappe foto model kan nog zo lelijk zijn als ze rot van binnen is. Mocht je daar dan naast lopen word je daar ook niet blij van, iig ik ben dan niet trots dan ik daar naast kan/mag lopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Absoluut!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Er zijn echt wel echte llelijkerds. Los van het uiterlijk.
Tja, als zij dat gewoon zijn...quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Er zijn echt wel echte llelijkerds. Los van het uiterlijk.
Daar zit natuurlijk ook weer wat in. Mijn definitie van "mooi" of "perfect" hoeft niet de enige juiste te zijn. Zelfs niet als die door de meerderheid gehanteerd wordt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tja, als zij dat gewoon zijn...
Ik hoef niets van ze te hebben, wellicht zijn die voor een ander wel weer perfect.
Uiterlijk is relatief, het verdwijnt namelijk. Ik bedoel, je kunt vandaag mooi zijn, maar over een jaar er anders uit zien. Inderdaad, een knap model kan behoorlijk rot van binnen zijn. Ik zou ook niet blij zijn naast iemand te lopen die rot van binnen is, wat voor hoofd ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhhh helemaal niets wil ook weer niet zeggen maar idd het is wat lastig uit te leggen hoe het wel zit. Meest knappe foto model kan nog zo lelijk zijn als ze rot van binnen is. Mocht je daar dan naast lopen word je daar ook niet blij van, iig ik ben dan niet trost dan ik daar naast kan/mag lopen.
Sterker nog; jouw definitie van "mooi" of "perfect" is absoluut niet de enige juiste. Er wordt door de media een beeld opgelegd wat "mooi" en "perfect" is, maar dat zegt gewoon niets..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk ook weer wat in. Mijn definitie van "mooi" of "perfect" hoeft niet de enige juiste te zijn. Zelfs niet als die door de meerderheid gehanteerd wordt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uiterlijk is relatief, het verdwijnt namelijk. Ik bedoel, je kunt vandaag mooi zijn, maar over een jaar er anders uit zien. Inderdaad, een knap model kan behoorlijk rot van binnen zijn. Ik zou ook niet blij zijn naast iemand te lopen die rot van binnen is, wat voor hoofd ook.
Daarbij, wat voor mij knap is, is voor een ander niet knap of minder.
Net alsof ik daar ook maar iets van meen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus KF, je bent nu officieel triest en oppervlakkig in mijn ogen. Ga anders maar even wat leren over het leven en kom dan terug ofzo..
Waarom telkens 'grapjes' maken die toch niet grappig zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik daar ook maar iets van meen...
Ik zei het alleen maar om de grap zelf te kunnen maken
Why so serious ?
Phil Collins!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:53 schreef zbbrox het volgende:
another day in paradise
broodje eten en naar de gym
Hey, nu voel ik me ook aangesproken!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom telkens 'grapjes' maken die toch niet grappig zijn?
Er zijn ook mensen die er wel om kunnen lachenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom telkens 'grapjes' maken die toch niet grappig zijn?
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey, nu voel ik me ook aangesproken!
Maar de mensen lachen daar toch meestal wel om?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:04 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben nou eenmaal van de slechte garpjes.
Da's dan ook weer zo. Wellicht zegt dat dan iets over de mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar de mensen lachen daar toch meestal wel om?
ach tief toch op met die "grapjes"quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die er wel om kunnen lachen
Can you feel the love tonight?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach tief toch op met die "grapjes"
het is een lame truucje
je zegt iets onwijs doms en probeer je er uit te lullen door te roepen grapjuuuuuh zoals kindjes in groep 3
alleen prikken er hier mensen door heen omdat hier niet alleen mensen komen van jou magere niveau
ik ben er iig helemaal klaar mee![]()
nog uit een disneyfilm ook hequote:Op donderdag 26 maart 2009 18:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Can you feel the love tonight?
Elton John
Ik ben ook oppervlakkig, want als ik iemand zie die een geweldig lijf heeft en vervolgens omdraait en een lelijke rotkop heeft, schrik ik wel even.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik daar ook maar iets van meen...
Ik zei het alleen maar om de grap zelf te kunnen maken
Why so serious ?
Ben je al een beetje bijgekomen van Ado?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook oppervlakkig, want als ik iemand zie die een geweldig lijf heeft en vervolgens omdraait en een lelijke rotkop heeft, schrik ik wel even.
Maar goed, daar kijken we dan wel weer doorheen ná de eerste schok
Ik heb van te voren toch nooit gezegd dat het serieus was ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach tief toch op met die "grapjes"
het is een lame truucje
je zegt iets onwijs doms en probeer je er uit te lullen door te roepen grapjuuuuuh zoals kindjes in groep 3
alleen prikken er hier mensen door heen omdat hier niet alleen mensen komen van jou magere niveau
ik ben er iig helemaal klaar mee![]()
ik zei dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb van te voren toch nooit gezegd dat het serieus was ?
Of moet ik voor elke keer dat ik zoiets malloot's zeg, van te voren aangeven "Ik ga nu een grapje maken ! " ?
Oooo!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen van Ado?
Stiekem ben ik ingehuurd door Fok! zodat ze meer van dat soort abbo's verkopenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zei dus
ik ben er klaar mee
zo'n abbo met negeerstand, misschien moet ik daar toch maar eens in investeren
Gelukkig maar, dan neem ik mijn gemene opmerking terug!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oooo!
Dat is gemeen
Hij heeft de beste ogen ooit
Pino?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:24 schreef Ludootje het volgende:
Mag PINO dan wel trouwens? Die zie ik namelijk ook zat lopen.
Natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Potentieel Interessant Neuk Leuk Object Meisje.
Zo kan een PLORK trouwens prima tegelijkertijd een PINO zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk
Er is een verschil tussen op iemand vallen, iemand mooi vinden, iemand lelijk vinden en met iemand het bed willen delen. Ooooow wat zeg ik dat netjes, al zeg ik het zelf
Ik vind PINO anders dan PLORK.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo kan een PLORK trouwens prima tegelijkertijd een PINO zijn.
Hoezo, het is allebei denigrerendquote:
Pino en Plork?quote:
Klopt, maar PINO is geen oordeel over uiterlijk en daar ging de discussie over. Nee PLORK vond ik niet kunnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoezo, het is allebei denigrerend
Of vond je mijn opmerking over die PLORK nog net wel kunnen ?
ik check anderen eigenlijk nooit uit.. ja stiekem hun fokprofiel bekijken, maar zelfs dan komen ze bruut een bericht achterlaten en ben ik helemaal van slagquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook oppervlakkig, want als ik iemand zie die een geweldig lijf heeft en vervolgens omdraait en een lelijke rotkop heeft, schrik ik wel even.
Maar goed, daar kijken we dan wel weer doorheen ná de eerste schok
Ik heb niet zoveel zin in deze discussie nuquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
PLORK is een compliment! Voor de onderste 80% van de persoon in kwestie dan...
Gefeliciteerd MNR! Sounds good!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:37 schreef MNR het volgende:
Hahaha, wat een leuk concept dat Take Me Out (ik ken het programma niet dus ik zal eerst de OP beter lezen), maar geinig bedacht.
En goedeavond allemaal. De review is af
Ik heb mijn uren op orde
Heb tijd over
En ben nog op tijd om over 10 minuten de Vliegende Studio te volgen
Wat heerlijk
En als klap op de vuurpijl ben ik vandaag naar voren geschoven voor een vervolgtraject met lange aanstelling bij het bedrijf waar ik nu werk![]()
Alsof ik serieus ook zin had in die discussie. Ik dacht alleen dat ik nog even verder kon rellen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin in deze discussie nuIk vind het niet kunnen dat mensen oordelen over iemand anders zijn/haar uiterlijk.
Mannen willen ook niet uitgelachen worden om een kleine pik, terwijl meiden uitlachen om hun uiterlijk vrijwel hetzelfde voelt. Daarbij, zoals eerder gezegd, uiterlijk is relatief.
Ga maar lekker verder rellen dan, ik ga de les in!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alsof ik serieus ook zin had in die discussie. Ik dacht alleen dat ik nog even verder kon rellen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar PINO is geen oordeel over uiterlijk en daar ging de discussie over. Nee PLORK vond ik niet kunnen.
Is goed, succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga maar lekker verder rellen dan, ik ga de les in!
Ja he?quote:
Zo kan je het dan ook weer bekijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:40 schreef JonKeL het volgende:
Waarom zou je niet kunnen oordelen over iemand zijn/haar uiterlijk? Mensen oordelen overal over, dus waarom daar niet over?
Of mag je alleen oordelen als het positief is? Mensen mogen wel te horen krijgen, wat zie je er goed uit? Maar als ze lelijk zijn, dan mag je er niks over zeggen?
Heeft in mijn ogen weinig met uiterlijk te maken, ik vraag me af hoe wel voor jou? Oow wacht, die snap ik al, jij gaat alleen maar met voor jou "knappe" meisjes naar bed en daarom hangt voor jou dat oordeel eraan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Potentieel Interessant Neuk Leuk Object
Dus dat is niet beoordelend op uiterlijk?
Maar ik heb ook geen zin in een discussie hier over nu...
Top! Veel gelachen, bruin hoofd, erg kater. That's about itquote:
Prima! 't Is al weer bijna weekend, heb het naar m'n zin op werk... Alleen studie gaat nog een beetje langzaam.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja he?
Vond ik nou ook
Hoest verder met Ludootje?
Mooi!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top! Veel gelachen, bruin hoofd, erg kater. That's about it![]()
Sorry, ik moet nu gaan!
Hoe komt het?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima! 't Is al weer bijna weekend, heb het naar m'n zin op werk... Alleen studie gaat nog een beetje langzaam.
Ja tochquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo kan je het dan ook weer bekijken
Euh... Weet ik eigenlijk niet eens. Gewoon lekker rustig aan aan het doen, denk ik. Ik vind het ook geen ramp, hoor! Ik doe alles lekker in mijn eigen tijd.quote:
Dan gaat ie niet traag, maar precies op tempoquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh... Weet ik eigenlijk niet eens. Gewoon lekker rustig aan aan het doen, denk ik. Ik vind het ook geen ramp, hoor! Ik doe alles lekker in mijn eigen tijd.
Precies! Nu nog even de HU overtuigen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan gaat ie niet traag, maar precies op tempo
Maar fijn dat je het naar je zin hebt. Is belangrijk
Afgezien van anderhalf uur college morgenmiddag, ja!quote:
Regelmatig! Ideaal tijdverdrijf in de lente. Lekker op het terras, Hoegaarden erbij en lekker mensen uitlachen om hun belachelijke kledingkeuze etc.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
nah niet op uiterlijk oordelen is een heel mooi iets om te zeggen
maar uiteindelijk doet (bijna) iedereen dat wel eens
het is wat anders als je zegt: met die wil ik niet omgaan want die ziet er niet uit
en het is gewoon zo dat minder mooie mensen mooier kunnen worden als je ze beter leert kennen, je ziet dan opeens bijvoorbeeld iets leuks in die persoon als die lacht of weet ik veel wat
en op het eerste gezicht mooie mensen kunnen ook minder aantrekkelijk worden door bepaalde dingen.
Maar een eerste indruk is er wel en kom nou wil men hier nu zeggen dat ze nog nooit met bv een vriend of vriendin op een terrasje zaten en niet hartelijk hebben gelachen om bepaalde figuren die voorbij kwamen!?!?
Teganquote:
Is het andere puntje al gebeurd ?quote:
Als je morgen graag weekend wilde hebben wel jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan doe ik toch iets verkeerd volgens mij..
Het andere puntje?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tegan![]()
How is the working life ?
[..]
Is het andere puntje al gebeurd ?
Nee, juist nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heeft in mijn ogen weinig met uiterlijk te maken, ik vraag me af hoe wel voor jou? Oow wacht, die snap ik al, jij gaat alleen maar met voor jou "knappe" meisjes naar bed en daarom hangt voor jou dat oordeel eraan.
Nou dahag!
Precies, en je doet het denk ik ook vaak genoeg onbewust...quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
nah niet op uiterlijk oordelen is een heel mooi iets om te zeggen
maar uiteindelijk doet (bijna) iedereen dat wel eens
het is wat anders als je zegt: met die wil ik niet omgaan want die ziet er niet uit
en het is gewoon zo dat minder mooie mensen mooier kunnen worden als je ze beter leert kennen, je ziet dan opeens bijvoorbeeld iets leuks in die persoon als die lacht of weet ik veel wat
en op het eerste gezicht mooie mensen kunnen ook minder aantrekkelijk worden door bepaalde dingen.
Maar een eerste indruk is er wel en kom nou wil men hier nu zeggen dat ze nog nooit met bv een vriend of vriendin op een terrasje zaten en niet hartelijk hebben gelachen om bepaalde figuren die voorbij kwamen!?!?
Weet je wat je beetje ongeloofwaardig maakt is dat je het ene moment A zegt kijkt hoe het valt en als er veel comentaar op komt is A in eens een grapje. Stick with it, big deal als de dames het hier niet naar de zin isquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, en je doet het denk ik ook vaak genoeg onbewust...
Ik ontken ook niet dat ik naar uiterlijk kijk...quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weet je wat je beetje ongeloofwaardig maakt is dat je het ene moment A zegt kijkt hoe het valt en als er veel comentaar op komt is A in eens een grapje. Stick with it, big deal als de dames het hier niet naar de zin is
Wel ok. Vermaak me prima. Ff kijken hoe ik er over een maandje over denkquote:
Je hebt je baan gewoon nogquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel ok. Vermaak me prima. Ff kijken hoe ik er over een maandje over denk.
Hoe is het met jou? Lang niet gesproken zeg!
Dat grapje van die vlag té ???quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat ik naar uiterlijk kijk...
Maar ik moest toegeven dat dat grapje misschien een beetje té was...
Voor sommige mensen...quote:
Voor jou ook?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor sommige mensen...
Moralistisch ingestelde mensen
nee, anders maak ik de grap niet...quote:
Waarom geef je toe dan dat het grapje misschien een beetje té was?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, anders maak ik de grap niet...
Sommige moeten het alleen niet te serieus nemen.
Daarom het zoiets aan grapje..
Misschien was het té voor andere mensen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Waarom geef je toe dan dat het grapje misschien een beetje té was?
Oké ik ben weg laterquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien was het té voor andere mensen...
Kom maar langsquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
Zullen we maar heel zat worden met zijn allen? Vrijdag vrij FTW!
Je moet er tegen schreeuwen, dan schrikt ie en gaat ie stijf van de angst staanquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
Ik probeer mijn zelfopblaasbare luchtbed zover te krijgen dat ie zichzelf opblaast. Maar om de één of andere reden heeft ie daar geen zin in
Jah. Zoiets.quote:
Tss tss, ongezelligquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:26 schreef Tegan het volgende:
Bier drinken kan toch ook samen op Fok.
Ik drink ook geen bier. En foei.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss tss, ongezellig
(maar ik drink geen bier, ik wou je gewoon dronken voeren)![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef TGT2 het volgende:
* Gaat nu even met fijne dame de kroeg in!
Ja ik meld het maar even
edit: jawel hoorquote:
Ja. Maar sommige dingen hoef je niet overal te melden.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Maar sommige dingen hoef je niet overal te melden.
Er zitten een paar dingen een beetje tegen, that's all.
Het heeft niet altijd met seks te maken Sedan..quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie mogen ook hier geilen hoor, heeft de rest er nog wat aan![]()
Dat verzon ik er dan even bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Het heeft niet altijd met seks te maken Sedan..
quote:
ohw dus er is niemand hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen is dood/aan het gaan (lees: uitgaan, een leven hebbende)
ohw das ook nie gezelliequote:
Invriezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:17 schreef theSingularity het volgende:
Ahh kijk een topic voor singles
Beetje een domme vraag, maar hebben jullie nog kooktips? Het lijkt soms wel of alle lekkere dingen voor 2 personen zijn gemaakt. Ik vraag regelmatig mensen om mee te eten (of ga bij andere eten), maar als ik alleen eet dan eet dan zit ik vaak 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten
oeh dat is kutquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, kan er iemand op mijn rug gaan staan.. It hurts..
En dan heb ik ook nog eens een master reset van mijn telefoon moeten doen, waardoor ik ál mijn 1300 berichtjes kwijt ben..Beetje jammer... Oow en nog veel meer, zie ik nu......
Nope, deed de master reset in de auto, niet over nagedacht. Bovendien kreeg ik 'm al niet aangesloten aan m'n comp..quote:
Woon je op jezelf?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Restjes
Maak dan minder of nodig iemand uit
Ohh dat uitnodigen doe ik ook wel vaak, maar dat zit er gewoon niet iedere avond in. Vlees invriezen doe ik ook altijd wel (en dan een beetje uitpuzzelen met wat te eten), maar het ging me meer om gerechten zelf. Ben iedere keer echt op zoek wat-ik-nu-weer-moet-eten.. ik dacht misschien hebben ze hier nog goeie ideeenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Restjes
Maak dan minder of nodig iemand uit
Dat heeft ermee te maken, dat je dan dus weet óf minder maken uberhaupt kan (nee dus of het wordt duurder) en dat je ook niet elke dag iemand uit nodigt (of je dat nou wil of dat het kán)quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft dat er nou weer mee te maken.
Vooroordelen heet dat. Alles kan je los halen dus dat hoeft helemaal niet zo te zijn dat je over houdt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heeft ermee te maken, dat je dan dus weet óf minder maken uberhaupt kan (nee dus of het wordt duurder) en dat je ook niet elke dag iemand uit nodigt (of je dat nou wil of dat het kán)
Ik ben blij dat je het zelf bevestigtquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:31 schreef djayzz het volgende:
Damn, er was net niemand, dus denk zal heel het topic eens doorlezen vanaf waar ik gebleven ben. is er nog niemand![]()
Ja ik weet het, ik heb geen leven.
Yeah sure, dat was een vraag. Ik zei niet; je woont zeker niet op jezelf! Dát was een vooroordeel geweest. Dit was niets meer dan een vraag.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vooroordelen heet dat. Alles kan je los halen dus dat hoeft helemaal niet zo te zijn dat je over houdt.
Euhhh Ik vind hem geweldigquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heeft ermee te maken, dat je dan dus weet óf minder maken uberhaupt kan (nee dus of het wordt duurder) en dat je ook niet elke dag iemand uit nodigt (of je dat nou wil of dat het kán)
Wat?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf bevestigt
Dus omdat ik niet op mezelf zou wonen volgens jou zou ik het niet weten? (Want zo kwam het bij mij over die vraag)quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Yeah sure, dat was een vraag. Ik zei niet; je woont zeker niet op jezelf! Dát was een vooroordeel geweest. Dit was niets meer dan een vraag.
OMG... heb je weer gedronken?quote:
Dito hahaquote:
En jij was nog wel de jongstequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een stelletje oversexte pubers gezien vandaag joh, niet normaal!
Nee dus, dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet op mezelf zou wonen volgens jou zou ik het niet weten? (Want zo kwam het bij mij over die vraag)
Ik heb, heel aso, vanmorgen mijn moeder gebeld en gevraagd of ze mijn woonkamer wilde stofzuigen, omdat ik morgen bezoek krijg, mijn huis er niet uit zag en ik geen tijd meer heb voordat ik bezoek krijg..quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ik ben trouwens net naar de stad geweest, en daarna thuis lekker mijn kamertje schoongemaakt. stofzuigen, stof afnemen. gewoon alles weer lekker fris en schoon*O*
ik ben ook nog kleuter!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En jij was nog wel de jongste
Dat is slecht hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb, heel aso, vanmorgen mijn moeder gebeld en gevraagd of ze mijn woonkamer wilde stofzuigen, omdat ik morgen bezoek krijg, mijn huis er niet uit zag en ik geen tijd meer heb voordat ik bezoek krijg..
Je hebt een spiegel in je slaapkamer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een stelletje oversexte pubers gezien vandaag joh, niet normaal!
Erg hè? Maar ze heeft het wel gedaan, de schatquote:
aahhh dat was hetquote:
Oeh! Dat zullen bijzondere dromen wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja kz gaat weer offline... dromen over een snuitebol
Inderdaad wel slecht jah! alleen mijn was doet mijn moeder, omdat ze toch moet wassen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Erg hè? Maar ze heeft het wel gedaan, de schatEn ze moest hier toch zijn, anders had ik het natuurlijk niet gevraagd. Mijn moeder is er zwaar op tegen als je na 10 uur herrie maakt in huis, dus ik zei gewoon; anders moet ik het na 10 uur doen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja kz gaat weer offline... dromen over een snuitebol
who the f*ck kan je op de douche zitten, lijkt me pijnlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
en en.. er zit iemand op de doucheEn ik wil erop!!
laat diegene zitten! stap eronder!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou, als je de douchekop eraf haaltquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
who the f*ck kan je op de douche zitten, lijkt me pijnlijk
kinkyquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, als je de douchekop eraf haalt
Schop ze Cue!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist gewoon, toen ik het typte, dat dat soort reacties kwamen .. DAAR GAAT HET NIET OM!!![]()
Jullie weten wat ik bedoel!
Stom!
dan is het officieel nog altijd op de waterstraal en niet de douche zelf.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, als je de douchekop eraf haalt
Zeg we gaan niet zitten stoken he!quote:
ROFL...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
iets dergelijks, ik dacht het net anders..quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
who the f*ck kan je op de douche zitten, lijkt me pijnlijk
maar ik snap je hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist gewoon, toen ik het typte, dat dat soort reacties kwamen .. DAAR GAAT HET NIET OM!!![]()
Jullie weten wat ik bedoel!
Stom!
Met alle plezierquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan is het officieel nog altijd op de waterstraal en niet de douche zelf.
Maarja wat is de douche eigenlijk dan.
Douche is het geheel:quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan is het officieel nog altijd op de waterstraal en niet de douche zelf.
Maarja wat is de douche eigenlijk dan.
Als jullie beginnen kan ik het ookquote:
Niet mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met alle plezier![]()
![]()
Mijn boosheid zomaar voor gek zetten!! of zoiets
Of tewel in de douchekabinequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Douche is het geheel:
kranen+slang+douchekop+douchebak+doucheduren/muren+doucheputje(anders kan je douche dus niet verstoppen)
En mensen zitten normaal niet op de douche, ze staan onder de douche (dus eigenlijk onder de douchekop
Of in de douche (dus in de douchebak)
Het was ook niet voor jou bedoelt!quote:
Damn, ik heb geen douchequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Douche is het geheel:
kranen+slang+douchekop+douchebak+doucheduren/muren+doucheputje(anders kan je douche dus niet verstoppen)
Ja inderdaad, maar een douchekabine suggereert dan weer dat het een geheel is, terwijl bij ons 2 muren en 2 deuren de douche vormen, dus douchebak+douchedeuren/muren)quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of tewel in de douchekabine
En je staat op de douchebak, maar dat is eigenlijk weer afhankelijk van de douchebak, beetje dan.
Okquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was ook niet voor jou bedoelt!
Dat snap ik ja, en al die mensen hier!!
Ik heb geen douchebak, geen deuren en geen muren.quote:
Krijg je ze net zo hard weer terugquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok
Anders dan kon ik wel eens de neiging krijgen terug te meppen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Is een badkamer zonder bad eigenlijk nog wel een badkamer?
Haha, goede!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Back at yaquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je ze net zo hard weer terug
Good nightquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, me and my backache are going to bed..
Wij hebben een eettafel in de keuken en een keukentafel in de woonkamer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
welterusten dan samenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, me and my backache are going to bed..
die vind ik dan weer niet boeiend..quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wij hebben een eettafel in de keuken en een keukentafel in de woonkamer.
Wat staat er in je eetkamer dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat noem ik nou ware logicaquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
ff koude douchequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
jongens jullie hebben wel weer een goeie kans laten liggen om het weer over sex te laten gaan hoor
cue wil natuurlijk op de douche als in op de massage stand van de douche duh
Ja want seksen op fok is wel de bom natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
jongens jullie hebben wel weer een goeie kans laten liggen om het weer over sex te laten gaan hoor
cue wil natuurlijk op de douche als in op de massage stand van de douche duh
LOL... dat geeft weer een heel andere betekenis aan het woord ijsmuts..quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik gok dat het lekkerder is als je die douche dan niet te koud zet hoor mr box
anders is het ook zo'n ijs straal op je muts
nee op de douchequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja want seksen op fok is wel de bom natuurlijk
Je legt je monitor plat neer en dan ga je daarop liggen en dan seks hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee op de douche
sexen op fok... hoe moet ik dat voor me zien
allebei op je laptop gaan zitten of zo? maar ja dat typt weer zo kut
cybersexquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee op de douche
sexen op fok... hoe moet ik dat voor me zien
allebei op je laptop gaan zitten of zo? maar ja dat typt weer zo kut
lijkt me dan weer slecht voor de monitorquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je legt je monitor plat neer en dan ga je daarop liggen en dan seks hebben.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil mee doen aan take me out maar ben bang voor de afgang
je zal vast niet de enige zijn die zal afgaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil mee doen aan take me out maar ben bang voor de afgang
dat hele concept ontgaat me nou echt hoorquote:
Ik ben een grote/dikke ventquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]je bent niet erg datebaar?
noem eens dingen waarom ze op de knop zouden rammen?
Mag toch hopen van nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je zal vast niet de enige zijn die zal afgaan
werkelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik gok dat het lekkerder is als je die douche dan niet te koud zet hoor mr box
anders is het ook zo'n ijs straal op je muts
moet ik dan ook mee doen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
er zit wel echt een heel knap meisje bij
die hilde
Zitten wel meerdere knappe dames bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
er zit wel echt een heel knap meisje bij
die hilde
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat hele concept ontgaat me nou echt hoor
ik snap niet wat daar aan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |