Ik heb deense schoenenquote:ECCO is een van oorsprong Deense schoenenproducent. Het bedrijf is in 1963 opgericht door Karl-Heinz Werner Toosbuy (23 februari 1928 - 8 juni 2004) te Bredebro (Denemarken). Zijn visie was het creëren en produceren van schoenen met een hoge mate van comfort en kwaliteit. ECCO behoort momenteel tot de grootste producenten van schoenen ter wereld en worden verkocht in meer dan 50 landen.
Dat denk ik ook niet idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, maar dat wordt mij niet in dank afgenomen dan
Ik weet het wel zekerquote:
Prettige avond.quote:
quote:
Fijne avond!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Fijne avond!
ik ga je na apen!
massols
ich auchquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Prettige avond.![]()
Ik moet nog een half uur.
Ja, dat weet ik dus niet.quote:
Ok, nou verzin maar wat danquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet.
we hebben net afgesproken datik heb er zin in betekent
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
O.a. maar dan op een "vreemde" manier
even terugdenken aan het toyboy verhaal etc. vandaar
Haha, nu wordt het beeld nog ergerquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!
die opmerking zegt dan meer over jezelf dan over mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nu wordt het beeld nog erger
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die opmerking zegt dan meer over jezelf dan over mij
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef KudFokker het volgende:
Stond ik net even buiten te roken.
Kwam er zo'n 100 meter verderop een meisje uit de bus stappen.
Zag er allemaal supergoed uit, mooi lang blond haar, laarsjes en ze liep heel elegant...
Toen ze dichterbij kwam bleek het een PLORK te zijn: Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Gástquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef KudFokker het volgende:
Stond ik net even buiten te roken.
Kwam er zo'n 100 meter verderop een meisje uit de bus stappen.
Zag er allemaal supergoed uit, mooi lang blond haar, laarsjes en ze liep heel elegant...
Toen ze dichterbij kwam bleek het een PLORK te zijn: Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
Ik vind 'm nogal oppervlakkig........quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gástwat maakt het koppie nou uit als de rest lekker fris en fruitig is?
Joh..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind 'm nogal oppervlakkig........
Tja, ik hoef echt niet iets wat kats lekker is... Als het maar heel erg lief is en bij me past.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind 'm nogal oppervlakkig........
Vind ik ook.. Al weet ik niet wat "kats lekker" isquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tja, ik hoef echt niet iets wat kats lekker is... Als het maar heel erg lief is en bij me past.
Nee...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
net alsof je je dan niet aan die kop gaat ergeren
bij jou is het dus:quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
"heel erg knap"quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Al weet ik niet wat "kats lekker" is
Dan ben je dus oppervlakkig. Als iemand leuk is, dan zie je dat niet. Maar goed, ik ken vrij weinig lelijke mensen omdat ik door uiterlijk heen prik. Ik zou namelijk ook willen dat mensen dat bij mij doen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
Zoiets dacht ikquote:
Zak erover?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef KudFokker het volgende:
Adios!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maar ja ik ga huiswaarts![]()
dag mensjes
Sowieso, kun je wel met Yolanthe daten maar als ze me geen lief lachje gunt dan hoef k er niets mee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben je dus oppervlakkig. Als iemand leuk is, dan zie je dat niet. Maar goed, ik ken vrij weinig lelijke mensen omdat ik door uiterlijk heen prik. Ik zou namelijk ook willen dat mensen dat bij mij doen..
Nederlandse vlag erover heen en neuken voor het vaderlandquote:
Inderdaad..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso, kun je wel met Yolanthe daten maar als ze me geen lief lachje gunt dan hoef k er niets mee.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nederlandse vlag erover heen en neuken voor het vaderland!
pfffff..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oke, nu ga je een stap te ver.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat je nog 4 jaar jonger dan mij bent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
en hoe oud mag jij dan zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat je nog 4 jaar jonger dan mij bent.
Het staat er een beetje vreemd.... Je kent weinig lelijke mensen omdat je door uiterlijk heen prikt ? en waarom moeten mensen door jou uiterlijk heen prikken ? wordt het dan positiever of negatieverquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben je dus oppervlakkig. Als iemand leuk is, dan zie je dat niet. Maar goed, ik ken vrij weinig lelijke mensen omdat ik door uiterlijk heen prik. Ik zou namelijk ook willen dat mensen dat bij mij doen..
Duimelotquote:
Ik hoop natuurlijk dat het positiever wordt.. Ik bedoel dat ik gewoon het mooie in mensen zie..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het staat er een beetje vreemd.... Je kent weinig lelijke mensen omdat je door uiterlijk heen prikt ? en waarom moeten mensen door jou uiterlijk heen prikken ? wordt het dan positiever of negatiever(dat staat er nu zo vreemd)
Je komt een stuk volwassener overquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat het positiever wordt.. Ik bedoel dat ik gewoon het mooie in mensen zie..
Uiterlijk zegt - in the end - niets..
Ik heb geen groepquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat het positiever wordt.. Ik bedoel dat ik gewoon het mooie in mensen zie..
Maar dat worden we zo welquote:
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Er zijn echt wel echte llelijkerds. Los van het uiterlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Om onze goudenharpwinnaar van 2009 te quoten:
"ik geloof dat iedereen per definitie perfect is"
Bofferd!quote:
Mhhh helemaal niets wil ook weer niet zeggen maar idd het is wat lastig uit te leggen hoe het wel zit. Meest knappe foto model kan nog zo lelijk zijn als ze rot van binnen is. Mocht je daar dan naast lopen word je daar ook niet blij van, iig ik ben dan niet trots dan ik daar naast kan/mag lopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Absoluut!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Er zijn echt wel echte llelijkerds. Los van het uiterlijk.
Tja, als zij dat gewoon zijn...quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Er zijn echt wel echte llelijkerds. Los van het uiterlijk.
Daar zit natuurlijk ook weer wat in. Mijn definitie van "mooi" of "perfect" hoeft niet de enige juiste te zijn. Zelfs niet als die door de meerderheid gehanteerd wordt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tja, als zij dat gewoon zijn...
Ik hoef niets van ze te hebben, wellicht zijn die voor een ander wel weer perfect.
Uiterlijk is relatief, het verdwijnt namelijk. Ik bedoel, je kunt vandaag mooi zijn, maar over een jaar er anders uit zien. Inderdaad, een knap model kan behoorlijk rot van binnen zijn. Ik zou ook niet blij zijn naast iemand te lopen die rot van binnen is, wat voor hoofd ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhhh helemaal niets wil ook weer niet zeggen maar idd het is wat lastig uit te leggen hoe het wel zit. Meest knappe foto model kan nog zo lelijk zijn als ze rot van binnen is. Mocht je daar dan naast lopen word je daar ook niet blij van, iig ik ben dan niet trost dan ik daar naast kan/mag lopen.
Sterker nog; jouw definitie van "mooi" of "perfect" is absoluut niet de enige juiste. Er wordt door de media een beeld opgelegd wat "mooi" en "perfect" is, maar dat zegt gewoon niets..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk ook weer wat in. Mijn definitie van "mooi" of "perfect" hoeft niet de enige juiste te zijn. Zelfs niet als die door de meerderheid gehanteerd wordt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uiterlijk is relatief, het verdwijnt namelijk. Ik bedoel, je kunt vandaag mooi zijn, maar over een jaar er anders uit zien. Inderdaad, een knap model kan behoorlijk rot van binnen zijn. Ik zou ook niet blij zijn naast iemand te lopen die rot van binnen is, wat voor hoofd ook.
Daarbij, wat voor mij knap is, is voor een ander niet knap of minder.
Net alsof ik daar ook maar iets van meen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus KF, je bent nu officieel triest en oppervlakkig in mijn ogen. Ga anders maar even wat leren over het leven en kom dan terug ofzo..
Waarom telkens 'grapjes' maken die toch niet grappig zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik daar ook maar iets van meen...
Ik zei het alleen maar om de grap zelf te kunnen maken
Why so serious ?
Phil Collins!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:53 schreef zbbrox het volgende:
another day in paradise
broodje eten en naar de gym
Hey, nu voel ik me ook aangesproken!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom telkens 'grapjes' maken die toch niet grappig zijn?
Er zijn ook mensen die er wel om kunnen lachenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom telkens 'grapjes' maken die toch niet grappig zijn?
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey, nu voel ik me ook aangesproken!
Maar de mensen lachen daar toch meestal wel om?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:04 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben nou eenmaal van de slechte garpjes.
Da's dan ook weer zo. Wellicht zegt dat dan iets over de mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar de mensen lachen daar toch meestal wel om?
ach tief toch op met die "grapjes"quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die er wel om kunnen lachen
Can you feel the love tonight?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach tief toch op met die "grapjes"
het is een lame truucje
je zegt iets onwijs doms en probeer je er uit te lullen door te roepen grapjuuuuuh zoals kindjes in groep 3
alleen prikken er hier mensen door heen omdat hier niet alleen mensen komen van jou magere niveau
ik ben er iig helemaal klaar mee![]()
nog uit een disneyfilm ook hequote:Op donderdag 26 maart 2009 18:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Can you feel the love tonight?
Elton John
Ik ben ook oppervlakkig, want als ik iemand zie die een geweldig lijf heeft en vervolgens omdraait en een lelijke rotkop heeft, schrik ik wel even.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik daar ook maar iets van meen...
Ik zei het alleen maar om de grap zelf te kunnen maken
Why so serious ?
Ben je al een beetje bijgekomen van Ado?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook oppervlakkig, want als ik iemand zie die een geweldig lijf heeft en vervolgens omdraait en een lelijke rotkop heeft, schrik ik wel even.
Maar goed, daar kijken we dan wel weer doorheen ná de eerste schok
Ik heb van te voren toch nooit gezegd dat het serieus was ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach tief toch op met die "grapjes"
het is een lame truucje
je zegt iets onwijs doms en probeer je er uit te lullen door te roepen grapjuuuuuh zoals kindjes in groep 3
alleen prikken er hier mensen door heen omdat hier niet alleen mensen komen van jou magere niveau
ik ben er iig helemaal klaar mee![]()
ik zei dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb van te voren toch nooit gezegd dat het serieus was ?
Of moet ik voor elke keer dat ik zoiets malloot's zeg, van te voren aangeven "Ik ga nu een grapje maken ! " ?
Oooo!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen van Ado?
Stiekem ben ik ingehuurd door Fok! zodat ze meer van dat soort abbo's verkopenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zei dus
ik ben er klaar mee
zo'n abbo met negeerstand, misschien moet ik daar toch maar eens in investeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |