waar kan dat danquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:48 schreef Estrys het volgende:
je kan je opgeven voor een SMS service, dan krijg je rond de periodes van een sprongetje een Sms'je
Ik had even gezocht, maar volgens mij kan het hier: http://www.oeiikgroei.nl/quote:
Jawelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:43 schreef Estrys het volgende:
Ik hoop dat het weer de goede kant opgaat met Merel, Fuente, want dat aanmodderen schiet ook niet zo op.
Ik zit hier een beetje op een vervelend schema. Omdat Seb gisteren zo moeilijk aan het doen was heeft hij op andere tijdstippen eten gehad. We proberen nu hem 's nachts door te laten slapen ipv 's avonds wat hij tot nu toe doet. Om 22 uur een fles, nou wkam hij om 4 uur weer. Volgens het CB is dat doorslapen overigens maar daar ben ik het toch niet zo mee eens geloof ikNou ging ik ook pas om half 12 naar bed ivm een vergadering. Op zich is het niet erg dat hij om 4 komt maar nou komen we op het KDV wel een beetje vervelend uit. Ze hebben liever niet dat de kindjes tussen 8 en 9 gevoed moeten worden ivm de ochtenddrukte tijdens het brengen. Maar goed, op vrijdag zal het wel niet zo heel druk zijn denk ik, niks aan te doen. Denk ook niet dat ze het erg vinden.
Maar Frizzle Sizzle hadden dus echt geen gelijk met hun liedje ' alles heeft een ritme' .![]()
Nou ik ga Seb wakker maken en aankleden voor yet another day KDV, bijna weekend
Kijk nou hoe woest:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wazige foto, want moest snel![]()
Ja dat kunnen we ook eens doen, zeiden ze op het CB ook trouwens. Maar twee uur nadat hij gegeten heeft is hij vaak zoooo misselijk dat het gewoon zielig is om iets te geven. Dan gaat hij heel hard metz ijn hoofd op en neer doen (de Stevie Wonder imitatie noemen wij dat) Nou ja proberen kan altijd weer. Vannacht maar eens doen. Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:53 schreef Marie79 het volgende:
Fuente, fijn dat Merel gisteravond en vanmorgen goed gedronken heeft!
Estrys, wat wij doen als Maarten 's nachts (extra) wakker wordt is hem een iets kleinere fles aanbieden en dan om 7 uur (rond die tijd) de 'gewone' eerste fles. Dan is die fles 's nachts gewoon een extra'tje... Hij drinkt nl. ook wel eens zijn flessen niet helemaal leeg dus dan mag dat van mij wel.
maar wij zitten nu in de luxe positie dat meneertje wat vaker doorslaapt, vannacht ook weer van 11 tot 6.30 en om 7 uur de fles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |