quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
regel 1 van daten is toch wel niet op je date rammen
Hey! Stappen in Aalsmeer is tof! Als je er veel mensen kentquote:
Toch?quote:
quote:
Ben nog nooit in Aalsmeer geweest, dus zou het niet weten. En ik ken er weinig mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Stappen in Aalsmeer is tof! Als je er veel mensen kent![]()
Maar ik vermaak me overal, vind het erg leuk om mensen te kijken..
[..]
Toch?
ooh binnenkort een keer terrasje doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Stappen in Aalsmeer is tof! Als je er veel mensen kent![]()
Maar ik vermaak me overal, vind het erg leuk om mensen te kijken..
[..]
Toch?
Ja je hebt gelijkquote:
Terrasjes zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ooh binnenkort een keer terrasje doen?
Mensen kijken!
Suc6quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga even aan het werk met de Fok! Take Me Out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Kijk jongens.. zo makkelijk kan het zijn
Succes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:Waar kan je die vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Second that!quote:
En dat dan weer niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes.![]()
Als het af is. Wil ik wel meedoen.
General Chat.quote:
Waarom niet? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Second that!
[..]
En dat dan weer niet.
hou me op de hoogtequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
Jullie doen moeilijk over iets wat niet moeilijk is en azen teveel op een date, imo.quote:
quote:
Het kan toch echt wel hoor jongens, en dat kan iedereenquote:
Hey jij dieetert!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
stageverslag maken of taarten bakken
verslag.... taart...
he kut
Volgens mij is de date te regelen wel makkelijk, het moeilijkste is om de date te "houden"quote:
haha ik hou niet van taart dus eet het zelf nietquote:
Tja.. Ik wil niet zeggen dat je dat zelf in de hand hebt, maar als dat niet lukt dan heeft harder proberen toch geen zinquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Volgens mij is de date te regelen wel makkelijk, het moeilijkste is om de date te "houden"
naar mijn mening dan
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ik hou niet van taart dus eet het zelf niet
heb hier ook nog een stapel cakejes met chocobolletjes er in liggen
Eeeej die waren voor mij hequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog slagroomsoesjes en mini donuts
Ja, maar je kan ze toch niet allemaal opquote:
jaa ik ben op dit moment niet bezig om een date te houden, maar wilde alleen aangeven dat het zo geregeld is om er eentje te hebben.....quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja.. Ik wil niet zeggen dat je dat zelf in de hand hebt, maar als dat niet lukt dan heeft harder proberen toch geen zin
Haha, dan zou ik er helemaal geen moeite voor doen, al die troep in de keukenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gek mens ! je houdt niet van vlees en taartquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
@ Nouk - Valt dit ook onder een date?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ze toch niet allemaal op
zelf gemaakt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog slagroomsoesjes en mini donuts
Nou niet meerquote:
Een date houden is ook niet zo moeilijk, als het een date tussen de juiste personen is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Volgens mij is de date te regelen wel makkelijk, het moeilijkste is om de date te "houden"
naar mijn mening dan
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou niet meer![]()
Ik had 20 soesjes en 18 mini donuts
Voor het gemak plaats ik veel onder een date, maar ik zou het liever niet doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
@ Nouk - Valt dit ook onder een date?
Ik aas helemaal nergens op. Zeker niet op dit moment. Te veel gedoe in mijn leven op dit moment.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jullie doen moeilijk over iets wat niet moeilijk is en azen teveel op een date, imo.
Dat is de volgende stap. Daar wil ik nog helemaal niet over nadenken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
naar mijn mening dan
Maar nog genoeg voor jou over hoorquote:
quote:
Moet het eerst plaatsvidnenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
@ Nouk - Valt dit ook onder een date?
me taarten laten bakken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gek mens ! je houdt niet van vlees en taartwaarmee kunnen ze jou dan wel verwennen ?
Even je spelling enzo checken...quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:47 schreef KudFokker het volgende:
Tadaa: [Fok! Take Me Out] Hét (voorlopige) concept !
Ja. Dit is nu namelijk het Sonja Bakker topic geworden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:47 schreef JonKeL het volgende:
Sjonge jonge, gaan we nou weer vertellen hoeveel, hoe vers, wat, hoeveel koolhydraten, hoe duur en dergelijke we gegeten hebben
voorlopige concert, beetje pleonasme of niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:47 schreef KudFokker het volgende:
Sonja bakker voor singles?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Dit is nu namelijk het Sonja Bakker topic geworden.
haha het mag wel over autos gaan en hoe groot duur hard etc en niet over bakken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:47 schreef JonKeL het volgende:
Sjonge jonge, gaan we nou weer vertellen hoeveel, hoe vers, wat, hoeveel koolhydraten, hoe duur en dergelijke we gegeten hebben
De wat???quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
Sonja Bakkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Dit is nu namelijk het Sonja Bakker topic geworden.
Leuk KFquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:47 schreef KudFokker het volgende:
mag gewoon beide niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha het mag wel over autos gaan en hoe groot duur hard etc en niet over bakken?
quote:
Jaquote:
Het is een omgevallen doos.quote:
Nou, kom jij eens met een interessant "Single" onderwerp danquote:
Dat doen ze maar mooi in het topic dat daarvoor bestemd is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JaSamen afvallen schept een band. En wie weet wat daar uit voort komt.
I gotta admit, ze is wel slim.. En rijkquote:
Ja ongetwijfeld. samen afvallen. volgens mij komen er alleen veel spanningen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JaSamen afvallen schept een band. En wie weet wat daar uit voort komt.
nou ja slimquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I gotta admit, ze is wel slim.. En rijk
Over hoe makkelijk een date te krijgen is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, kom jij eens met een interessant "Single" onderwerp dan
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld. samen afvallen. volgens mij komen er alleen veel spanningen.
- schat, ik ben alweer 1 kilo afgevallen
* Nou dat is niet te zien.
- jij bent ook niet veel opgeschoten
* Nee ik had comfort food nodig
Slim als in het bedenken van het concept. Verder heeft ze het IQ van een visgraat. En dan dat westfriese dialect/accentquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ja slimdat weet ik nog zo net niet
rijk wel idd
makkelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Over hoe makkelijk een date te krijgen is.
Lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en dan samen op de bank ploffen met een bak ijs omdat je ruzie hebt gemaakt
Doe ik vanavond thuis wel even met FireFox en als ik rustig de tijd hebquote:
Ja daar moet ik je wel gelijk in geven idd... je moet er maar opkomenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Slim als in het bedenken van het concept. Verder heeft ze het IQ van een visgraat. En dan dat westfriese dialect/accent
Ja dat blijkt.quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha het mag wel over autos gaan en hoe groot duur hard etc en niet over bakken?
Makkelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Over hoe makkelijk een date te krijgen is.
jaa ik ken dat wel heb het vooral met gozers die ik echt leuk vind (zoals die collega van me)quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Maar ik ben niet iemand die zegt, joh zin om eens wat te gaan drinken.
Ik denk namelijk: waarom zou iemand met mij willen daten. en dan haak ik al af.
dus ja, ik ben onzeker.
Oke dus geen afvallen met sinlges.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doen ze maar mooi in het topic dat daarvoor bestemd is.
Gewoon ruzie maken en dan goedmaakseks. Want met seks verbrand je ook calorieen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld. samen afvallen. volgens mij komen er alleen veel spanningen.
- schat, ik ben alweer 1 kilo afgevallen
* Nou dat is niet te zien.
- jij bent ook niet veel opgeschoten
* Nee ik had comfort food nodig
Er is maar één manier om daar overheen te komen en dat is het gewoon doen! De enige die je over je onzekerheid heen kan helpen ben jij zelf..quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
dus ja, ik ben onzeker.
je moet het ook niet zo zwaar zienquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
dus ja, ik ben onzeker.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
dus ja, ik ben onzeker.
Hoe vaker je over die grens stapt hoe simpeler het wordtquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
dus ja, ik ben onzeker.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet het ook niet zo zwaar zien
het is gewoon een kopje thee of een borrel of zo
en niet iedereen vind je aardig en sommige mensen vinden dat wel en weer andere vinden je meer dan aardig
het scheelt als je ze zelf de tijd geeft om daar achter te komen en zo door ze de optie te geven je te daten/thee met je te drinken
Jij vindt jezelf geen pluspunten hebben?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
dus ja, ik ben onzeker.
Dat is ook zeker zo! dus gwn heel veel doen om te oefenen hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe vaker je over die grens stapt hoe simpeler het wordt
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa ik ken dat wel heb het vooral met gozers die ik echt leuk vind (zoals die collega van me)
maar eigenlijks moet je het gwn doen.... en verder nie bij nadenken
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar overheen te komen en dat is het gewoon doen! De enige die je over je onzekerheid heen kan helpen ben jij zelf..
Ja, jullie hebben wel gelijk. maar ik heb het idee dat het voor vrouwen makkelijker is dan voor mannen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet het ook niet zo zwaar zien
het is gewoon een kopje thee of een borrel of zo
en niet iedereen vind je aardig en sommige mensen vinden dat wel en weer andere vinden je meer dan aardig
het scheelt als je ze zelf de tijd geeft om daar achter te komen en zo door ze de optie te geven je te daten/thee met je te drinken
wrom?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, jullie hebben wel gelijk. maar ik heb het idee dat het voor vrouwen makkelijker is dan voor mannen.
Maarja, ik ga ervoorthnx
Hell no!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef djayzz het volgende:
Ja, jullie hebben wel gelijk. maar ik heb het idee dat het voor vrouwen makkelijker is dan voor mannen.
Jawelquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf geen pluspunten hebben?
Dat is waar. Alleen dat doe je niet even van de een op andere dag.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar overheen te komen en dat is het gewoon doen! De enige die je over je onzekerheid heen kan helpen ben jij zelf..
Maar ze beweren dat we dat "gewoon moeten doen"quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen dat doe je niet even van de een op andere dag.
Juist wel. Want vandaag regel je een date en moet je het morgen maar doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo makkelijker voor vrouwen??quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maarja, ik ga ervoorthnx
Bekijk gewoon eens waarom mensen wel met jou zouden moeten daten. En speel met die punten in op de vrouwtjes...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jawel
Ik heb al eerder een vriendin gehad (4,5 jaar heeft ze het uitgehouden met mij), dus het is niet onmogelijk
Toch wel..quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
preciesquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Juist wel. Want vandaag regel je een date en moet je het morgen maar doen
Nee flauw. Tja het is echt een kwestie van doen. Dan valt misschien de eerste keer maar tegen of voel je je niet op je gemak, maar dan heb je het wel gedaan en dan wordt het steeds makkelijker.
Gooi er niet te hoge verwachtingen aan op. Dus ga niet voor 'liefde op het eerste gezicht', maar gewoon een kopje thee drinken en elkaar leren kennen. Klikt hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar ze beweren dat we dat "gewoon moeten doen"
Precies wat ik vind en denkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gooi er niet te hoge verwachtingen aan op. Dus ga niet voor 'liefde op het eerste gezicht', maar gewoon een kopje thee drinken en elkaar leren kennen. Klikt hetklikt het niet, dan maar niet
Klikt het niet, leg dan de schuld niet bij jezelf (of bij de ander) maar niet iedereen kan iedereen maar leuk en aardig vindenDus dan op naar de volgende
hahah dat vind ik een hele mooie vergelijking hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
als je een beer op de weg ziet en je gaat hem van alle kanten aan zitten staren en zo daar gaat ie niet van weg
hem meteen te lijf gaan wel of iig heb je meer kans
Dat is ook weer waar natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gooi er niet te hoge verwachtingen aan op. Dus ga niet voor 'liefde op het eerste gezicht', maar gewoon een kopje thee drinken en elkaar leren kennen. Klikt hetklikt het niet, dan maar niet
Klikt het niet, leg dan de schuld niet bij jezelf (of bij de ander) maar niet iedereen kan iedereen maar leuk en aardig vindenDus dan op naar de volgende
Heb het zelf ondervonden, dusja .. Spreek uit ervaringquote:
Ik zou willen dat ik dat nu kon. Maar daar heb ik op dit moment nog niet genoeg zelfvertrouwen voor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Juist wel. Want vandaag regel je een date en moet je het morgen maar doen
Nee flauw. Tja het is echt een kwestie van doen. Dan valt misschien de eerste keer maar tegen of voel je je niet op je gemak, maar dan heb je het wel gedaan en dan wordt het steeds makkelijker.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb het zelf ondervonden, dusja .. Spreek uit ervaring
Van die beer dat weet ik nog niet zo zeker. Een beer te lijf gaan is niet zo goed idee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
als je een beer op de weg ziet en je gaat hem van alle kanten aan zitten staren en zo daar gaat ie niet van weg
hem meteen te lijf gaan wel of iig heb je meer kans
Maar krijg je dat wel door het telkens uitstellen en thuis blijven zitten?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou willen dat ik dat nu kon. Maar daar heb ik op dit moment nog niet genoeg zelfvertrouwen voor.
Maar hoe denk je dat zelfvertrouwen te krijgen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat nu kon. Maar daar heb ik op dit moment nog niet genoeg zelfvertrouwen voor.
Een wijs leraar heeft mij ooit geleerd, dat wanneer je iets wilt je dit gelijk moet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo waar!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef JonKeL het volgende:
Je kan ook direct een afspraak maken, veel grotere kans dat er dan ook wat gebeurd.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wrom?
en vraag het B dan en bv dawg die zullen je het zelfde zeggen gok ik hoor
Dat klopt. Misschien moet ik inderdaad meer onder de mensen komen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar krijg je dat wel door het telkens uitstellen en thuis blijven zitten?
Misschien moet je er juist uit om dat te krijgen
Dat probleem heb ik ook. Ik kom bijna niet onder de mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Misschien moet ik inderdaad meer onder de mensen komen.
Hoeveel dates heb jij eigenlijk de komende tijd, Cuegirllie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar krijg je dat wel door het telkens uitstellen en thuis blijven zitten?
Misschien moet je er juist uit om dat te krijgen
Geen idee. Er zijn een heleboel dingen die ik wil. Maar hoe ik die dingen gaan bereiken dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar hoe denk je dat zelfvertrouwen te krijgen dan?
haha ja idd ben heel benieuwdquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef KudFokker het volgende:
haha [Fok! Take Me Out] Hét (voorlopige) concept ! wordt wel goed ontvangen!!
Ik heb geen dates staanquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:21 schreef Howl het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb jij eigenlijk de komende tijd, Cuegirllie?
ik kom nooit onder de mensen dat is ook niet goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Ik kom bijna niet onder de mensen
Thee lust ik jaquote:
Niet misschien Tijn, neem nou maar van ons aan dat je meer onder de mensen moet komen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Misschien moet ik inderdaad meer onder de mensen komen.
Zie je dat het best makkelijk isquote:
ik zit ook lieve boven opquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Ik kom bijna niet onder de mensen.
erg flauw inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit ook lieve boven op
ow wat flauw rhu
whaha., dan moet ze maar antwoorden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zie je dat het best makkelijk isje wordt nu al zelfs ongeduldig
![]()
Dingen forceren is ook niet goed. Maar verder heb jij wel gelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
tijn het is godverdomme geen echte beer
maar oke als jij nog een boel andere slappe excuses wil verzinnen om het niet te doen veel plezier
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
whaha., dan moet ze maar antwoorden.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Ej wat is trouwens het verschil tussen dezeen deze
![]()
ff vraagje tussendoor
Haha, heel flauwquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow wat flauw rhu
Ik zeg altijd datquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:24 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
ff vraagje tussendoor
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow wat flauw rhu
Ik vroeg of ze thee lust, want als ze dat niet lust kunnen we nooit een kopje thee gaan drinken toch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahah dan moet je duidelijker vragen wat je wilt
het is toch geen forceren want je roept continue dat je dat wilquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen forceren is ook niet goed. Maar verder heb jij wel gelijk.
Het is een kwestie van plagen, beetje brutaal zijn en uitdagenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
whaha., dan moet ze maar antwoorden.
ja dan vraag je toch beter ga je mee een kopje thee drinken of drink je liever wat anders.... das toch sneller dan er eerst achterkomen of ze thee lust of niet......quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze thee lust, want als ze dat niet lust kunnen we nooit een kopje thee gaan drinken toch.
iddquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een kwestie van plagen, beetje brutaal zijn en uitdagenEn dat met een beetje zelfvertrouwen. En voila, you are flirting
En als je dat een tijdje doet met een bepaalde dame is een date zo geregeld. Plus weet je dan al vooraf of ze positief er tegenover staat.
Oh ja goeie daar had ik laatst een discussie over met iemand weet alleen niet meer wie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:24 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
ff vraagje tussendoor
idd te simpel voor iemand die "gepushed"quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dan vraag je toch beter ga je mee een kopje thee drinken of drink je liever wat anders.... das toch sneller dan er eerst achterkomen of ze thee lust of niet......
of miss denk ik te simpel
mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh ja goeie daar had ik laatst een discussie over met iemand weet alleen niet meer wie.![]()
we kwamen er op uit dat:
de voorganger van
was.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh ja goeie daar had ik laatst een discussie over met iemand weet alleen niet meer wie.![]()
we kwamen er op uit dat:
de voorganger van
was.
Of gewoon spontaan wat met elkaar gaan drinken en geen idee hebben hoe of wat. Zonder verwachtingen, zonder het een date te noemen. Werkt ook, soms danquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een kwestie van plagen, beetje brutaal zijn en uitdagenEn dat met een beetje zelfvertrouwen. En voila, you are flirting
En als je dat een tijdje doet met een bepaalde dame is een date zo geregeld. Plus weet je dan al vooraf of ze positief er tegenover staat.
De eerste is lippen aflikken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:24 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
ff vraagje tussendoor
en dan weet je als man nog steeds niet waar je aan toe bent, als je als man dus wel probeert een date te regelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou van flirten
ook gewoon als ik niet wil daten of zo hoor
het is een manier van aardig zijn en zo
oh haha sorryquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
idd te simpel voor iemand die "gepushed"wordt om actie ondernemen
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
en dan weet je als man nog steeds niet waar je aan toe bent, als je als man dus wel probeert een date te regelen.
En dat vind je best zo? Ik krijg er een beetje het "de beste schippers staan aan wal" idee van.quote:
Ook dat kan inderdaad. Ietwat lagere succeskans maar het kanquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of gewoon spontaan wat met elkaar gaan drinken en geen idee hebben hoe of wat. Zonder verwachtingen, zonder het een date te noemen. Werkt ook, soms dan
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:30 schreef Howl het volgende:
[..]
En dat vind je best zo? Ik krijg er een beetje het "de beste schippers staan aan wal" idee van.
lezen: het is een vorm van aardig doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
en dan weet je als man nog steeds niet waar je aan toe bent, als je als man dus wel probeert een date te regelen.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lezen: het is een vorm van aardig doen
dus dat weet je al dat ik/zij je aardig vind als ik/zij met je flirt
en daten is een kwestie van leven of dood, het is geen aanloop tot het huwijk vanaf het moment dat je iemand vraagt om een borrel met je te gaan drinken
het is gewoon iets leuks om te doen op bv zaterdag avond
of je nou op date gaat, er achter komt dat zij niet de persoon voor je is of dat je tv gaat kijken
zou ik liever voor het eerste gaan want dan heb je nog kans ook dat zij die persoon wel voor je is!
Ow ik wil best wel daten, maar daarin ben ik misschien wat kieskeurig. Date niet met iedereen hequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:30 schreef Howl het volgende:
En dat vind je best zo? Ik krijg er een beetje het "de beste schippers staan aan wal" idee van.
Ohw en wat trek je aan als ik soesjes kom eten dan??quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:31 schreef djayzz het volgende:
Cuegirllie is er niet meer geloof ik?
Als je mee thee gaat drinken doe ik mijn zwarte overhemd aan
Mijn nieuwe paarse overhemd. (erg mooie trouwens vind ik zelf)quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw en wat trek je aan als ik soesjes kom eten dan??![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook dat kan inderdaad. Ietwat lagere succeskans maar het kan
Ik zou ook een broek aandoen. Is maar een advies, natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mijn nieuwe paarse overhemd. (erg mooie trouwens vind ik zelf)
ohw ben benieuwdquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mijn nieuwe paarse overhemd. (erg mooie trouwens vind ik zelf)
Ik wou net zeggen, en ik zal er ook een mooie broek onder aan doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou ook een broek aandoen. Is maar een advies, natuurlijk
Ik dacht dat ik jouw ToyBoy als wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wanneer staat de "date"? Of maw; de soesjesvreet en donutvreet afspraak?quote:
Zonder broek is wel spannend hoor noukquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou ook een broek aandoen. Is maar een advies, natuurlijk
Ik las soepjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hallo wie heeft het hier over toyboy... ikke ga soesjes eten hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jouw ToyBoy als was!!
soepjes eten kan ook heel leuk zijn toch.quote:
Geen sex op de eerste datequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zonder broek is wel spannend hoor nouk![]()
haha
Jaja, ik vroeg nog of je de extra's ook had gezienquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Inderdaad
Wel beetje opletten waarmee je ze plaagt. Als je ze met hun "dikke" billen gaat plagen en ze hebben daar toevallig een mega groot complex over, ben je fout bezig![]()
had je trouwens nog gelezen dat ik de andere film ook gekeken heb![]()
Als je de beschuitjes maar voor mij bewaartquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hallo wie heeft het hier over toyboy... ikke ga soesjes eten hoor
Je hoeft toch geen sex te hebben als je geen broek aan hebtquote:
quote:
Dat doe je maar met je toyboy, toch niet tjidens het soesjes etenquote:
Laten we dat terrasje dan meteen maar de 2e date noemenquote:
Oh dat heb ik niet gezien dat je dat vroegquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, ik vroeg nog of je de extra's ook had gezien
En inderdaad, gericht plagen
preciesquote:
jawel joh beetje klieren met die slagroom enzo.... daar kun je hele leuke dingen mee doen hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat doe je maar met je toyboy, toch niet tjidens het soesjes eten
Om maar niet te spreken over de donuts, met zo'n gat in het middenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jawel joh beetje klieren met die slagroom enzo.... daar kun je hele leuke dingen mee doen hoor![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je de beschuitjes maar voor mij bewaart
quote:
Beter van niet inderdaadquote:
Onder de mensen komen lukt me de laatste tijd heel goed. Maar mijn zelfvertrouwen, daar moet nog even aan gewerkt worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow ik wil best wel daten, maar daarin ben ik misschien wat kieskeurig. Date niet met iedereen he
Daarbij kom ik ook wat te weinig onder de mensen om veel nieuwe lui te leren kennen
Heb ik toegezegd dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laten we dat terrasje dan meteen maar de 2e date noemen
Slechte woordgrap: samen een beschuitje etenquote:
Blij dat ik niks aan het drinken wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over de donuts, met zo'n gat in het midden
Had je dat niet even eerder kunnen zeggen tegen mij...?quote:
Zozo! Succes!quote:
Hoeft niet inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen sex te hebben als je geen broek aan hebt
hahaha ja dat snapte ik schat hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Slechte woordgrap: samen een beschuitje eten
Thnx,quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had je dat niet even eerder kunnen zeggen tegen mij...?
[..]
Zozo! Succes!
Loop gewoon 1x met je beste kleding, kop op, boost vooruit, schouders omhoog over een drukke winkelstraat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Onder de mensen komen lukt me de laatste tijd heel goed. Maar mijn zelfvertrouwen, daar moet nog even aan gewerkt worden.
Oeh, dat zijn dingen die ik je natuurlijk moet lerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
Had je dat niet even eerder kunnen zeggen tegen mij...?
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn dingen die ik je natuurlijk moet leren
goeie tipquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Loop gewoon 1x met je beste kleding, kop op, boost vooruit, schouders omhoog over een drukke winkelstraat.
Glimlach een beetje naar leuke meisjes, ze lachen terug.
En daar heb jij je zelfvertrouwen
Vrouwquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
goeie tip![]()
Heb vorige week lekker nieuwe kleren gekocht, paar nieuwe broeken, paar mooie overhemden. Mooie nieuwe schoenen.
Voel me nu een stuk beter
Moet je ff doen. Het is namelijk allemaal waar gebeurdquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gezien dat je dat vroeg![]()
En nee heb ik niet gezien. Was vrij laat vannacht toen die film afgelopen was. Ben toen maar gaan slapen, moest ook weer op het werk verschijnen vandaag he
Dat komt dan vanzelf, wees tevredne met jezelf. Zie vooruitgang bij jezelf. En maak je niet teveel druk om kleine dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Onder de mensen komen lukt me de laatste tijd heel goed. Maar mijn zelfvertrouwen, daar moet nog even aan gewerkt worden.
Goed bezig manquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
goeie tip![]()
Heb vorige week lekker nieuwe kleren gekocht, paar nieuwe broeken, paar mooie overhemden. Mooie nieuwe schoenen.
Voel me nu een stuk beter
t was voor mij ook geen productief dagje voor de baas hoor hahahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb serieus geen moer uitgevoerd vanmiddag
Same here,quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb serieus belachelijk veel gedaan maar op het eind werkte het hele script niet, dus kom ik op het zelfde productie niveau als jou.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
quote:
sow gaat goed daar he hahahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
Zooooo, contractje geregeld voor de komende 3 maand![]()
En naast m'n date van morgen nog een dame die ineens verdacht veel aandacht aan me schenkt![]()
Ik heb vanmorgen wel veel gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Same here,
Ik had me voorgenomen om eens wat minder te Fok!ken op het werk, en hard aan het werk te gaan.
Nou was er dus minder werk vandaag, dus toch zitten Fok!ken.
Jij hebt tenminste nog een spelshow opgezet
Het gaat me al dik een jaar voor de wind, komt ook door mijn mentale veranderingen trouwensquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
sow gaat goed daar he hahahahai hai
Ik heb meer schoenen, jassen en overige kleding dan meeste vrouwen hier schat ikquote:
Ik had laatst 39 T-shirts in de kast liggenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb meer schoenen, jassen en overige kleding dan meeste vrouwen hier schat ik
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb meer schoenen, jassen en overige kleding dan meeste vrouwen hier schat ik
Wat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Same here,
Ik had me voorgenomen om eens wat minder te Fok!ken op het werk, en hard aan het werk te gaan.
Nou was er dus minder werk vandaag, dus toch zitten Fok!ken.
Jij hebt tenminste nog een spelshow opgezet
te simpel te simpelquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon onmogelijk voor een gemiddelde man/jongen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Damn, ik heb een paar goeie tshirts, een paar oude maar lekker zittende tshirts. Wat overhemden en wat truienquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik had laatst 39 T-shirts in de kast liggen
Dan moet je gaan shoppenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
ik heb nooooooooit wat om aan te doen, zou je niet zeggen als je in mn kast kijkt
maar ben echt toe aan een heleboel nieuwe kleren
Ik ben ook toe aan nieuwe kleren...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
ik heb nooooooooit wat om aan te doen, zou je niet zeggen als je in mn kast kijkt
maar ben echt toe aan een heleboel nieuwe kleren
ik heb afgelopen 2 weken 4 paar weggegooid, omdat ze eigenlijk echt niet meer kondenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 12 paar schoenen
Exclusief slippers en sandalen![]()
Geef ik je de kans Box, laat je hem liggenquote:
ik ook ongeveer maar er liggen er maar 3 op een plek die ik weet en de anderen ergens op een plek wat ik niet weet of niet wil weten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 12 paar schoenen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik had laatst 39 T-shirts in de kast liggen
En dan zeggen ze dat vrouwen erg zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 12 paar schoenen
Als je nu een deel van dat capitaal had gebruikt voor je auto ...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geef ik je de kans Box, laat je hem liggen
Nee, ik heb meer dan 15 paar schoenen, stuk of 12 spijkerbroeken, tussen de 20 en 25 jassen, rond de 15 overhemden en shirtjes begin ik niet eens te tellen
Ik moet met jou schoenen gaan halen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb gister weer echt tegen mezelf moeten vechtenheb een schoenentik en een oom die 2 schoenenwinkels heeft in de stad
waar ik altijd lekker veel korting krijg
maar ik vond het nog wat vroeg om lente schoenen te kopen
wel bijna een paar laarsjes gekocht voor in roemenie het is daar koud nu
Ga je naar Roemenië ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb gister weer echt tegen mezelf moeten vechtenheb een schoenentik en een oom die 2 schoenenwinkels heeft in de stad
waar ik altijd lekker veel korting krijg
maar ik vond het nog wat vroeg om lente schoenen te kopen
wel bijna een paar laarsjes gekocht voor in roemenie het is daar koud nu
OMg wat slechtquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Verveel me dood, ik ga wel even dat meisje die via een arbeidsbureau bij ons werkt rellen
Ik vind het zo jammer dat ze 3 verdiepingen later werkt.
Maar ik had zojuist een goed plan.
Ik flikker haar uit het systeem, blokkeer haar account
Dan moet ze wel bellen / langskomen
Ok, dat is té kansloos
ik ben al een antal keer gaan kijken maar heb steeds wat in mn hoofd en ja dan vind ik t dus nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je gaan shoppen
Eigenlijk moet je dat meteen dit weekend gaan doen ofzo.
Of heb je de kinderen?
Je kunt patserige auto's en afslanken ook zien als middelen voor singles om zichzelf zo goed mogelijk in de markt te zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
Is het nou een "kijk mij veel kleren hebben" Topic geworden?
Auto's en afslanken mag niet, dan maar over kleren SC-en
Het gaat 10 posts over kleren en het is ineens zo'n topic geworden?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
Is het nou een "kijk mij veel kleren hebben" Topic geworden?
Auto's en afslanken mag niet, dan maar over kleren SC-en
Ik was vroeg kledinggek, kocht elke week zo 2 dingen. En ik ben heel zuinig erop. Dus ja dan heb je na een tijd een hele berg. Tegenwoordig ga ik misschien eens in een half jaar wat halen hehe.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je nu een deel van dat capitaal had gebruikt voor je auto ...![]()
jep! vanaf maandag moeten jullie 2 weken zonder mequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga je naar Roemenië ?
ik heb wat gemist
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jep! vanaf maandag moeten jullie 2 weken zonder me
ow leuk! ik wist dat je wegging maar niet waarheenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik koop altijd watquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben al een antal keer gaan kijken maar heb steeds wat in mn hoofd en ja dan vind ik t dus niet
moet een keer blank gaan shoppen dan vind ik genoeg
heb de kids niet maar zit wel volgeboekt dus wordt niets dit weekend vrees ik....
misschien morgenmiddag nog ffies de stad in
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel leuk voor jou dat je weggaat uiteraard,quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow leuk! ik wist dat je wegging maar niet waarheen![]()
Ik heb vorig jaar 8 maanden in Roemenië gezeten voor mijn werk.
Erg mooi land, alleen kan je er beter zelf niet gaan rijden!
Heb je nog veel meegebracht van uit brazil ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was vroeg kledinggek, kocht elke week zo 2 dingen. En ik ben heel zuinig erop. Dus ja dan heb je na een tijd een hele berg. Tegenwoordig ga ik misschien eens in een half jaar wat halen hehe.
heb geen rijbewijs dus was dat ook niet van plan hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow leuk! ik wist dat je wegging maar niet waarheen![]()
Ik heb vorig jaar 8 maanden in Roemenië gezeten voor mijn werk.
Erg mooi land, alleen kan je er beter zelf niet gaan rijden!
Comfort shopping?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik koop altijd wat
ookal hebben ze niet wat ik zocht
dan koop ik juist meer haha om het verdriet te verzachten
Ik op Vietnamezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:04 schreef rival het volgende:
ik loop op duitse schoenen!
ja als we dan toch aant opscheppen zijn
quote:
heerlijkquote:
Ik krijg er meteen vreemde ideeën bij, bij dat "volgeboekt"quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben al een antal keer gaan kijken maar heb steeds wat in mn hoofd en ja dan vind ik t dus niet
moet een keer blank gaan shoppen dan vind ik genoeg
heb de kids niet maar zit wel volgeboekt dus wordt niets dit weekend vrees ik....
misschien morgenmiddag nog ffies de stad in
Ik moet naar school, maar ik heb zo'n freaking pijn in mijn nek/rug dat ik twijfel of ik weer zal skippen..quote:
Vliegtuigen ook meestal volgeboekt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg er meteen vreemde ideeën bij, bij dat "volgeboekt"
Een zonnebril, horloge en 2 overhemden van Pierre Cardin. Ik heb een tax free shopping ontdekt met allemaal echt gecertificeerd merk spul. Shopping heavenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je nog veel meegebracht van uit brazil ?
Duitse schoenen??quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
die gaan zo snel kapot!
voor degelijkheid moet je bij de duitsers zijn
dat klinkt als een massage nodig hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet naar school, maar ik heb zo'n freaking pijn in mijn nek/rug dat ik twijfel of ik weer zal skippen..
Dat heb je goed "gehoord"quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
dat klinkt als een massage nodig hebben
En duitse auto'squote:
Ik bedoelde iets anders, haha.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vliegtuigen ook meestal volgeboekt.
Als ik ook maar lichtelijk gevoelens had voor mannen dan had ik je ter plekke gedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja, net zo degelijk als de auto's!
duitsers zijn de baas
Weer skippen...?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet naar school, maar ik heb zo'n freaking pijn in mijn nek/rug dat ik twijfel of ik weer zal skippen..
ja ok duitse auto's dat wist ik wel maar duitse schoenen??? wat voor schoenen zijn dat dan? nette of sportieve schoenen ofzo??quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja, net zo degelijk als de auto's!
duitsers zijn de baas
Ik ben 25% Duitsquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:04 schreef rival het volgende:
ik loop op duitse schoenen!
ja als we dan toch aant opscheppen zijn
ik krijg het er warm vanquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik ook maar lichtelijk gevoelens had voor mannen dan had ik je ter plekke gedaan.
Hmm... Nee, sorry.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:14 schreef mrbox het volgende:
Speaking about massages, heeft iemand nog een goede tip voor een massage boek ?
Beetje extra kennis opdoen
Maar ik ga voor het karakter hequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
die gaan zo snel kapot!
voor degelijkheid moet je bij de duitsers zijn
hugo bossquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ok duitse auto's dat wist ik wel maar duitse schoenen??? wat voor schoenen zijn dat dan? nette of sportieve schoenen ofzo??
Wiki wijshedenquote:Hugo Boss is een kledingmerk dat zijn oorsprong vindt in het Duitse plaatsje Metzingen in 1923. Het merk is vernoemd naar de man die het heeft opgezet.
In de jaren dat de nationaal socialisten in Duitsland aan de macht waren, ontwierp en vervaardigde het bedrijf uniformen voor de SA, SS, Deutsche Wehrmacht en Hitler Jugend. Hugo Boss zelf stierf drie jaar na de oorlog in 1948. Tegenwoordig is het merk wereldwijd bekend. Het maakt niet alleen kleding maar ook schoenen, parfums, horloges, brillen en andere accessoires.
ohw ok hebbie geen foto dan?? haha ben wel nieuwsgierig ?quote:
oh ik ook alleen heb ik dan 3 kids waar ik wel altijd wat voor vindquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik koop altijd wat
ookal hebben ze niet wat ik zocht
dan koop ik juist meer haha om het verdriet te verzachten
ik kom er net achter dat Hugo Boss eigenlijk het ultieme neonazimerk had moeten zijnquote:
Dat is toch Amerikaansquote:
O.a. maar dan op een "vreemde" manierquote:
Waar komen Ecco's vandaan dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is toch Amerikaans
En als Tommy Hilfiger ook Amerikaans is, dan heb ik Amerikaanse schoenen aan vandaag
Jij krijgt er een beetje rare ideeën van ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
O.a. maar dan op een "vreemde" manier
gewoon nette schoenen. voor onder een pak/pantalon....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ok hebbie geen foto dan?? haha ben wel nieuwsgierig ?
Ja..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij krijgt er een beetje rare ideeën van ?
foei, dat kan je toch niet openlijk zeggen hier in dit nette forumquote:
Dat zou wel kunnen, maar dat wordt mij niet in dank afgenomen danquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
foei, dat kan je toch niet openlijk zeggen hier in dit nette forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |