Hm?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Even een domme vraag:
Hoe weet Eneco nou hoeveel van de jaarnota ik tussen januari en juni heb gebruikt en hoeveel van juli t/m december? Je geeft toch maar 1x per jaar de meterstanden door?
Zo! Kuttekop nog wel (al moet dat volgens mij 'kuttenkop zijn volgens de nieuwe spelling). Heb je je scheldwoordenboek eindelijk eens uitgebreid?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo! Kuttekop nog wel (al moet dat volgens mij 'kuttenkop zijn volgens de nieuwe spelling). Heb je je scheldwoordenboek eindelijk eens uitgebreid?
Net die van mij, zo pleurt ze altijd van de bank afquote:
Maar wel een achterwaartse salto waar Epke Zonderland jaloers op zou zijnquote:
Dat weten ze niet....maar ze hebben wel gemiddelden die jaren terug gaan over heel veel mensen, waaruit ze bv behoorlijk goed kunnen inschatten hoeveel procent van je jaarverbruik in welke maand verbruikt wordt...en ze weten je gemiddelde verbruik over een aantal jaren terug, en dat in het huis waar je woont van langer terug misschien zelfs...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Even een domme vraag:
Hoe weet Eneco nou hoeveel van de jaarnota ik tussen januari en juni heb gebruikt en hoeveel van juli t/m december? Je geeft toch maar 1x per jaar de meterstanden door?
Ik zal maandag wel even vragen of mijn logopediste nog een gaatje vrij heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Chicolate het volgende:
Trouwens, Boris mauwt net zo klaaglijk als mijn kat. Hij maakt ook zn miauw niet goed af. Het is meer een soort mauw.
Nee, ik zat aan andere gaatjes te denken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
zou je dat niet aan de tandarts vragen? Over gaatjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |