quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:01 schreef PierreTT het volgende:
the who!
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:14 schreef PierreTT het volgende:
Umberto Tan, ik weet het zeker![]()
OT: James Blake?
Onder welke steen kom jij dan vandaan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:14 schreef Siniti het volgende:
Een negert die tennistHet moet niet gekker worden
Straks gaan ze ook nog schaatsenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij dan vandaan?
Bestaat nog steeds hoor, in Nederland als digitale zenderquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Siniti het volgende:
gvd het staat verder op in de tekst maar ik had dat geeneens gelezen
Deze zender was briljant
Hoezo stel je nu een vraag dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:23 schreef Siniti het volgende:is een figuur uit de Griekse mythologie. Hij was de zoon van Peleus, de koning van de Myrmidonen in Thessaliė, en de Nereļde Thetis, de dochter van Nereus, de kleinzoon van Aiakos (Aeacus) en derhalve uit het geslacht van Zeus ontsproten.
En gedraag je normaal, verrotte racist.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
MY EEEYES
BUUUURRRN BURRRRN BUUUUUUUUURN
Surya Bonaly, zij was 5 keer Europees kampioene Kunstschaatsenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
MY EEEYES
BUUUURRRN BURRRRN BUUUUUUUUURN
En Davis is de beste schaatser op het moment, naast Kramerquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Surya Bonaly, zij was 5 keer Europees kampioene Kunstschaatsen
Nee niet goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef Siniti het volgende:
PiereTT's edit is archeologie en yuri heeft het goed
Ik dacht dat ik het punt had gekregen scott
Is goed, zet hem ff op deze pag neerquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee niet goed
We gaan verder met mijn vraag dus?
paleontoloog?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef PierreTT het volgende:
Edit: ah sorry, ik stel ff een nieuwe vraag, niet goed doorgelezen
Edit2:
Wat is?
is de wetenschap die de ontwikkeling van het leven op onze planeet in het geologisch verleden, gebaseerd op alle fossiele resten of sporen van planten en dieren, (o.a: dinosauriėrs) bestudeert.
Deomvat tevens het bestuderen van de afstamming en verwantschap van uitgestorven soorten met nu levende organismen, hun leefomgeving en de chronologie van de geologische geschiedenis van de Aarde.
Ik geef hem toch aan jou qonmann, moest wel dat -logie hebbenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:33 schreef Koen465 het volgende:
Shiiiiiii geef mij maar kansberekening. Ik heb nog eens goed gestudeerd en de kan is geen 10% of een ander mooi getal. 2 rode en een witte dus of 3 rode. Dat is de clou. Veel grotere kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |