Dat is wel een erg goede CUL tvp (beter dan dezequote:
Niet als proefdierenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef DarkElf het volgende:
Ja vrijlaten die handel, dan kunnen ze tenminste overreden worden..
tvp dus
Cocoonen dan! Of je leven ervan afhangt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaa maisbrood.
Je moet jezelf vandaag goed (laten) verwennen hoor Elf![]()
Wat is het trouwens herfst buitenBen ik eens een keer een donderdag vrij is het *** weer.
ohquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet als proefdierenHet lab staat nogal in het bos, en ik geloof dat er wel marters overwinteren
doe ik, mr heeft lunch gemaakt en nu lig in bed en over niet al te lange tijd ga ik lekker een dut of dutje doen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaa maisbrood.
Je moet jezelf vandaag goed (laten) verwennen hoor Elf![]()
Wat is het trouwens herfst buitenBen ik eens een keer een donderdag vrij is het *** weer.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Cocoonen dan! Of je leven ervan afhangt!
Te moe die 2 brulapies?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:43 schreef freecell het volgende:
Hoezee, ik deel een huis met 2 brulboeien die moe zijn en niet slapen en één man die straks een tentamen heeft.
quote:Mannen verliefd in 8.2 seconden
Uitgegeven: 26 maart 2009 13:05
Laatst gewijzigd: 26 maart 2009 13:04
BAARN - Volgens onderzoekers hebben mannen 8.2 seconden nodig om op het eerste gezicht verliefd te worden.
Hoe langer een man kijkt naar een vrouw als ze elkaar voor het eerst ontmoeten, des te meer interesse de man heeft.
Kijkt een man slechts 4 seconden, dan is hij waarschijnlijk helemaal niet onder de indruk. Duurt het oogcontact langer dan 8.2 seconden, dan kan hij al verliefd zijn.
Vrouwen bleken anders in elkaar te zitten. Of ze een man nu wel of niet aantrekkelijk vinden, de tijd dat ze naar de mannen kijken blijft hetzelfde. Het onderzoek is gepubliceerd in Archives of Sexual Behavior.
Aantrekkelijk
Voor het onderzoek werd gekeken naar 115 studenten tijdens een gesprek met een acteur of actrice. Na afloop werd ze gevraagd een cijfer te geven voor de aantrekkelijkheid van de gesprekspartner.
De mannen keken de vrouwen die ze aantrekkelijk vonden gemiddeld 8.2 seconden aan. Vonden ze de vrouwen niet aantrekkelijk, dan keken de mannen niet langer dan 4 seconden.
Volgens de onderzoekers kijken de mannen langer om zo in te schatten hoe gezond en vruchtbaar hun eventuele toekomstige partner is.
Nee, hij is blij, uit bed, heeft gedronken en speelt nu in de box?quote:
Gisteren zei je zelluf dat je een domme snol wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
en steer helemaal niet ik houd niet van domme snollen
Uiteraard!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Way to go, DH!
koprol, doe je een koprol, Freecell
Ja hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun jij dat nog? Ik eindig altijd scheef
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:44 schreef Isabeau het volgende:
puin te ruimen? noem je poepen tegenwoordig zo of begrijp ik het allemaal niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:09 schreef Den_Haag het volgende:Hmpf, leuk dat je je daar in Engeland nog mee bezig mag houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee joh, de rustkamer is de kamer naast Lein's kamer. Lein's kamer wordt ouderslaapkamer en Lein trekt in de huidige ouderslaapkamerquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Dus die hele kamer gaat op de schop als rustkamer voor je vader? Ik snap het niet?
En als je bij kaas weg moet/wil waar ga je dan naar toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Vond ik ook alquote:
Een leuke man?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Slank èn een pc, wat wil een vrouw nog meer
Daar komt een leuke man inderdaad het beste tot z'n recht, Isa.quote:
Maar toch kan je niet zonder ze.quote:
ja klote is dat als er iets kapot is en je hebt er zelf geen verstand van..quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan príma zonder vent(al was er nu één met verstand van laptops/pc's wel handig geweest)
Zinloos als in DWDD?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:54 schreef DarkElf het volgende:
mannen zijn zwijnen... maar soms wel lief, hier wordt as we speak gekookt door de mr.
en ik zit braaf op de bank met wat te drinken, laptoppie en zinloze tv aan
In dit huishouden heeft de vrouw daar meer verstand van.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan príma zonder vent(al was er nu één met verstand van laptops/pc's wel handig geweest)
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In dit huishouden heeft de vrouw daar meer verstand van.
Psies. Wat Isa zegt. Rustkamer is bijna af, daar hoeft alleen nog laminaat in. Maar dat laminaat moet vanaf papa's nieuwe kantoor (tegenover mijn oude slaapkamer) doorgelegd worden omdat ook de overloop laminaat krijgt. Ook in mijn oude kamer komt laminaat, en dat wordt de ouderslaapkamer. Zodat papa de komende X aantal weken met de infuuspomp met anti-biotica waar ie diarree van krijgt, niet eerst de trap af hoeft te strompelen als ie moet poepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, de rustkamer is de kamer naast Lein's kamer. Lein's kamer wordt ouderslaapkamer en Lein trekt in de huidige ouderslaapkamerHeel simpel
(ze pakken daar graag alles tegelijk aan
want de hal ligt ook op de schop en de badkamer is net klaar)
En wat leuk, dat artikel in de krant!Best een groot artikel
Ja, maar toen je bij mij was zat je maar te klagen dat ie traag wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net dat Lein geen plek heeft voor haar pc
Ik was het vergeten en ik heb geen 2e set van deze. Niet dat ik kan vinden. Pffff.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat was al, toch? Gelukkig heb je meerdere sets CD's, toch?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Nee, kloptMaar ik was benieuwd of het het deed.
Not realy but it's a new adventure ..quote:
Leuk is idd anders Memoquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm mama te pakken: tante in zkh met zwangerschapvergiftiging, kindje is nu geboren een week of 6/7 te vroeg. Verder weet ik niks...op zich zou het levensvatbaar moeten zijn etc maar toch is het naar
Dit was voor mij ook de eerste keer. Maar ze zagen er niet gevaarlijk uit en ik wist dat ik de hele tijd in de file zou staan dus veel geks kon er niet echt gebeuren...quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Leuk kres, NZEn wat een durf dat je lifters meeneemt
Is niet echt fijn om zo in onzekerheid te zitten..quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja heb ook geeen idee hoe het met het kindje dan wel mn tante is, het was sowieso een moeilijke zwangerschap, ze lag nu sinds zondag in zkh en tijdens zwangerschap is diabetes geconstateerd (geen zwangerschaps overigens ze bleek t al langer te hebben) dus tante moest aan de insuline, ben erg benieuwd hoe het met ze is. Mn moeder kreeg n smsje van n andere schoonzus (tis zus van mn papa) dus mama ging oma bellen en zou mij dan ook meer laten weten, maar misschien zijn ze ook wel naar zkh
In je eigen bedje ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef DarkElf het volgende:
wat naar memo, hoop dat t snel goed komt allemaal!
filmpje gekeken (the reader), zometeen lekker slapen in mijn eigen bedje
merkte dat we er toch wel over aan de praat raakten... dus dat vind ik altijd postief. sowieso hebben we dat de laatste tijd wel vaker gehad over duitsland/ oorlog/ koude oorlog enzo door onze kennismaking via de mr zijn werk en Duitse collega's.. dus dit sloot wel aan.quote:
vannacht in t ziekenhuis geslapenquote:
Oh ja je had je dingetje idd.. Dat is waar ook .. Stom van mij dat ik het ben vergeten..quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vannacht in t ziekenhuis geslapen
dus nu weer lekker thuis, eigen bed, mr erbij.. heerlijk
Thanks.... Ik ben ook best wel blij maar moet nog ff afwachten.. het is pas volgend jaar en nog niet helemaal zeker.. Vind het al erg leuk dat ze het me hebben gevraagd...quote:
is toch niet stom?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:17 schreef kres het volgende:
[..]
Oh ja je had je dingetje idd.. Dat is waar ook .. Stom van mij dat ik het ben vergeten..![]()
Ik neem aan dat het allemaal beetje goed was gegaan... (mocht je geen zin hebben om alles weer te vertellen dan hoef dat niet hoor.. )
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is toch niet stom?
postje erover..
Ik vond het allemaal wat dubbel, maar de naaktscènes van Winslet compenseerden dat wel wat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
DE, the reader heeft mij ook een tijdje echt bezig gehouden in mijn hoofd, tragisch is een goed gekozen woord voor het verhaal.
Ja, ik ook. En ik vond ook dat ze gewoon engels mochten sprekenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:14 schreef DarkElf het volgende:
verhaaltechnisch vond ik tragisch.. de emoties, de schuldgevoelens en dus de verstrengeling die door blijft gaan en levens beheerst.
van mij hadden ze gewoon normaal engels mogen spreken maar t viel nog mee (was geen allo allo gehalte)
maar al met al vond ik het een goeie film.
Klinkt als groene vingersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:36 schreef freecell het volgende:
Stand van zaken:
- Mijn appelpit komt nog niet op
- Mijn Lavendel buiten ook niet
- Mijn passiebloem is dood (hele winter overleeft en nu nog een keer doodgegaan)
- Mijn basilicum groeit goed en leeft nog
- Mijn Lavendel komt op (3 kleine groene puntjes)
- Mijn Bieslook komt heel hard op
- Mijn Peterselie komt op
- Mijn framboos groeit goed
- Mijn Bessenstruik idem
Ik ben best tevreden met mijn balkon en vensterbanktuin
quote:
Klinkt super! Dat die buiten het niet zo best zouden doen in maart had ik al wel verwacht. Mijn lavendel binnen komt namelijk ook prima op en die zat binnen onder een plasticje. Verder weet ik niet zo goed meer wat ik in welk potje heb gedaan, maar of de peterselie of de basilicum doet het als een tierelier. En ik moest de kraamkamerplasticjes verwijderen omdat anders de kopjes geel werden. Volgende keer dus iets minder zand in de potjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:36 schreef freecell het volgende:
Stand van zaken:
- Mijn Lavendel buiten ook niet
- Mijn passiebloem is dood (hele winter overleeft en nu nog een keer doodgegaan)
- Mijn basilicum groeit goed en leeft nog
- Mijn Lavendel komt op (3 kleine groene puntjes)
- Mijn Bieslook komt heel hard op
- Mijn Peterselie komt op
- Mijn framboos groeit goed
- Mijn Bessenstruik idem
Ik ben best tevreden met mijn balkon en vensterbanktuin
Yeahquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:12 schreef DarkElf het volgende:
oh jouw lavendel doet het ook?gewoon met van die zaadjes?
nou dan moet ik het nog eens gaan proberen hoor..
ja zo deed ik het ook en de koriander/bieslook/basilicumpeterselie komen allemaal op.. alles dus, behalve de lavendel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, gewoon met zaadjes en een stukje huishoudfolie over het potje gespannen. Elke 2 dagen water geven en het staat in het zonnetje.
Alleen vraag ik me af wanneer je zoiets moet verpotten...Zelfde geldt voor al die andere plantjes diei keurig opkomen, maar ik vraag me af wanneer je ze in een ander potje doet met wat meer ruimte.
denk idd dat de gemiddelde culler al meestal (wrs) verantwoord met zijn eten omgaat.. zelf koken, verse prducten... niet elke dag vlees, variatie enzo... Ik bijvoorbeeld eet verse groenten, vers fruit en lees etiketten.. probeer niet zomaar iets te kopen., en dan nog zijn er genoeg dingen om te verbeteren natuurlijk..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef Isabeau het volgende:
En voor wie vandaag wat tijd heeft en belangstelling heeft voor eten (duh) en het milieu: http://www.ted.com/index.(...)ith_what_we_eat.html
Niet.... inkoppen......quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat is dan oud zaad denk ik.
Heb het ook vaak gehad.
quote:
We hebben uiteindelijk een paar kilo shoarma ingeslagen, hoop broodjes en knoflooksausquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Lekker boriss dat je eraf bent nu
Wat/waar had je ook alweer gegeten?
uh, getver! Ik vind het 'idee' van we gaan lekker shoarma eten altijd wel leuk, de uitvoering wat minder omdat shoarma gewoon vies bah bah isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef borisz het volgende:
We hebben uiteindelijk een paar kilo shoarma ingeslagen, hoop broodjes en knoflooksaus. Niet bijzonder wel erg gezellig
.
Ik geloof wel redelijk in dezelfde richting. Ik weet niet precies hoe die opleiding van DH heet en welke kant hij op gaat, maar het zijn wel beide economische opleidingen. Het verschil zit er ook in dat ik aan de VU studeer en bij op Nyenrode volgens mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh, getver! Ik vind het 'idee' van we gaan lekker shoarma eten altijd wel leuk, de uitvoering wat minder omdat shoarma gewoon vies bah bah isMaar als het maar gezellig was
Doe jij nou dezelfde opleiding als DH?
Zou deze niet voldoen voor Steer:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Steer moet hoognodig een dame vinden; hij begint zelfs Kaas al avances te maken
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
En die van mij in de slaapkamer...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat dit weekend de zomertijd weer ingaat. Loopt de klok in de keuken tenminste weer op tijd
Wat klinkt dit toch enorm liefquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:36 schreef freecell het volgende:
Stand van zaken:
Noujaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:19 schreef kres het volgende:
[..]
Wat klinkt dit toch enorm lief![]()
Ik heb nog één grote pit van een mango.. Die gaat ook dit weekend de grond in.. kijken wat er gaat gebeurt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:16 schreef kres het volgende:
Ik ook![]()
Wat je bank betreft Isa. Ik kon niks meer voelen. Enige wat ik wilde was slapen... Was helemaal kapot van de 6 uur durende kinky sex die we die avond hebben gehad....
Dus het maakte me allemaal niks meer uit...![]()
![]()
![]()
6 uur maar? Kres, ik had meer van je verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Leintjeuh is weer een illusie armer![]()
We gaan het zien ik hoop het ook..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja
Ik sneed een appel middendoor en de pitten waren allemaal uitgelopen de appel in. Toen heb ik ze maar gepoot.
Maar behalve een klein groen puntje gebeurt er nog niet echt wat.
En iik hoop dat je mangopit een grote boom wordt
Was onze eerste keer en wilde het beetje rustigaan doen.. Wil haar niet afschrikken...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
6 uur maar? Kres, ik had meer van je verwacht![]()
* Leintjeuh is weer een illusie armer
Dan weet je wederhelft goed hoe je in elkaar steekt.....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef freecell het volgende:
Lein, lieve Lein, soms ben je eng
mij kan je opdweilen na een uur hoor
Het worden geen hele grote kiwi's. Zijn iets kleiner dan in de winkel maar ik heb ze gegeten en ze smaken goed...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
Kiwi's
Komen er ook echte kiwi's aan? De stam van die bomen voelt zo tof! Een vriendin van mij heeft ook een kiwi, enorm, maar er groeien geen kiwi's aan!
Net even gekeken, er komt nog meer boven, waarschijnlijk toch de appel of anders de oost-indische kers
By the way..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
6 uur maar? Kres, ik had meer van je verwacht![]()
* Leintjeuh is weer een illusie armer
De boom voelt zelf ook als een kiwi!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:32 schreef kres het volgende:
[..]
Het worden geen hele grote kiwi's. Zijn iets kleiner dan in de winkel maar ik heb ze gegeten en ze smaken goed...
Ja de stam is "haarig' en zacht.. Voelt gek aan... Een boom met een hoog aaibaarheidsgehalte
Hee.... ik weet niet hoe het bij jullie aan toegaat....quote:
Kiwi's en de scheermes... ? Help me out... Waar ging die over... ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:33 schreef freecell het volgende:
[..]
De boom voelt zelf ook als een kiwi!
Ik moet opeens denken aan die reclameMet die kiwi's en dat scheermes
Dan heeft Mvr Bluezz zojuist de bar geopend....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Chardonnay
Vrij weekend
Zometeen een dutje
Zo, heel af en toe best lekker, ja.quote:
Dat is leuk anders....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:38 schreef freecell het volgende:
Ik ga zo trouwen P(k)aasfondueën in de kerk
Ook wel lollig.
Met een groot glas wijn
Kaasfondue was toch nog niet uitgevonden toen er iets met Pasen ofzo was?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:38 schreef freecell het volgende:
Ik ga zo trouwen P(k)aasfondueën in de kerk
Ook wel lollig.
Met een groot glas wijn
Oh, een uur kan nog net.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef freecell het volgende:
Lein, lieve Lein, soms ben je eng
mij kan je opdweilen na een uur hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:38 schreef kres het volgende:
[..]
Kiwi's en de scheermes... ? Help me out... Waar ging die over... ?
Mja, met pasen zelf doen we ook wel andere dingen in de kerk, dit was meer een willekeurige activiteit van de kerk met een woordspelingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Kaasfondue was toch nog niet uitgevonden toen er iets met Pasen ofzo was?
Brood, vis en wijn. Daar zou je het mee moeten doen, toch?
Hij is leuk...quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh, een uur kan nog net.6 1uur maar? Kres, Lein ik had meer van je verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Leintjeuh Kres is weer een illusie armerOh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Dat is Pesach. Seideravond.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij was pasen met ongerezen brood en bittere kruiden.![]()
Ik denk dat ze een beetje Fok-moe isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Freecell, ik benijd je. Heeeeerlijk, kaasfondueNiet om op te scheppen, maar ik maak echt lekkere
Meneer heeft net zijn eerste Colruyt-ervaring gehad. Hij is tamelijk... afgeknapt nu
Zeg, nog 's wat: is Lianne ineens spoorloos verdwenen?
Altijd leuk mama appelsap liedjes...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie dezeEcht hoog WTF waarom heb ik dat nog nooit gehoord gehalte
Op de radio vallen ze de laatste weken een beetje tegen. Ze zijn en beetje door de liedjes heen.quote:
Oh, is dat zo? Ik mis vanalles. Ik dacht dat ze op vakantie was ofzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje Fok-moe is
Ja, dat zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Ik mis vanalles. Ik dacht dat ze op vakantie was ofzo.
Gisteren heb ik er 3 opquote:
Dat had helemaal niets, komma nul, te maken met wat Christenen pasen noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Dat was toch pasen in de tijd van Jezus?
Jeeee Leintjuh....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa is thuisStrikt gezien is ie nog opgenomen in het ziekenhuis
Volledig ontslag kon niet geregeld worden met thuiszorg enzo, dus papa is thuis op 'weekendverlof'. Van vandaag tot dinsdag. En mama en ik hebben net 12 potjes Floxapen (antibiotica) opgelost in een liter zout water
Paps heeft gewoon ziekenhuis-shizzle mee
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa is thuisStrikt gezien is ie nog opgenomen in het ziekenhuis
Volledig ontslag kon niet geregeld worden met thuiszorg enzo, dus papa is thuis op 'weekendverlof'. Van vandaag tot dinsdag. En mama en ik hebben net 12 potjes Floxapen (antibiotica) opgelost in een liter zout water
Paps heeft gewoon ziekenhuis-shizzle mee
Volgens Exodus gebraden lam of geitelam, ongezuurde broden en bittere kruiden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Kaasfondue was toch nog niet uitgevonden toen er iets met Pasen ofzo was?
Brood, vis en wijn. Daar zou je het mee moeten doen, toch?
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
2 broden en 5 vissen op een volksstam, en water in wijn veranderd op een bruiloft waar de drank op was. Roep ik even uit m'n hoofd.
Ja *zucht* Ik vind een verkoudheidje wel heel erg onbenullig om me ziek te melden, maar ik had niet verwacht dat ik me er zo lamlendig door zou voelen. Heb vanavond nog even geslapen in de hoop dat het wat zou opknappen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:01 schreef DarkElf het volgende:
oh en dan moet je werken vannacht terwijl je je niet lekker voelt isa?
Ohh Steer wat mooi...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Een maaaan weet niet wat die mist.... tot ze er niet is.....
Ga je nu al naar bedje toe, Krakkie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Isa!
Trusten en veel plezier morgen Steer!
Verder sterkte en trusten voor iedereen.
Hihihihi hou op.quote:
De kant van de punctie voelt wat beurs en stijf aan, gevoelig maar doet gelukkig geen pijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Maar hoe voel jij je momenteel, DE? Nog last van de punctieplek?
Nou ze smaken het zelfde maar worden niet zo groot..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja *zucht* Ik vind een verkoudheidje wel heel erg onbenullig om me ziek te melden, maar ik had niet verwacht dat ik me er zo lamlendig door zou voelen. Heb vanavond nog even geslapen in de hoop dat het wat zou opknappen.
Wist ik niet krakkemieke, wel handig dan. Maar smaken die kiwi's die in Nederland groeien dan wel net zo lekker?
heel verstandig, slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga nog een half uurtje liggen voor ik weg moet, tot na 11 uur
Jij bent maar een gammel vrouwtjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De kant van de punctie voelt wat beurs en stijf aan, gevoelig maar doet gelukkig geen pijn
Voel me verder prima, ben wel heel erg moe en slaap heel veel.
Doe braaf niet zwaar tillen enzo dus dat zal ook helpen. (na de lisexcisie 2 jaar terug deed ik alles
weer meteen en dat bleek geen goed plandus nu houd ik me braaf rustig zoals me gezegd is).
Al met al prima dus!Tis nu alleen wachten op de uitslag en das best spannend.
Doe maar oogjes toe, Isaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die zijn wel lekker hoor. Je moet je kiwiplantje dan wel op een heel zonnig plekje zetten en het liefste een beetje uit de windquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja *zucht* Ik vind een verkoudheidje wel heel erg onbenullig om me ziek te melden, maar ik had niet verwacht dat ik me er zo lamlendig door zou voelen. Heb vanavond nog even geslapen in de hoop dat het wat zou opknappen.
Wist ik niet krakkemieke, wel handig dan. Maar smaken die kiwi's die in Nederland groeien dan wel net zo lekker?
Niet in slaap vallen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:18 schreef Isabeau het volgende:
ja daar lijkt het soms wel op he?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent maar een gammel vrouwtje![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:18 schreef kres het volgende:
[..]
Nou ze smaken het zelfde maar worden niet zo groot..
En nee ben niet zo'n slechte lover dat k meteen in slaap val hoor...![]()
Peuk roken ..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]hou toch op man, wat moet je dan? Nog een uur lang over gevoelens gaan zitten praten?
wat drinken, eventueel wat ouwehoeren en dan slapen.quote:
Zoiets....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat drinken, eventueel wat ouwehoeren en dan slapen.
echt slapen dus, niet uren knuffelen ofzo
Hangt dat er van af of je je linker of rechterhand gebruikt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:38 schreef kres het volgende:
Het is ook lang niet altijd het zelfde natuurlijk... ene keer val je allebei meteen in slaap en ander doe je wat jij zegt....
Idd... Soms ligt ze op haar buik en soms op haar rug..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hangt dat er van af of je je linker of rechterhand gebruikt?
Zit dat ventiel dan niet in de weg?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:42 schreef kres het volgende:
Idd... Soms ligt ze op haar buik en soms op haar rug..
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:53 schreef kres het volgende:
Ze is heel licht en je draat haar zo om.... of je drukt die ventiel heel makkelijk naar binnen toe
ja snap ik, na bijna drie jaar niet roken mis ik die nog steeds wel eensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn favoriete sigaret, de post-coïtale peuk. Of joint, nog beter
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn favoriete sigaret, de post-coïtale peuk. Of joint, nog beter
Ik rook al 9 maanden niet meer na de seks. Er is onvoldoende wrijving om in de fik te gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef DarkElf het volgende:
ja snap ik, na bijna drie jaar niet roken mis ik die nog steeds wel eens
Je bent al gestopt met roken volgende stap is minderen met glijmiddel.. Krijg je iets meer wrijvingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik rook al 9 maanden niet meer na de seks. Er is onvoldoende wrijving om in de fik te gaan.
Niet zo down Isa.... Ook jij zal ooit sex hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:02 schreef Isabeau het volgende:
DE, goed dat je je aan de doktersadviezen houdtJe klinkt in ieder geval al een stuk beter dan de dag na de punctie. En moe is niet zo vreemd, het is toch best even belastend geweest voor je lijf.
En na de seks? Nou uh, slapen... ik vind het heerlijk om lekker 'moe ende voldaan' (zoals dat zo prachtig heet) te gaan slapen. Een sigaret lijkt me echt héél erg smerig daarna, maar het schijnt ook een soort lekker ritueel te zijn voor rokers.
Ach, wat klets ik nou. Ik heb nooit seks
Als ik al die ziekenhuisseries moet geloven, is het héél normaal om wel affaires en sex op jouw werk te hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik zit op mijn werk, is héél normaal om dara geen seks te hebben. Zo'n baan heb ik namelijk niet.
Daar heb je wel een punt Steerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
En weten jullie waarom? Het is vrijdagavond, en we zitten op Fok te posten
Ach je bent wel lief....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoe wereldvreemd ik ben heur
Dat weet ik Isa... Dit was gewoon stom lullen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben verder niet wanhopig of zoAls ik seks zou willen is dat niet zo'n probleem.
Precies, jij bent een vrouw. Je hoeft alleen maar ff met je tetten te shaken in de kroeg en je hebt al een rij voor je staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben verder niet wanhopig of zoAls ik seks zou willen is dat niet zo'n probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |