Verdomme je hebt gelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:32 schreef Pien85 het volgende:
Gewoon niet op het filmpje maar op de tekst van het filmpje klikken, dan opent ie in nieuw venster
Maar dat is wel verdomde lastig, want ik vergeet het telkensquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:32 schreef Pien85 het volgende:
Gewoon niet op het filmpje maar op de tekst van het filmpje klikken, dan opent ie in nieuw venster
Altijdquote:
Probeer het dan gewoon niet meer te vergetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar dat is wel verdomde lastig, want ik vergeet het telkensElke keer loopt mijn computer dan weer bijna vast omdat ik direct op dat kruisje wil klikken, aangezien Fok! al zo sloom is
Lijkt me kut als je korsakoff hebt en dat je voor die behandeling naar de dokter wil en dat je dan steeds de afspraak vergeetquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Altijd![]()
[..]
Probeer het dan gewoon niet meer te vergeten
Ja, en dan is die wegquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:41 schreef Quir het volgende:
Wat je ook kunt doen is op dat kruisje klikken, of ergens buiten de popup.
Dat ding neemt alleen 3kwart van je scherm in beslagquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:41 schreef Quir het volgende:
Wat je ook kunt doen is op dat kruisje klikken, of ergens buiten de popup.
Details, details.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, en dan is die weghoe kan ik dn luisteren en in het topic kijken tegelijk
Wat was korsakoff ook al weer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt me kut als je korsakoff hebt en dat je voor die behandeling naar de dokter wil en dat je dan steeds de afspraak vergeet
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:39 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die links niet in nieuwe tabs openen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |