Eigenlijk best goed, vakantie geboekt en allesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh manu!
hoe was je dag (in honderdtwintig woorden max.)?
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk best goed, vakantie geboekt en alles![]()
En weer vroeger gaan slapen
Ik denk dat ik ook alvast voor de voorpret gaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik was al ongerust dat door die kutbunkert de nachtbagger stopte.
Die vuige Peter is al overgelopen met kunst en al.
Hij heeft Liesje toch niet meegenomen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik zeg kleding kopen!quote:
Nee liesje pendeltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft Liesje toch niet meegenomen?
tussen bank en rookhok?quote:
coosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
Ja zoiets.quote:
je zou toch tijdelijk een ander huis aan de overkant krijgen, of las ik weer verkeerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja zoiets.![]()
Ik zit al twee dagen om kwaart over zeven rechtop in bed. De renovatie is begonnen.
Bouwvakkers praten niet. Bouwvakkers schreeuwen!!![]()
Dat gaat ten koste van mijn nachtrust. En mijn humeur!
Dus nog één versnapering en ook plat.
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je zou toch tijdelijk een ander huis aan de overkant krijgen, of las ik weer verkeerd?
doe je goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb die gozer die dat zou "regelen" niet meer gehoord. Maar dat is een goeie van je. Morgen ga ik hem fokken waarom dat niet voor elkaar gekomen is.
Dan storten ze gewoon niet terug en geven ze een t-shirt kado of abo (hihihihi!).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vanochtend in de krant: Powned werft op oneigenlijke manier leden als ze het geld na 1 april terug storten. Deze leden worden niet meegeteld in de aantallen voor 50.000.
Dus toch.
Ja, maar er werd bij Fok dus iss een abo geboden, én geld terug. Ik ga dat denk ik maar doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan storten ze gewoon niet terug en geven ze een t-shirt kado of abo (hihihihi!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |