Die gozer moet gewoon rust in z'n kop krijgen. Gewoon vrij geven (uiteraard wel die speklaag wegwerken).quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind trouwens dat suljemani ook z'n zomervakantie wel mag overslaan. Beetje aan z'n voetbal werken en z'n speknek wegwerken. Ik kan me de laatste tijd mateloos irriteren aan die gozer en hij bakt er niks van en hij word elke week dikker waardoor hij nog slomer lijkt.
Precies, ik wil nu wel eens de oude Sulejmani van heerveen terug zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind trouwens dat suljemani ook z'n zomervakantie wel mag overslaan. Beetje aan z'n voetbal werken en z'n speknek wegwerken. Ik kan me de laatste tijd mateloos irriteren aan die gozer en hij bakt er niks van en hij word elke week dikker waardoor hij nog slomer lijkt.
Dan vind ik hem verdedigend nog te zwak, ik zie liever een verdediger die een spits de hele wedstrijd uit kan schakelen, en lekker kort kan verdedigen. Bij Oleguer is het allemaal net niet vind ik, te vaak slap verdedigen of niet opletten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is dan ook een mandekker, geen opbouwer.
Daar hebben we Vertonghen/Wielaert voor.
Ja gewoon in het tweede laten spelen zodat ie zijn vorm kan herpakken. Maar ja, hij kostte 16 miljoen dus dat doe je niet zomaar, en dat terwijl hij niet veel beter speelt dan menig jeugdspeler. Dan zou ik nog liever zo'n jeugdspeler erin zetten. Of Svietanietsj natuurlijk, als hij de plek van iemand anders niet inneemt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gozer moet gewoon rust in z'n kop krijgen. Gewoon vrij geven (uiteraard wel die speklaag wegwerken).
Vermaelen! Of Vertonghen. Alhoewel vooral Vermaelen meestal 1 erge fout per wedstrijd heeft. Het is alleen wel echt een beer, dus hij kan ze zo opzij beuken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dan vind ik hem verdedigend nog te zwak, ik zie liever een verdediger die een spits de hele wedstrijd uit kan schakelen, en lekker kort kan verdedigen. Bij Oleguer is het allemaal net niet vind ik, te vaak slap verdedigen of niet opletten.
Ook met het oog op de eventuele CL, dan heb je wel iemand nodig die een spits van het kaliber Inzaghi, 90 minuten lang op de huid kan zitten, en dat zie ik niet zo snel gebeuren bij Oleguer..
En Oleguer weer naar de bank?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Vermaelen! Of Vertonghen. Alhoewel vooral Vermaelen meestal 1 erge fout per wedstrijd heeft. Het is alleen wel echt een beer, dus hij kan ze zo opzij beuken.
Daar hadden VDV En Huntelaar ook een neusje voor. Zo juichen dat je de volgende dag in alle kranten het feyenoordpubliek op de achtergrond zag staan scheldenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef Silenus het volgende:
Zo'n goal van Wamberto is juist zo mooi omdat 'ie net voor de fanatieke Feyenoordfans wordt gemaakt. Al die koppies tegelijk zo van 'GVD, ALWEER!'.
Maar hij kon verder eigenlijk voor geen meter voetballen natuurlijk, die briljante goal tegen FC Utrecht ten spijt.
Grygera met zijn tongquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef jna het volgende:
[..]
Daar hadden VDV En Huntelaar ook een neusje voor. Zo juichen dat je de volgende dag in alle kranten het feyenoordpubliek op de achtergrond zag staan schelden
Daarom mag Feyenoord niet degraderen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zoekt iemand nog een icoontje?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:34 schreef BigKahuna het volgende:
Dat was wel echt een geniale goal toen van Grygera daar.
Ik zat toen echt zo te kijken van "huh!?"
quote:
Heerlijke wedstrijdquote:
Dat was wel vet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef kevin6188 het volgende:
Weet iemand of er nog filmpjes online staan na Twente-uit met dat gezang in de busjes voor Sno?
En om nog even na te genieten in de Livescoretopic van destijds, we komen erin als net de 1-0 voor Feyenoord is gevallen:quote:
Toch mooi dat een wedstrijdtopic toen krapjes 4 topics vulde..quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
En om nog even na te genieten in de Livescoretopic van destijds, we komen erin als net de 1-0 voor Feyenoord is gevallen:
Feyenoord - Ajax deel 3 Feyenoord voor...
Feyenoord - AJAX #4 zenuwslopende slotfase...
Leuk om weer even te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |