Haha, zekers zekersquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed zo, ik ben trots op je.
zaterdag verslag he
Zeker weten! De enige juiste instelling..quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
Zo, dat is nogal zeg! Maar dat kan jij
* Murmeli zwaait ook met haar lange gouden lokkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
* Nouk84 gooit haar lange blonde haar even los
Ik hoorde het ja, gezelligquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef Murmeli het volgende:
heb jij nog wat te daten binnenkort (met beetje ontopic biljven he)
ik ga straks borrelen met snuit
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
* Heeft ze haar vandaag al wild in een hanekam / scheidingáchtig ietsquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli zwaait ook met haar lange gouden lokken
geilquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Als het geil is, wordt mijn haar anders behoorlijk irritant.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is kwaak in de buurt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja vet wordt mn haar dan, bahquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het geil is, wordt mijn haar anders behoorlijk irritant.
Volgens mij nietquote:
Ik had weinig keus, het is nu ongeveer 8mm, dus zoveel kan ik er niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
* Heeft ze haar vandaag al wild in een hanekam / scheidingáchtig iets
Vet ook inderdaad, maar ik bedoelde meer dat het dan in de weg zit. Zoenen met haar in mond is niet echt leukquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben voor groeienquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had weinig keus, het is nu ongeveer 8mm, dus zoveel kan ik er niet meer![]()
Zit alleen in dubio, laten groeien of afscheren
Dan gooi je je haar eerst zo over je schouderquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vet ook inderdaad, maar ik bedoelde meer dat het dan in de weg zit. Zoenen met haar in mond is niet echt leuk
Ik ben mijn haar aan het laten groeien. Ik heb het jaren kort gehad met de tondeuse, nu is het tijd voor wat andersquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om het weer kort te doen met de Tondeuse...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ook als ik op mijn 20e al zulks dun haar heb boven op mijn hoofd dat iedereen begint te klagen?quote:
Het wordt behoorlijk irritant als je dat een keer of 20 moet doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan gooi je je haar eerst zo over je schouder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |