quote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hm, ik zie nog steeds geen rookpluimen...
Klopt, er is geen grimmige sfeer gelukkig. Is het te mooi weer voorquote:Op woensdag 1 april 2009 13:13 schreef Zero2Nine het volgende:
Maar kijk naar die mensen, over het algemeen ziet er wel vriendelijk uit. Ik zie nog geen fakkels en hooivorken.
Ze zijn hier wel wat gewend wat dat betreft. Denk dat ik mezelf vanavond lekker terug trek in South West en de activiteiten vanuit daar lekker volg met een biertje.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat de avond brengt. Veel mensen, alcohol en mooi weer blijft een goed recept voor een relletje.
Tof! Normaliter als ik daar langs kom is het altijd vrij rustig. Al neem ik aan dat het daar bij die MacDonalds (uithoek links) je kont nu niet kunt keren. Die spinnen daar goed garen bijquote:Op woensdag 1 april 2009 13:11 schreef veekeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Half uurtje geleden bij UBS...
Kutbankiers! F*ck Capitalism!! damn van dat schreeuwen krijg je honger, even langs de Mac.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tof! Normaliter als ik daar langs kom is het altijd vrij rustig. Al neem ik aan dat het daar bij die MacDonalds (uithoek links) je kont nu niet kunt keren. Die spinnen daar goed garen bijEn ik denk als je daar naar beneden gaat bij liverpool street station alle vreet tenten ook wel vol zit met al die 'protestors'
Volgens mij is die foto (kreeg hem hier vanmorgen ook doorgestuurd) niet van vandaag. Op alle twitters blijkt juist dat het bij het RBS HQ uitgestorven is, bankiers zitten rustig in de zon te lunchen. Daarbij loopt iedereen op die foto in zomerse kleding en hoewel het lekker weer is, is het daar niet warm genoeg voor. Op alle andere foto's zie je dan ook mensen protesteren in jassen, etc...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tof! Normaliter als ik daar langs kom is het altijd vrij rustig. Al neem ik aan dat het daar bij die MacDonalds (uithoek links) je kont nu niet kunt keren. Die spinnen daar goed garen bijEn ik denk als je daar naar beneden gaat bij liverpool street station alle vreet tenten ook wel vol zit met al die 'protestors'
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Volgens mij is die foto (kreeg hem hier vanmorgen ook doorgestuurd) niet van vandaag. Op alle twitters blijkt juist dat het bij het RBS HQ uitgestorven is, bankiers zitten rustig in de zon te lunchen. Daarbij loopt iedereen op die foto in zomerse kleding en hoewel het lekker weer is, is het daar niet warm genoeg voor. Op alle andere foto's zie je dan ook mensen protesteren in jassen, etc...
Enfin, RBS nu dus in ieder geval rustig. Riot police begonnen bij BoE.
Aldus sky..quote:Windows were smashed at a nearby RBS branch in the City of London and four protesters were seen entering the building.
It came after a protester hit an officer with a large pole during large-scale protests ahead of the summit of world leaders.
Dat was dus een kantoortje in de buurt van de BoE. Het HQ is iets anders natuurlijk.quote:Windows were smashed at a nearby RBS branch in the City of London and four protesters were seen entering the building.
quote:G-20 protesters break into Royal Bank of Scotland
LONDON — G-20 protesters in downtown London have smashed windows and entered the Royal Bank of Scotland building. They have also tried to storm the Bank of England.
At least 4,000 protesters have jammed into London's financial district for demonstrations Wednesday. Protesters broke windows and scrawled the word "thieves" on the side of the Royal Bank of Scotland building.
[..]
Demonstrators shouted "Abolish Money!" ...
[..]
Protesters had branded the day "Financial Fool's Day" ...
Nogmaals, het gaat om een kantoor van RBS. Je kent het wel, pinautomaat en drie klerken achter een raampje tegen minimum loon. Dus beetje laf eigenlijk.quote:
quote:
Ah, de stinkies zijn ook wakker! Lijkt erop dat er toch nog wat gaat gebeuren!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:35 schreef capricia het volgende:
Hier nog wat foto's van skynews:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien toch jammer dat ik sinds gisteren weer in nederland zit ( ga 18 april weer terug naar londen ) want als ik het goed heb is die foto dicht bij Bank station gemaakt, tegenover de bank of england. Ik kom daar vrij regelmatig en als ik nu in Londen had gezeten had ik wel wat foto's gemaaktquote:Op woensdag 1 april 2009 15:35 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pas maar op dat je niet in pak gaat rondlopen in de buurt van de banken.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Misschien toch jammer dat ik sinds gisteren weer in nederland zit ( ga 18 april weer terug naar londen ) want als ik het goed heb is die foto dicht bij Bank station gemaakt, tegenover de bank of england. Ik kom daar vrij regelmatig en als ik nu in Londen had gezeten had ik wel wat foto's gemaakt
Bron:quote:Recept voor boterzuur:
Je neemt een ongewassen aardappel of aardappelschillen, die stop je in een ouwe jampot (sommigen doen er nog wat pokon bij, ik heb dat niet gedaan)
en dan moet je hem luchtdicht afsluiten(onder water afsluiten of een laagje olie erop gieten). Laat hem dan voor ongeveer 3 a 4 weken op de venserbank staan(ergens waar het lekker kan broeien) en het resultaat is een nogal aromatische vloeistof die je tevens als stinkbom kan gebruiken.
boterzuur stinkt namelijk nogal naar een mengel van braaksel en poep.
Ach, er staan net zoveel hoofdkantoren op de locaties die ze nu aandoen. In de City zitten nog steeds UBS, RBS, JP Morgan, Merill Lynch, Goldman Sachs, Deutsche Bank, etc.... volgens mij genoeg targets. Op CW zit ook aardig wat, maar da's minder gezellig rellen daarzo.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:23 schreef Klopkoek het volgende:
Tsja, rellen zijn wel leuk maar als je echt een goed signaal wil afgeven dan moet je de hoofdkantoren van Cannary Wharf bestormen.
Die eerste foto die gast op de voorgrond lijkt wel op vivian van de young onesquote:Op woensdag 1 april 2009 15:35 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
van twitter.quote:Apparently seen in bank HQ window during #G20 protest: "While you are here protesting, we are repossessing your homes"
Leuk.... maar wel huilen als ze hun tanden kunnen rapen.quote:
Dat is gewoon de Engelse tandheelkundequote:Op woensdag 1 april 2009 17:06 schreef capricia het volgende:
Over tanden rapen gesproken:
[ afbeelding ]
Volgens mij waren daar morgen toch protesten geplanned? Het ligt alleen wat uit de richtingquote:Op woensdag 1 april 2009 16:23 schreef Klopkoek het volgende:
Tsja, rellen zijn wel leuk maar als je echt een goed signaal wil afgeven dan moet je de hoofdkantoren van Cannary Wharf bestormen.
Ik geloof het wel. Maar goed, die uithoek mogen ze hebben van mijquote:Op woensdag 1 april 2009 17:20 schreef veekeend het volgende:
[..]
Volgens mij waren daar morgen toch protesten geplanned? Het ligt alleen wat uit de richting
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/G20-Arrests-As-Protesters-Storm-RBS-Bank-And-Clash-With-Police-In-City-Of-London/Article/200903415252669?lpos=UK_News_Carousel_Region_0&lid=ARTICLE_15252669_G20%3A_Arrests_As_Protesters_Storm_RBS_Bank_And_Clash_With_Police_In_City_Of_London
Wat een paupers zeg, hebben ze niet meer dan £10 om mee te zwaaienquote:City workers leaned out of windows and waved £10 notes at demonstrators on the streets below, who responded with jeers and shouts.
Ooh.... zijn er eindelijk rellen uitgebroken dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:53 schreef sitting_elfling het volgende:
haha, rellen in Canary Wharf. Oef man, ik denk dat die protestors wel door zullen hebben dat de city toch een stuk leuker is om te rellen
Nah, maar de city pwnt > canary wharf wat betreft vibe en levendigheid. Dus zal het een minder dagje worden voor de protestors als ze daar willen protesteren ipv. in de city.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ooh.... zijn er eindelijk rellen uitgebroken dan?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef Aether het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)tn?iref=mpvideosview
Skynews meldt hier het volgende over:quote:
quote:"A member of the public went to a police officer on a cordon in Birchin Lane, junction with Cornhill to say that there was a man who had collapsed round the corner," he said.
"That officer sent two police medics through the cordon line and into St Michael's Alley where they found a man who had stopped breathing."
Police moved him to an area outside the Royal Exchange Building where they attempted resuscitation.
The spokesman added: "The officers took the decision to move him as during this time a number of missiles - believed to be bottles - were being thrown at them."
The man was eventually pronounced dead at hospital. According to one protester at the scene he was in his 30s and died of natural causes.
Ik ben daar niet zo voor. Maar het zou aardig zijn als bepaalde bankmedewerkers een meer Japanse kijk zouden hebben op management falen. Banken hebben vaak imposant grote gebouwen met voldoende ruimte voor laptops en schoenen op het dak.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:20 schreef xenobinol het volgende:
En bungelen er al bankiers aan de lantaarnpalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |