abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:53:56 #244
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_117596758
quote:
17s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef DeHeer het volgende:
Zojuist een LED-strip aangeschaft voor weinig: 5M waterproof voor 16 dollar incl. verzenden.

Ben bijzonder benieuwd of deze daadwerkelijk dit voor elkaar gaat krijgen (8>

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En gaat dat niet dan krijgt ie een claim...
Besteld, bedankt voor de tip.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:55:44 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117596809
quote:
17s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef DeHeer het volgende:
Zojuist een LED-strip aangeschaft voor weinig: 5M waterproof voor 16 dollar incl. verzenden.

Ben bijzonder benieuwd of deze daadwerkelijk dit voor elkaar gaat krijgen (8>

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En gaat dat niet dan krijgt ie een claim...
Meldt het ook even hier: [Chinese Webshops] Topic #221 Ambilight maken met china lampie's

Dit topic is alleen/vooral bedoeld voor de reviews ;)

quote:
3s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:53 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Besteld, bedankt voor de tip.
Dat inderdaad :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:29:17 #246
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117952007
Geometric Figure PVC Home Wall Decal Sticker 120 x 110cm (Dark Grey)

Pakketje kwam via DHL aan bij mij, hij was security checked.. maar gewoon doorgelaten dus ^O^
Waarde die op het pakket stond was trouwens een stuk meer dan de max van 22 euro, desondanks gewoon zonder extra kosten doorgelaten door DHL, dus geen extra belasting :9
Nou, hoe kan je dat op de muur krijgen, uhh... zo dus:

Prima instructies :7

De vormen zaten op een groot vel welke ik verknipt heb en de vormen met plakbandje even gepositioneerd heb op de muur om te kijken hoe het er uit kwam te zien.

Dan eerst achterkantje er af halen, goed met een pinpas de vorm overtrekken op de muur zodat deze overall goed gehecht zit. Langzaam en voorzichtig het voorste folie vewijderen (voorzichtig! bij mij bleef een lijntje gedeeltelijk zitten en scheurde, maar dit heb ik eigenlijk gewoon eenvoudig weten te fixen, zijn tenslotte gewoon stickers O-) ). En dan heb je ineens een vette graphic op je muur!
(Btw, ze zijn donder grijs, net geen zwart. Zoals aangegeven in de order :) chill!)

Deze wall sticker is te HIER te koop bij Focal :P
Ze hebben ook nog een heel aantal andere stickers, oa met meer kleur en natuurlijk andere vormen.
Hier te vinden bij focalprice
Daarnaast had ik nog een micro usb kabeltje besteld, voro handig onderweg opladen zonder een hele kabel in je tas te moeten hebben :P

Pen ligt er bij ter vergelijking van de grootte van het kabeltje :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')