quote:
Korte review:
Van de week deze bluetooth ontvanger binnen gekregen. Om het heel simpel te houden, hij doet wat hij moet doen. Ik heb een kabeltje gekocht 3,5mm -> Rood/Witte tulp en achter in me versterker gestopt. Aan de andere kant heb ik een USB verlengkabel naar mijn router (die staat in de buurt) gelegd en hem van daaruit gevoed. Dat is ook meteen een nadeel, hij staat dan wel altijd aan, maar ook een voordeel

.
Verbinden gaat heel simpel, zoeken met Bluetooth, pincode 0000 invoeren en hij is verbonden.
Voor me iPad werkt het mooi, die staat redelijk in de buurt en stil (heb ook een docking dingetje gekocht voor de iPad) en via XBMC

speel ik nu me muziek af over de speakers. Soms gebruik ik ook me telefoon, alleen het nadeel is, is dat je max. 2-3 meter goed bereik heb en daarna valt ie soms iets weg of begint hij te kraken. Dus echt door de woonkamer lopen met je telefoon in de handen tijdens het afspelen is er niet bij. Maar al met al ben ik er wel blij mee, was meer bedoeld om me iPad als mediaspeler te gebruiken en af te laten spelen, zonder kabeltjes.