abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70574021
Zie voor discussie over het centrale DX topic DX topics doorstart
ijs_beer fan!
pi_70584566
Dan hierbij mijn review van een tijdje terug:

Jaaaaaa, mijn pakketje is afgelopen vrijdag ook binnen gekomen Las al een tijdje mee met dit topic, en nu eindelijk eens wat besteld, en dus netjes binnen gekregen.

Bluetooth adaptertje. Werkt prima op XP, maar bij Vista vertoont ie nog kuren. Denk even een kwestie van opzoek gaan naar de juiste drivers. Iemand tips?

Gelpennen. Schrijft OK, desondanks toch zonde van de $5,25.

Snorren Altijd handig voor een feestje

Wekker met built-in thermometer Wellicht ietwat duur voor een wekker, maar ziet er wel erg vet uit in het donker

Horloge, ERG tevreden mee, zeker voor die $7. Hoop dat ie 't wat langer uithoudt dan sommige voorspellen in dit topic, maar je kan er uiteraard niet teveel van verwachten.

Zo, tot zover mijn update

Inmiddels kan ik melden dat ik een dag na deze quote erachter kwam dat er vingerafdrukken aan de binnenkant van het glas van het horloge zaten, waardoor ik een nieuwe heb besteld. Verder erg tevreden over de spullen. De nepsnorren vormen een amusant cadeau voor een jarige

[ Bericht 2% gewijzigd door Starman89 op 02-07-2009 17:03:33 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:56:18 #18
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70609142
SDHC 150X High-Speed USB 2.0 Card Reader (Supports SD/MS/Mini SD/TF/M2)
$4.32
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10767

De kwaliteit is gewoon goed, geen kaartlezer waarvan je denkt dat hij binnen een week uit elkaar ligt.
Stevig plastic, zit goed en stevig in het USB-slot.

Foto's zijn klikbaar!

Zo komt ie binnen:

Uit de verpakking:

Met een liniaal voor de grootte:

In de laptop met een SD-kaart er in:

Het betreft een Kingston Class 4 8GB SD-kaartje, en ik behaalde de volgende snelheden:
Writing speed: 8.88 MByte/s
Reading speed: 16.3 MByte/s

Een No-Name Class 6 4GB MicroSD-kaartje, met de volgende snelheden:
Writing speed: 8.95 MByte/s
Reading speed: 14.4 MByte/s

Oftewel: Een snelle kaartlezer met vele mogelijkheden voor het aansluiten van bijna alle soorten kaartjes. (Alleen CF mist hij, wat een bezwaar kan zijn voor mensen met een (oudere) dSLR.)
Voor de rest is het een lekkere vlotte kaartlezer voor weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')