abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:22:36 #172
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104500285

Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!

Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.

Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).

Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)

(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 28 november 2011 @ 19:49:06 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104935444
Heb m'n Sonun SN-161 van Focal binnen. :D Is voor VOIP-bellers en muziekluisters een betere optie dan de Kanen KM-780 zou ik zeggen. :Y Erg stylish en sleek ook. Zwarte faceplates (met 'Sonun' erop) kun je veranderen in de meegeleverde zilvergrijze, wist niet eens dat die erbij zaten, was ook niet echt nodig geweest, want ik vind die zwarte wel vet, maar misschien die extra zelf bewerken met een leuk printje of iets.

Zijn erg lichtgewicht en dragen erg comfortabel. On-ears met erg aangename kussentjes. Aan te raden is om de SN-161 aan te drijven met een FiiO E5 amp-je (of soortgelijk), daar de drivers van headphones (in het algemeen) meestal wat meer geprikkeld dienen te worden om tot hun recht te komen (een headphones kan z'n werk dan beter doen, gaat niet per se om hoe luid 'ie is, dus overdrijf het niet qua volume boost), niet per se nodig als je 'em op je computer aansluit, maar m'n telefoon en Sansa Clip+ zijn mobiele apparaten die niet in staat zijn op een ideale manier output te leveren voor een headphone.

Staat verder op de verpakking 'Super bass', nu is de bass heel goed vertegenwoordigd (again, moet je ze goed op je oren zetten en een amp gebruiken voor volle effect), maar haalt het uiteraard niet bij m'n dure en originele Beats Solo. Verder is de soundstage en de 'ruimtelijkheid' geweldig, klinkt niet 'plat' en biedt voldoende nuances en detail. Erg verrassend fijne headset voor $8,20 (met korting, is dus net iets meer dan 6 euro) mag je wel stellen. Comfort, soundstage, looks, control-to-talk-pushbutton-mic-unit (om gesprekken aan te nemen/op te hangen, werkt niet met amp ertussen uiteraard). De Kanen KM-780 vond ik redelijk geschikt voor VOIP en Gaming. Deze is erg geschikt voor VOIP en muziek luisteren, het is uiteraard geen high-end shizzle, maar de bang-for-buck-force is bij deze wel weer sterk aanwezig. :P _O_

X-post uit Chinese Webshops topic #177 Waar doctorstarbucks eens de eer heeft!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105083912
E14 ledlampjes.
Link naar DX
Erg nice, exact het zelfde licht als een normale lamp.

Ow en Xenon HiD kitje
Link DX
Echt een aanrader werkt al maanden perfect.

Large Butane Iron-melting Torch

Link naar DX
De bekende aansteker Torch, SKU 3425
Ding brand je zo kristal mee stuk.

ECAR Xenon Super Vision HID Vehicle Headlamp Light Set (H1 10000K)
Perfecte H1 Show Xenon met Blauw paars licht, 10.000 kelvin.
SKU 37097 Slechts $47.80, dat is 40 euro.
Link DX

[ Bericht 21% gewijzigd door Anne op 02-12-2011 19:27:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')