Je doelt op een begroting die niet hoger is dan die van Roda, maar waarmee wel een groot deel van de schulden van Fortuna afgelost moeten worden?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:03 schreef Apekoek het volgende:
Hoe komt het zo dat rots vaste supporters niet verder kijken naar de mogelijkheden die Sporting Limburg met zich mee brengt?
Dat is nu zo, maar wanneer een bv groter wordt wat betreft infrastructuur kan een bv daarna logaritmische groei aannemen. Dus eerst een dip en daarna Sporting Limburg - Sporting Portugal.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je doelt op een begroting die niet hoger is dan die van Roda, maar waarmee wel een groot deel van de schulden van Fortuna afgelost moeten worden?
Gast, jij snapt het blijkbaar niet? Ik ben Roda supporter in goede en in slechte tijden, ik wil niet naar een AZ of Heerenveen kijken, als ik successen wil ga ik wel naar Eindhoven toe....quote:Op donderdag 2 april 2009 10:03 schreef Apekoek het volgende:
Hoe komt het zo dat rots vaste supporters niet verder kijken naar de mogelijkheden die Sporting Limburg met zich mee brengt? Fusies zijn over het algemeen altijd een garantie voor betere prestaties dan voorheen. Fortuna supporters kunnen eindelijk eens eredivisie voetbal aanschouwen (en misschien zelfs Europees), en Roda supporters genieten van een algeheel grotere club wat betreft infrastructuur en nog grotere kans op subtop en Europees voetbal. Ik zou eens zo zeggen doe niet zo stug of als een boer wat ie niet kent vreet ie niet! En kom eens gebroederlijk samen Roda en Fortuna supporters, waarom altijd haat en nijd jegens elkaar? Als je samen een degelijke club kan voortbrengen met meer allure, dat is toch een ontzettend plus punt?
Ik weet het nog niet, kan nu wel meer wedstrijden meepikken als normaal. Kunnen we de 20 jarige vriendschapsbanden aanhalen.....quote:
Is dat een optie nu voor de Fortunezen? Verder gaan als amateur (a la United of Manchester) en dan eventueel via de amateurs weer terug in het betaalde voetbal?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kort samengevat:
Profclub Fortuna Sittard wordt amateurclub TOF met profhistorie?
Profclub Roda JC wordt fusieclub Sporting Limburg met extra schulden?
Vage shit
Voor wat betreft Roda is dat voor mij zeker een te onderzoeken optie.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is dat een optie nu voor de Fortunezen? Verder gaan als amateur (a la United of Manchester) en dan eventueel via de amateurs weer terug in het betaalde voetbal?
United of Manchester is de eerste jaren aardig omhoog geschoten met promoties, maar volgens mij gaat dat nu minder snelquote:Op donderdag 2 april 2009 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor wat betreft Roda is dat voor mij zeker een te onderzoeken optie.
AFC Wimbledon daarentegen hangt alweer bijna tegen betaald voetbal aan. Geef het de tijd.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
United of Manchester is de eerste jaren aardig omhoog geschoten met promoties, maar volgens mij gaat dat nu minder snel
Zover ik weet zijn we daar niet de enige in.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor wat betreft Roda is dat voor mij zeker een te onderzoeken optie.
Nee hoor, ze zijn sinds oprichting ieder jaar nog kampioen geworden.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
United of Manchester is de eerste jaren aardig omhoog geschoten met promoties, maar volgens mij gaat dat nu minder snel
Roda is een fusieclub van clubs BINNEN Kerkrade. Totaal anders dan nu het geval is.quote:Op donderdag 2 april 2009 08:36 schreef teamlead het volgende:
ik ben op zich wel voor één sterke bvo in de regio ipv 3 zwakkere, maar de manier waarop het nu gaat, is volslagen idioot.....als ik deze soap volg, geloof ik opeens dat ik best bestuurder kan worden bij zo'n club
maar goed, Roda is zelf al een fusieclub, dus wat die emotie betreft zal het uiteindelijk wel overwaaien. Voor de fortunafans zal dat misschien anders liggen
...en Heerlen.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:23 schreef Deefje het volgende:
[..]
Roda is een fusieclub van clubs BINNEN Kerkrade. Totaal anders dan nu het geval is.
ja en? ook bij die fusie speelden emoties een grote rolquote:Op donderdag 2 april 2009 12:23 schreef Deefje het volgende:
[..]
Roda is een fusieclub van clubs BINNEN Kerkrade. Totaal anders dan nu het geval is.
Ach, laat dat gebakje maar. Feit is dat de fusie er komt.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
...en Heerlen.
Voor de 1000e keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |