Hoe kan je niet kiezen voor Van Persie en wel Babel? Draai dan Robben en Babel om en zet op Babel zijn plaats Van Persiequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:21 schreef steve-urkel het volgende:
In de voorhoede heb ik niet eens plaats gemaakt voor Van Persie. Op het middenveld geen Van der Vaart en de Zeeuw. Van Persie voor Babel mits hij niet goed presteert.
Stekelenburg
Van der Wiel - Marcellis - Mathijssen - Braafheid
De Jong - Schaars
Robben - Sneijder - Babel
Huntelaar
Babel gaat gewoon NIET spelen, klaar.quote:
Robben er uit, Babel er in.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Babel gaat gewoon NIET spelen, klaar.![]()
Steek;
Boulah, Matthijsen, Ooijer, Gio;
Bommel, Schaars(of de Jong);
Kuyt, Sneijder, Robben
Persie
Maar het zal wel de Hunt worden in de spits.![]()
Oja en een moeizame 2-1 of 1-0 overwinning.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef gitaarsnaar het volgende:
4 - 0
31' Huntelaar
43 ' Persie
67' Huntelaar
86' Huntelaar
Hattrickje voor Huntelaar
1 2 3 4 5 | Boulahrouz - Marcellis - Mathijssen - Van Bronckhorst -------------- Sneijder --- De Jong ----------------- --- Kuijt ----------- Van Persie --------- Robben --- ------------------- Huntelaar ----------------------- |
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef TC03 het volgende:
[ code verwijderd ]
Mensen die voor Babel kiezen i.p.v. Robben.
pff azijnzeikertquote:
En Van Bommel/De Jong op het middenveld. Was ik vergeten, zag ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van der Wiel erin? Alsjeblieft niet zeg
van Bommel voor Sneijder? Ben je gek in je kop man.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Tegen grotere landen (lees: op het WK) mag van Bommel erin voor Sneijder.
Want van Bommel kan er niks van? Tegen grote landen vind ik het een veel te groot risico om maar met één verdedigende middenvelder te spelen. Zeker gezien onze zwakke verdediging.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
van Bommel voor Sneijder? Ben je gek in je kop man.![]()
Slechte 1-april grap joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |