quote:
Die krijg je niet open zonder schroevendraaierquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Damn.. Hebben ze je dashboard kastje leeg gehaald of zo?
En pics!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
Mogge!
Graag wat detail over de kuthoer. Vanwaar deze classificatie?
quote:
Kutbroer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Jumparound het volgende:
precies... kut bart met zn kut telefoon
Broodje poepquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:15 schreef zwaaibaai het volgende:
ja hoi,
ik heb geen inspiratie meer. Ik weet niet meer hoe ik de bewoording in een plan moet stoppen, ik heb hoofdpijn en weet niet wat ik moet eten vanavond.
Wat eten jullie vanavond?
kutvoerquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:15 schreef zwaaibaai het volgende:
ja hoi,
ik heb geen inspiratie meer. Ik weet niet meer hoe ik de bewoording in een plan moet stoppen, ik heb hoofdpijn en weet niet wat ik moet eten vanavond.
Mexicaans. Dat wilde ik gisteren al eten, maar toen ik om half negen eindelijk thuis was, was ik zielig en heb ik me misselijk gegeten aan Limco knakworstenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:15 schreef zwaaibaai het volgende:
ja hoi,
Lichtelijk gefrustreerd ben je wel he?quote:
ik vond het wel mooi rijmenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:22 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Lichtelijk gefrustreerd ben je wel he?
Ik snap niet dat Bram daar nog post.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
Op NowLife zijn ze er heilig van overtuigd dat de streams 26,95 gaan kosten voor 25 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |