Jezus leeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:06 schreef Mysterion het volgende:
Heeft iemand een idee wat deze stickers betekenen die je overal tegenkomt op verkeerslichten in de stad?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:20 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Het betekent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Nachtfilm.quote:00:15 BBC2 A Beautiful Mind (2001) 7.9
Het wiskundige genie John Forbes Nash Jr lijkt aan de drempel te staan van een briljante carrière. Hij belandt echter in een pijnlijke periode wanneer hij met zichzelf geconfronteerd wordt, en als hij na vele jaren uiteindelijk zijn schizofrenie overwint, ontvangt hij alsnog de Nobelprijs voor zijn werk.
Van die ouderwetse lui die hun klassiekers het liefst zien op een groot scherm.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wie gaat er nou naar de kerk om een film te kijken?
En dan het liefst in DVD kwaliteit zekerquote:Op zondag 29 maart 2009 22:20 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Van die ouderwetse lui die hun klassiekers het liefst zien op een groot scherm.
Goed nachtzichtquote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef Atlanticus het volgende:
Check deze geelheid:
http://www.rug.nl/Corporate/webcam
Bij Zernike hangt ook een spandoek met dat teken. Vast één of andere vereniging.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:06 schreef Mysterion het volgende:
Heeft iemand een idee wat deze stickers betekenen die je overal tegenkomt op verkeerslichten in de stad?
[ afbeelding ]
Wat is Zernike ook al weer?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bij Zernike hangt ook een spandoek met dat teken. Vast één of andere vereniging.
Vieze Dibi aanhanger!quote:
Noem het maar vies. Veel sterkere argumenten heb je niet.quote:
Maar het kost dan ook maar 1 euro en dan krijg je er nog drinken, popcorn en chips en zo bijquote:Op zondag 29 maart 2009 22:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En dan het liefst in DVD kwaliteit zeker.
Vies sloeg meer op mijn afkeuring.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Noem het maar vies. Veel sterkere argumenten heb je niet.![]()
![]()
En natuurlijk gezelligheid, dus dan is het zeker niet duurquote:Op zondag 29 maart 2009 22:59 schreef maok het volgende:
[..]
Maar het kost dan ook maar 1 euro en dan krijg je er nog drinken, popcorn en chips en zo bij.
Maar, beeld en geluid zijn iig beter dan bij mij thuis.
Toen ik nog koerier was stond het Zernikecomplex bij ons bekend als "gevaarlijk met mooi weer".quote:Op zondag 29 maart 2009 22:51 schreef Atlanticus het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zernikecomplex
Het Zernikecomplex is een gebied in het noorden van de stad Groningen dat deel uit maakt van de wijk Paddepoel. Het terrein is vernoemd naar wetenschapper Frits Zernike (1888-1966) die in 1953 de Nobelprijs voor de Natuurkunde ontving voor zijn werk aan het fase-contrast-fenomeen en de fasecontrastmicroscoop.
Het gebied huisvest de campus van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) en de Hanzehogeschool Groningen en vestigingen van bedrijven zoals Tele2 (Telecom), Ordina (ICT), Biblionet en Google.
Wist ik ook niet hoor.
Dan kan ik zeggen: Ik ben 2x in de kerk geweest dit jaar. 1x zuipen en film kijken en 1x met Kerst.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En natuurlijk gezelligheid, dus dan is het zeker niet duur
Ja precies. Herhaling maakt het niet sterker. Net zo min als in het daarvoor bedoelde topic.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:59 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Vies sloeg meer op mijn afkeuring.![]()
![]()
Hans Jansen was beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |