er stond een datum in de vraag, daar had ik overheen gelezen, dus dacht ik dat er stond wie het laatste europese doelpunt voor Roda had gemaakt, dus had ik Lawal ingevuldquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Morientes heeft wel voor vijf clubs niet gespeeld, maar niet voor alle vijf gescoord.
Wat had je bij 90 dan? Ik snap je niet helemaal.
tegen bordeaux...maar ik dacht dat ze met 1-0 hadden verloren van Milan, maar dat was natuurlijk thuisquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In welke wedstrijd was dat dan?
Ik dacht dat die goal van Luijpers ook echt de laatste goal was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige nog in de Eredivisie actieve speler, dus inderdaad wel vreemdquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoezo staat Svejdik er tussen?
Dat is toch een beetje vreemd, niet?
14 moest ik opzoeken (heeft ook maar 5x voor Willem II gespeeld) en van 15 wist ik alleen dat het 'die Duitser van Heracles' wasquote:
denk ik al gevonden !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heerenveen toch? Of Dortmund?
Heb ze alle 4quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heerenveen was dan vorige week, voor Heerenveen-PSV.
En lukt Dortmund een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
valt mee, gewoon gegokt op de juiste wedstrijd en toen een beetje gaan stoeien met de namen.quote:
Sorry, maar ben dan te nieuwsgierig om het open te latenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vals-spelert.
dacht het nietquote:Is er nog een VBL-quiz ergens op FOK! ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |