Muziek, hij heeft vestand van Duffy enzulks.quote:
Hij kijkt alleen maar plaatjes van Duffy, hij heeft geen idee wat voor muziek ze maaktquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Muziek, hij heeft vestand van Duffy enzulks.
Ik wil nl misschien hier naartoe gaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij kijkt alleen maar plaatjes van Duffy, hij heeft geen idee wat voor muziek ze maakt
ZIet er oké uit, maar waar heb je dan het advies van BobbyB voor nodig? Je kan toch zelf wel beslissen waar je heen gaat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil nl misschien hier naartoe gaan
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ZIet er oké uit, maar waar heb je dan het advies van BobbyB voor nodig? Je kan toch zelf wel beslissen waar je heen gaat?
Bij voorbaat ben je al niet cool, dus daar hoef je het niet voor te doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil weten of ik cool ben als ik er naartoe ga
Wat ist?quote:
Altijd complimenteus, die jitzzzzequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
Bij voorbaat ben je al niet cool, dus daar hoef je het niet voor te doen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij kijkt alleen maar plaatjes van Duffy, hij heeft geen idee wat voor muziek ze maakt
Ik ontken niks, ik weet wel degelijk wat voor muziek ze maakt.quote:
Wat voor dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ontken niks, ik weet wel degelijk wat voor muziek ze maakt.
Het lijkt me wel tof ja. Hoop goede artiesten die daar komen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
http://www.twclassic.be/2009/nl/home.asp
Is dit een beetje tof?
Ook jouw brillenglazen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Florian_ het volgende:
Carglass repareert, Carglass vervangt!
Ok, dan ga ik denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het lijkt me wel tof ja. Hoop goede artiesten die daar komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |