gefeliciteerd danquote:
Banaan eten tegen de stressquote:Op zondag 3 mei 2009 13:20 schreef denkjedat het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan
ik ga morgen mn theorie proberen te halen vor brommert dus vandaag heul goed leren.
iemand nog tips?
Test hem eens met een boormachine op de kabel. Wat doet hij dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef denkjedat het volgende:
mijn km teller van mn tomos is gister overleden ..
als ik ff friemel aan de kabel gaat die meter wel omhoog maar 2 sec later valt hij weer weg.
wat kan ik hieraan doen?
hoort de kabel rond te draaien want ik dacht eigenlijk dathi j ingedrukt moest wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Test hem eens met een boormachine op de kabel. Wat doet hij dan?
Die van mij werkt volgens mij op ronddraaien, maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef denkjedat het volgende:
[..]
hoort de kabel rond te draaien want ik dacht eigenlijk dathi j ingedrukt moest worden
mocht dat zo zijn ga ik zsm naar garage en testen
ik weet natuurlijk niet watvor tomos jij heb?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die van mij werkt volgens mij op ronddraaien, maar pin me er niet op vast.
Een compleet tellersetje was in mijn tijd 40 euro.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef denkjedat het volgende:
boor erop gezet en hij geeft geen kick wel als ik weer ff friemel
iemand enig idee wat de kosten zijn van zo'n nieuwe kabel?
Hoeveel fouten?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef denkjedat het volgende:
lach hier mij uit omdat ik eerste keer ben gezakt voor brommer examen
godsamme wat een klote vragen allemaal
misschien maar ik was vet zenuwachtig enzo..quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Of ben je zo'n Dimi falert die theorieles nodig heeft.
Oohquote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van die vier keer theorie ben ik echter wel drie keer geslaagd.
Maar dan ben je alsnog beter dan ik ben, want ik ben de eerste keer voor mijn bromfiets met 11 fouten gezakt.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Of ben je zo'n Dimi falert die theorieles nodig heeft.
ik leef gelukkig nog , ben nog beetje aan het balen van mnexamenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Leven jullie nog allemaal?![]()
Ik kom echt vrijwel nooit meer op Fok! joh.
okee ik geef toe ik had ook 11 foutenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar dan ben je alsnog beter dan ik ben, want ik ben de eerste keer voor mijn bromfiets met 11 fouten gezakt.
ben al een troste bezitter van een.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
psstt scootertje kopen?
[TK] aprilia sr 50 r (da's een scooter)
Ik had echter wel een reden, want het was om 11:00 in de ochtend en om 05:00 in de avond zat ik nog aan het bier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:11 schreef denkjedat het volgende:
[..]
okee ik geef toe ik had ook 11 fouten
ik stond gewoon verstelt van al die domme vragen van hun maarja.
al zou ik 11 fouten zeggen wordje nogal vaak aangekeken van:
dat is wel master..quote:
Wat voor uitlaat heb je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dat is wel master..
ik baal een beetje omdat ik nog steeds niet weet hoe het komt dat mn snorrie zo sloom is
jaa ik weet 25 km/u maar ik heb hem vergeleken met andere snor brommers
een snelle uitlaat zegmaar. niet eentje van snor maar een brom uitlaatquote:
Je moet altijd de ondergrond goed schoonmaken natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef denkjedat het volgende:
[..]
een snelle uitlaat zegmaar. niet eentje van snor maar een brom uitlaat
misschien zie je het op de bovenstaande plaatjes?
tomos stickers zijn trouwens binnen![]()
moet nu alleen wel weten of ik ze er gelijk op kan plakken of nog allemaal goedjes erop moet smeren
ofcourse helemaal stof vrij maar hoorde laatst dat je er ook een goedje overheen kon doen ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:54 schreef Treces het volgende:
[..]
Je moet altijd de ondergrond goed schoonmaken natuurlijk
Heeft hij na de cilinder gelijk een s-bocht? Dan heb je er eentje die zeker 10km/h in top scheelt. Dat ding knijpt hem helemaal af.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef denkjedat het volgende:
[..]
een snelle uitlaat zegmaar. niet eentje van snor maar een brom uitlaat
misschien zie je het op de bovenstaande plaatjes?
tomos stickers zijn trouwens binnen![]()
moet nu alleen wel weten of ik ze er gelijk op kan plakken of nog allemaal goedjes erop moet smeren
Ook vetvrij, waarschijnlijk heeft je moeder daar wel een mooi schoonmaakspulletje voor. De mijne wel iig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ofcourse helemaal stof vrij maar hoorde laatst dat je er ook een goedje overheen kon doen ofzo
verklaar je naderquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef fs180 het volgende:
ja dat is erg slecht ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |