Heb je er wel eens 1 zien rondrijden? Nogal zeldzaam hier.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Tomos voor homos.
HELDquote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Tomos voor homos.
Ik ben trouwens vlak langs een rollerbank gereden zojuist, er reed mij zelfs een motoragent tegemoet. Ik scheet alle kleuren van de regenboog, al helemaal toen ik in mijn spiegel zag dat hij zijn knipperlicht naar links aan deed.
zovaak, buurjong heeft dr een ookquote:Op woensdag 15 april 2009 17:40 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Heb je er wel eens 1 zien rondrijden? Nogal zeldzaam hier.
[..]
![]()
Niks ik hou niet van sparenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef fs180 het volgende:
sander, buurtkamper
hoeveel zit er in je spaarvarken
Hang er een Hayabusa GSX-R 1300 motorblok onder. Waarschijnlijk trekt je achterbrug dat niet, dus vervang de achterbrug door een busa brug. Daarna moet je waarschijnlijk ook je complete voorvork vervangen door een busa vork.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef denkjedat het volgende:
kickje plus vraag :
[list]Welke model tomos heb je?
tomos a5
Uit welk jaar komt de tomos ? '
?
Is het een snor of een brommer?
snor
Wanneer ontstond het probleem?
bij aankoop
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
nee niks
Wat is het probleem?[/list]
ik zou graag tips willen voor verbetering van mijn tomos ik vind hem er nl beetje saai uit zien
foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plus nog een vraag:
de vering van mijn voorvork zit vast hoe is dit makkelijk op te lossen?
groeten
djd
p.s. waar het beste originele tomos stickers te halen?
Dat heeft 'em met de bestickering te maken. Als je er Puch stickers op plakt zou hij het weer moeten doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef fs180 het volgende:
geq waar ligt probleem als tomos niet schakeld en niet lekker doortrekt?
jepquote:Op woensdag 29 april 2009 19:12 schreef fs180 het volgende:
veert niet terug dus? olie geveerd?
vraagteken veertje ofzo heeft er niets mee te maken?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heeft 'em met de bestickering te maken. Als je er Puch stickers op plakt zou hij het weer moeten doen.
Het vraagteken veertje is om van de eerste naar de tweede versnelling soepeltjes te gaan. Kun je vervangen, maar dat hoeft het probleem niet te zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
vraagteken veertje ofzo heeft er niets mee te maken?
Is het wel je stationairschroef? Niet dat je b.v. nu je vlotterbakje leeg heb gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef denkjedat het volgende:
ik heb verdorie alle kanten op lopen draain met die schroef bij carborateur maar hij loopt maar niet snel genoeg stationair.. heel irritant als hij nog koud is en je hem ff stil wilt laten staan.
ja sorry dat bedoel ik mn stationair schroef ik kan linksom draaien en rechtsom maar hij blijft langzaamquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is het wel je stationairschroef? Niet dat je b.v. nu je vlotterbakje leeg heb gemaakt.
Vreemd. Misschien is er iets anders aan de hand waardoor hij niet lekker stationair draait.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ja sorry dat bedoel ik mn stationair schroef ik kan linksom draaien en rechtsom maar hij blijft langzaam
xDquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vreemd. Misschien is er iets anders aan de hand waardoor hij niet lekker stationair draait.
leg dat eens uit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
xD
Haal je filter er eens af.
En kijk of die schuif in je carburateur, omhoog gaat als je die schroef in draait.
Nou, er zit toch een luchfilter op je carb?quote:
okee bedankt;)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nou, er zit toch een luchfilter op je carb?
Haal die eraf en dan kun je erin kijken toch.
Zie je zon schuif zitten.
Die gaat een stukje omhoog als je die schroef indraait, de stationairsschroef.
Anders draai je aan een andere schroef
Scheerapparaat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef denkjedat het volgende:
[..]
okee bedankt;)
ik heb nu samenmet broeders wat spulletjes besteld waardoor mn snor weer wat harder loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |