gefeliciteerd danquote:
Banaan eten tegen de stressquote:Op zondag 3 mei 2009 13:20 schreef denkjedat het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan
ik ga morgen mn theorie proberen te halen vor brommert dus vandaag heul goed leren.
iemand nog tips?
Test hem eens met een boormachine op de kabel. Wat doet hij dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef denkjedat het volgende:
mijn km teller van mn tomos is gister overleden ..
als ik ff friemel aan de kabel gaat die meter wel omhoog maar 2 sec later valt hij weer weg.
wat kan ik hieraan doen?
hoort de kabel rond te draaien want ik dacht eigenlijk dathi j ingedrukt moest wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Test hem eens met een boormachine op de kabel. Wat doet hij dan?
Die van mij werkt volgens mij op ronddraaien, maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef denkjedat het volgende:
[..]
hoort de kabel rond te draaien want ik dacht eigenlijk dathi j ingedrukt moest worden
mocht dat zo zijn ga ik zsm naar garage en testen
ik weet natuurlijk niet watvor tomos jij heb?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die van mij werkt volgens mij op ronddraaien, maar pin me er niet op vast.
Een compleet tellersetje was in mijn tijd 40 euro.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef denkjedat het volgende:
boor erop gezet en hij geeft geen kick wel als ik weer ff friemel
iemand enig idee wat de kosten zijn van zo'n nieuwe kabel?
Hoeveel fouten?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef denkjedat het volgende:
lach hier mij uit omdat ik eerste keer ben gezakt voor brommer examen
godsamme wat een klote vragen allemaal
misschien maar ik was vet zenuwachtig enzo..quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Of ben je zo'n Dimi falert die theorieles nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |