heeft peter r. daar niet is een aflevering gemaakt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet ik je nu komen troosten? Over 30 min. bij het graaf ottobad
Ja, en dan weet ik niets anders te zeggen. En dan moet ik even scheldenquote:Op woensdag 25 maart 2009 @ 23:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah er zijn dus meer mensen die daar last van hebben
Daar heb je gelijk in, maar ik ben het een beetje beu om steeds quasi spontaan te doen alsof hij welkom is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet leuk voor je moeder?
Ik snap je probleem, maar maak je het daar niet nog erger mee?
quote:
Weet ik nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef s0k het volgende:
[..]
heeft peter r. daar niet is een aflevering gemaakt?
Hee dat is bij Zutphen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet ik je nu komen troosten? Over 30 min. bij het graaf ottobad
Ik wil ookquote:
Mja true, je hebt er neem ik aan al met je mams over gepraat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik ben het een beetje beu om steeds quasi spontaan te doen alsof hij welkom is.
Laat mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inquote:
quote:
Sorryquote:
Ik niet. Ik een beetje boelquote:
Geen zin, wanneer wakker nieuw topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:03 schreef prodygee het volgende:
tvptje voor 't slapen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Laat me
Da's een mooi nummer. Vooral in de uitvoering van Wende Snijders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |