Maar je zit zo te horen al wel langer met dit gedoe?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het afwassen en ik hoorde haar erover praten met een vriendin die op bezoek is.
[..]
Mijn fout.
Je mag mijn naam wel radenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niks van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt het over laat mequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Je mag mijn naam wel raden![]()
Hij begint met eenMitker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hij begint met eenMartijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
harder F5equote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Clif het volgende:
[..]
jezus dit is toch gewoon niet meer bij te houden..
Als ik die 23 minuten nog wil halen moet ik nu wel wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar je zit zo te horen al wel langer met dit gedoe?
Beter ga je vanavond met je mams praten, hoef je niet quasi-spontaan te doen, maar hem ook niet weg te werken.
Vijf minuten van mijn huis vandaan!
quote:
da's toch zo'n pedo-partij?quote:
quote:
Jezus heeft hier _niets_ mee te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Clif het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 @ 23:07 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Hij begint met eenM-m-mama?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okequote:
[..]
Hij begint met eenMario Kart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eitje man, we zijn een keer in 17 minuten door 1 heel topic geraast.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Clif het volgende:
[..]
Kusjequote:
[..]
Hij begint met eenDenk je dat ik levensmoe ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er anders gewoon.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jezus heeft hier _niets_ mee te maken.
We have a winnerquote:
Sorry hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lau, jij niet, jou spreek ik nooit!
Als ik bepaalde mensen op MSN heb geef ik die voorrang, vandaar dat ik soms opeens gewoon niet meer postquote:
cola-automaat? ik heb wel dorst. Waar moet ik die euro ingooienquote:
Tijdens SR in het 3fm topic hadden we gemiddeld elke seconde minimaal 1 post.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eitje man, we zijn een keer in 17 minuten door 1 heel topic geraast.
Peter wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |