Aight, tof.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Is nog niet bekend, hij zit nu inde studio en is aan het schrijven enzo, hij post steeds allemaal dingetjes ervan op zijn blog. Ik vind dat het niet al te lang meer moet duren, Continuum is al weer bijna tweeeneenhalf jaar geleden!
Die broek!quote:
Niet zo negatief jongeman!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:27 schreef KermitKikker het volgende:
Goed topic is dit aan het worden zeg!
Jammer dat ie over 4 pagina's alweer dicht gaat
Zet 'm in je favorieten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:27 schreef KermitKikker het volgende:
Goed topic is dit aan het worden zeg!
Jammer dat ie over 4 pagina's alweer dicht gaat
Late reactie, maar dat is nice. Covered in Rain is nog steeds 1 van mn favoriete nummers. Die solo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Jeej, John Mayer, ik heb em vorig jaar live gezien!
Ergens anders stond gewoon dat het van een site vandaan was gehaald.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou en, haar gezicht is leuk.
[ afbeelding ]
Dit was trouwens een Fok!ster dacht ik.
Stoep ziet er aardig Amerikaans uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ergens anders stond gewoon dat het van een site vandaan was gehaald.
Maakt weinig uit, want ze is
Wat een kutkopquote:
Charlize Theron is één van de weinige actrices die echt leuk is. En ze spreekt nog Nederlands ook, of iets wat erop lijktquote:
Daar keek ik nog niet eens naarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |