quote:

Nou dan ga ik toch voor Janne Schra! (van Room Eleven)quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ze is moooooidraagt leuke kleding
kan zingen
en heeft niet zo'n standaard hoofd/lichaam.

HAAR KIN VERDWIJNT IN EEN PARALELLE DIMENSIE HEIMEN! STOP HET1!@quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:56 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Sem![]()
Wat een mooi meisje
Mooie en lieve uitstraling

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt

da's die gast van supernatural.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die chick van Gilmore Girls is ook om jaloers op te worden.

Beetje vaagjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef MASD het volgende:
[..]
HAAR KIN VERDWIJNT IN EEN PARALELLE DIMENSIE HEIMEN! STOP HET1!@

quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef MASD het volgende:
[..]

Ja zij is ook leuk (alleen niet op die foto)!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:58 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Nou dan ga ik toch voor Janne Schra! (van Room Eleven)
[ afbeelding ]
Die stem, die jurkjes![]()

Helemaal eens. Dr 'moeder' ook trouwens.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]

wat een droeftoeter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja zij is ook leuk (alleen niet op die foto)!
Of of of Marike Jager (waar ik overigens ook geen charmante foto van kan vinden die weergeeft hoe ze er irl uitziet)
[ afbeelding ]

Nee ik had dus hetzelfde probleem maar IRLquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja zij is ook leuk (alleen niet op die foto)!
Of of of Marike Jager (waar ik overigens ook geen charmante foto van kan vinden die weergeeft hoe ze er irl uitziet)
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef MASD het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
.. Ik beschouw dit als een negatieve opmerking tegenover mijn hond. Mijn hond is cool
..
Nee, meer als een waarschuwing dat als je een chick tegen komt die Sem heet, je niet met die zin moet beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:

Haal prodygee erbij, ik zie een te groot voorhoofd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]

Sowieso, die kans is zo fucking klein.. En anders moet ze niet zeiken, kan ik er wat aan doen dat ze net als mijn hond heetquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, meer als een waarschuwing dat als je een chick tegen komt die Sem heet, je niet met die zin moet beginnen.

Dat valt reuze mee manquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Haal prodygee erbij, ik zie een te groot voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |