Dit weet ik echt niet denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 02:25 schreef Siniti het volgende:
Samurai-film uit 1954, waarschijnlijk een van de meest invloedrijke films aller tijden. Er is een remake op gemaakt genaamd The Magnificent Seven die zich in het cowboy-tijdperk afspeelt.
quote:
Ik kwam er ook pas achter hoe goed ie was toen ik deze film op nr 12 zag staan in de IMDB top 250, hem bekeek, briljant vond en begon te googlenquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:00 schreef lubje25 het volgende:
Ik zal me even verdiepen in die film van je en de regiseur, heb er werkelijk nog nooit van gehoord
quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:05 schreef Siniti het volgende:
Shawshank Redemption volgens mij niet he..
Wat staat op de plaats vanquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heus wel
Siniti + 1
Stand AKQ Deel 1461
PierreTT 2
qonmann 2
tomtomaat 2
Siniti 3
PhysicsRules 2
starla 1
ScottTracy 2
erkel 1
Yurithemaster 3
Ofyles2 1
lubje25 2
waarom niet dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:05 schreef Siniti het volgende:
Shawshank Redemption volgens mij niet he..
Niet he was meer bedoeld dat ik twijfelde dat die beschrijving over Shawkshank Redemption gingquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
waarom niet dan?
Ik vind het absoluut de beste film die ik ooit heb gezien. Het acteerwerk, de regie, het verhaal, de plotwending. De film is practisch foutloos, iets waaraan ik me heel erg kan ergerende fouten dan.
Allebei zelfs, wat een helden zijn dat zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |