Het heet niet voor niets een zakdoekquote:Maar dat ie vervolgens weer die zakdoek terug stopt in z'n zak
Ne zeg maar zo'n "klassieke" stoffe zakdoek. Maarja het blijft gewoon goor om die weer terug je zak in te proppenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef Mendeljev het volgende:
Maar had die kerel nou een papieren zakdoekje?
Heb je dan ook pijlen op zak?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat soort mensen loop ik op straat met een grote boog omheen.
En dan druk je het vieze gedeelte bij de 2e keer weer tegen je neus aan ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef error32 het volgende:
Ik heb altijd een grote rode boeren zakdoek bij me en ik kan echt niet zien wat het probleem is. Je vouwt dat vieze gedeelte toch naar binnen voor je hem in je zak doet
Mijn zakdoeken zijn een halve m2 of zoiets, dat kun je echt wel uitmikken dat dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan druk je het vieze gedeelte bij de 2e keer weer tegen je neus aan ?
Inderdaad. Mensen die de hele tijd hun neus ophalen omdat ze te lui zijn om 1 keer goed te snuiten zijn helemaal erg.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:06 schreef TNA het volgende:
Beter dan iemand die de hele reis zijn neus ophaalt. Nu moet je slechts tien seconde lijden. Los van de napijn.
Als je em dubbel vouwt weer is gelijk 2x zoveel van je zakdoek bedolven in snotquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:23 schreef error32 het volgende:
[..]
Mijn zakdoeken zijn een halve m2 of zoiets, dat kun je echt wel uitmikken dat dat niet gebeurd.
Na een paar keer snuiten in combinatie met het dubbelvouwen zit zo'n ding wel vol hoor. Kan je 'm misschien nog net vastpakken aan de schone delen, maar ja waar veeg je dan je neus aan af?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:23 schreef error32 het volgende:
[..]
Mijn zakdoeken zijn een halve m2 of zoiets, dat kun je echt wel uitmikken dat dat niet gebeurd.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |