De laatste tijd beantwoord ik alleen vragen van vrouwen, sorry.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:56 schreef svefn het volgende:
Uit principiële overwegingen beantwoord ik geen vragen meer zonder vraagteken, sorry
But I am a lady! An I do ladies thingsquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:57 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
De laatste tijd beantwoord ik alleen vragen van vrouwen, sorry.
Nu nog een vraagteken en dan krijg je van mij te horen dat ik het ook niet weetquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
But I am a lady! An I do ladies things
Die staat er al.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:01 schreef svefn het volgende:
[..]
Nu nog een vraagteken en dan krijg je van mij te horen dat ik het ook niet weet
Omdat mensen bang zijn dat hun smiley anders wegrolt. Niet dat ze erg succesvol zijn in het voorkomen daarvan... totaal overbodige voorzorgsmaatregel!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zie op FOK! de laatste tijd heel veel mensen _! doen.
Waar slaat dat op?
Dat zijn grafmongolen die moedwillig anderen lopen te zieken en te etteren. En als je er wat van zegt kan je een grote muil krijgen want "Ut iz maar un smajli jeweetselluf"quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zie op FOK! de laatste tijd heel veel mensen _! doen.
Waar slaat dat op?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat mensen bang zijn dat hun smiley anders wegrolt. Niet dat ze erg succesvol zijn in het voorkomen daarvan... totaal overbodige voorzorgsmaatregel!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |