zwart, zwarter, zwartst.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook datMaar ze lijken allemaal op elkaar.
Er staat ergens in het begin van het topic wel een filmpje, maar dat schijnt dan weer te klinken alsof iemandquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh! Misschien moet ik het dan ook maar eens gaan luisteren! Tips?
Ah. Doe is een voorbeeld dan.quote:
Wat denk je?quote:
hellokitty en zwart zwarter zwartst,, nu haal je er toch weer 2 door elkaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, na één hellokitty wannabe heb ik het wel gezien.
http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=sEF&um=1&sa=1&q=hellokitty+slut&btnG=Afbeeldingen+zoekenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, na één hellokitty wannabe heb ik het wel gezien.
Het jammere is dat ze een jaar terug emo waren, en het jaar ervoor gothic. En geen eigen stijl hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 @ 21:20 schreef Desunoto het volgende:
Ik had laatst trouwens een hele hoop 'scenegirls' gepost in dat topic. Allemaal van hyves.
Er zaten erg leuke meiden tussen hoor.
Ik ben lui.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:17 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Er staat ergens in het begin van het topic wel een filmpje, maar dat schijnt dan weer te klinken alsof iemandin de kerk zit te scheiten
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat heeft vrijwel niemand tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het jammere is dat ze een jaar terug emo waren, en het jaar ervoor gothic. En geen eigen stijl hebben.![]()
![]()
altosquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het jammere is dat ze een jaar terug emo waren, en het jaar ervoor gothic. En geen eigen stijl hebben.![]()
![]()
hoezo denk je direct dat dat bij iedere zo is. Jij zegt dat het niet kan dat zo iets gewoon toevallig iemands smaak is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het jammere is dat ze een jaar terug emo waren, en het jaar ervoor gothic. En geen eigen stijl hebben.
You were poison, spinning round my mind...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: