Dat moet gemakkelijk kunnen. Ik ben 19 jaar ouder als onze drummer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Haha, hij is 9 Dribbel dus dat word em niet.
oh ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef The_Dean het volgende:
Is goed
En Martijn, er staan enkele fouten in je stukje.
Ah 2x 9 is ook 18quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Haha, hij is 9 Dribbel dus dat word em niet.
Vooral dit vond ik een beetje vreemd.quote:
En dan toch op zoek naar een nieuwe drummer. Of zoeken jullie iemand die ongemotiveerd is en het allemaal geen bal kan schelen?quote:de drummer heeft aangegeven dat hij de energie en motivatie van weleer kan opbrengen.
Ja het ontken woord ontbreektquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vooral dit vond ik een beetje vreemd.
[..]
En dan toch op zoek naar een nieuwe drummer. Of zoeken jullie iemand die ongemotiveerd is en het allemaal geen bal kan schelen?
Dubbele base?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het ontken woord ontbreektdat had ik gezien ja, maar voor de rest klopthet redelijk geloof ik
![]()
Als je goed zou opletten zou je weten dat dat goed isquote:
quote:De benaming bass drum is eigenlijk onjuist, omdat zij een verbastering is van BASEdrum (base→basis): de trommel die van oorsprong wordt gebruikt om het basistempo aan te geven.
Lijkt me geen moeilijke keuze tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:39 schreef Cynic het volgende:
Moelijke keuze morgen: of mijn stageverslag maken en afstuderen, of verder met mijn kistjes
Waar heb je dat vandaan? Volgens mij is het namelijk stierenpoep. De drummer in mij zegt dat bassdrum van bass (bas) is afgeleid. Daarbij denk ik meteen associatief aan drumgroepen met van die grote trommels, die de bas vormen van het orkestje...quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je goed zou opletten zou je weten dat dat goed is![]()
[..]
Wikipediaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:52 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Volgens mij is het namelijk stierenpoep. De drummer in mij zegt dat bassdrum van bass (bas) is afgeleid. Daarbij denk ik meteen associatief aan drumgroepen met van die grote trommels, die de bas vormen van het orkestje...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je goed zou opletten zou je weten dat dat goed is![]()
[..]
ik woon over een half jaar bij eddie in de stad!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef Cynic het volgende:
Zou Pearl Jam ooit nog een nieuwe gitarist zoeken?
Zo ja, dan hou ik me aanbevolen
Man, wat een band is dat! Of eigenlijk, waarom ben ik Eddie Vedder niet?
Ben zwaar aan het nadenken manquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef Daantke het volgende:
Dean geen interesse in Dean?speel er echt bijna nooit op, denk dat ik 'm weer te koop zet, ff kijken wat de gek er voor geeft
zo'n Marshall halfstack lijkt me echt vetmaar ouders zullen het niet leuk vinden
Ben wel op zoek naar vervanger voor mijn Cube 15 dus...
Is goed man. Ding is met element toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Daantke het volgende:
en plaatjes maak/upload ik morgen!
Als er íémand daarvoor in aanmerking zou komen is het Witchfynder, maar geef je niet veel kansquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:44 schreef Microtechs het volgende:
NIemand die de luit bespeelt?
Die speelt liever met z'n eigen fluitquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als er íémand daarvoor in aanmerking zou komen is het Witchfynder, maar geef je niet veel kans
vooralsnog niet, wie weet wat er in de toekomst aan gear bij gaat komenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:50 schreef Microtechs het volgende:
ahaha, nee meer de arabische (of Turkse) luit. Die bolle dingen
He bah, speel dan iig een behoorlijke luit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:50 schreef Microtechs het volgende:
Ik heb wel een Saz.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:50 schreef Microtechs het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en het speelt zo ontzettend heerlijk
ben er echt blij mee
Oftewel: de trekzakquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar hebben wij een zanger voor..
vet hoor!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef Aresdreams het volgende:
jup, bestelling gedaan bij Marcel zelf, en vervolgens een half jaar kunnen wachten, maar nu heb ik hem dan uiteindelijk
compleet met koffer, bijgevijlde frets (de 18e fret, ter hoogte van de lage B snaar was te laag, dus de rest te hoog, beetje schoonheidsfoutje).
En de lak vind ik echt superkeer wat anders dan het standaard zwart van me gitaren
Je had die fender toch in je huiskamer staan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig
Ik ga vandaag even mijn oefenamp voor in de huiskamer ophalen![]()
Had, maar die heb ik verkocht. Nu staat er een aangepaste 5 watt fulltube Peavy ValveKing Royal 8quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je had die fender toch in je huiskamer staan?
Is dat wat, zo'n klein buizenbakje?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:05 schreef The_Dean het volgende:
Had, maar die heb ik verkocht. Nu staat er een aangepaste 5 watt fulltube Peavy ValveKing Royal 8maar die is van een collega, en die gaat vanmiddag terug
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat wat, zo'n klein buizenbakje?
Joahwel, voor cleanquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat wat, zo'n klein buizenbakje?
Dan moet ik binnenkort maar eens even een paar van die bakjes gaan testen. Ik wil er eigenlijk wel eentje voor thuis en in de studio.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joahwel, voor clean
Ding gaat zo allesverscheurendste loeiende hard, dat je als je lekker met distortion wil spelen, er eigenlijk een pedaal voor moet, anders heb je de hele straat boos.
Wel lekker verder hoor, fulltube, heerlijke ranzige rock 'n roll!
Maar heb wegens eventuele buurtoverlast maar even mijn transistorbak gehaald
Mijn crafter en ibanez zijn te koopquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:35 schreef GoodGawd het volgende:
Is er iets waar ze 2e hands gitaren verkopen? (Buiten ebay en markplaats)
Ik betaal in de winkel gewoon 4 euro, dat vind ik wel goedkoop zat voor die paar cent goedkoper op internet boeit het me ook niet zoveelquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:21 schreef Ayca het volgende:
ik vraag het hier ook maar,
op welke site kan ik het beste(lees goedkoopste) snaren kopen?
en welke neem jij?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik betaal in de winkel gewoon 4 euro, dat vind ik wel goedkoop zat voor die paar cent goedkoper op internet boeit het me ook niet zoveel
Zijn jammer genoeg heel weinig tabs van Volbeat...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Udenn het volgende:
weet er iemand waar ik een goede tab van Sad man's tongue van volbeat vandaan haal?
mag ook een GP bestand zijn. op UG staat alleen een chords versie, moet er juist een met powerchords enzo hebben + solo.
Thanx
D'addario .10 of .11quote:
Ernie Ballquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
D'addario .10 of .11
Ook een keer die Ernie Balls erop gezet maar moet zeggen dat het verschil te minimaal is om er bijna 2x zoveel voor te betalen
2x zoveelquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
D'addario .10 of .11
Ook een keer die Ernie Balls erop gezet maar moet zeggen dat het verschil te minimaal is om er bijna 2x zoveel voor te betalen
Nu vind ik juist Amstel qua smaak een uitzondering op de rest van de bieren. Dat proef ik denk ik wel, maar bij andere bieren denk ik niet inderdaad.. Alhoewel Hertog Jan dan weer de meest positieve waardering gaat krijgen denk ik, ben laatst nog in de brouwerij geweestquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef Cynic het volgende:
Wat me een veel interessantere discussie lijkt: zijn er mensen die het verschil tussen Amstel en Heineken proeven? Volgens mij merk je dat ook niet in een blinde test.
Jawel. Amstel smaakt wateriger. Verschil tusser Amstel en Batavia vind ik dan weer moeilijk worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef Cynic het volgende:
Wat me een veel interessantere discussie lijkt: zijn er mensen die het verschil tussen Amstel en Heineken proeven? Volgens mij merk je dat ook niet in een blinde test.
Grolsch vind ik wat te bitter, maar drink het evengoed wel hoor.quote:
Smaakt beide naar zeewater?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jawel. Amstel smaakt wateriger. Verschil tusser Amstel en Batavia vind ik dan weer moeilijk worden.
Moet jij zeggen, met je Grolsch. Kikkerpis, dat is het!quote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:40 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je Grolsch. Kikkerpis, dat is het!![]()
Hertog voordenwinst
short scale speedloader?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de neuk is dat voor gitaar
2 mensen hebben meestal wel genoeg ruimtequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef The_Dean het volgende:
Moet je wel de ruimte hebben
Dat is bij een gemiddeld jeugdcentrum/kroeg nogal eens tegenvallen.
Mwoah, lukte ons toch ook wel?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef The_Dean het volgende:
Dat is bij een gemiddeld jeugdcentrum/kroeg nogal eens tegenvallen.
Maar jullie zijn een vak apartquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mwoah, lukte ons toch ook wel?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |