Laat me raden: "seks".quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:24 schreef Ludootje het volgende:
Oeh, ik heb zin in dingen!![]()
Weet alleen nog niet in wat precies
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
T
ik heb net van vriendje geleerd dat je je lief niet om mag kopen met kadotjes en zo
maar wel met sex
Mannen
Dat eerste is niet waar. Dat tweede laat ik in het middenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb net van vriendje geleerd dat je je lief niet om mag kopen met kadotjes en zo
maar wel met sex
Rhuquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
T
maar wel met sex
Mannen
Zou kunnen, maar niet eens specifiek dat of zo. Daar heb ik doorgaans altijd wel zin in.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
T
maar wel met sex
Mannen
Het romantische verhaal over hoe Meg Ryan verliefd wordt op het "Got Mail"-geluidje?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ff zwijmelen bij You're Got Mail.
Heel erg mee eensquote:
Nep-pot.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
ow nee kut flim en die vrouw doet me ook niks
Hetero!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
ow nee kut flim en die vrouw doet me ook niks
Eerder meest overschatte film ooit. Echt, wie ooit heeft bedacht dat camera's niet spontaan zelfmoord zouden moeten plegen als Billy Crystal in de buurt komt...quote:
Het ging ook niet om Billy, gekkie!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eerder meest overschatte film ooit. Echt, wie ooit heeft bedacht dat camera's niet spontaan zelfmoord zouden moeten plegen als Billy Crystal in de buurt komt...
Dat is voldoende reden om die film nooit, nooit en dan ook nooit meer te kijken. Poedelmeg is bonus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het ging ook niet om Billy, gekkie!
Vul eerst die leegte van je avatar maar eens in!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:44 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben hier om de leegte van de TT in te vullen
Gezellig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:44 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben hier om de leegte van de TT in te vullen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vul eerst die leegte van je avatar maar eens in!
Ik vind Meg een buitengewoon mooie vrouw. Evenals Helen Hunt trouwens.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is voldoende reden om die film nooit, nooit en dan ook nooit meer te kijken. Poedelmeg is bonus.
Idem. Meg Ryan was ten tijde van You've Got Mail een stuk mooier dan ten tijde van When Harry Met Sally.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind Meg een buitengewoon mooie vrouw. Evenals Helen Hunt trouwens.
Vraag en Aanbod?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef Q. het volgende:
Ik zoek nog een lekker wijf om de leegte van mijn bed in te vullen. Wie biedt zich aan?
Dat. En die van zijn fobo. Zo is er toch niks te lurken..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vul eerst die leegte van je avatar maar eens in!
Wat liefquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind Meg een buitengewoon mooie vrouw. Evenals Helen Hunt trouwens.
Bewijst maar eens te meer dat er ook uitzonderingen zijn op de regel dat vrouwen van eind dertig/begin veertig over hun "Gelieve te consumeren voor ...." datum heen zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Meg Ryan was ten tijde van You've Got Mail een stuk mooier dan ten tijde van When Harry Met Sally.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef Q. het volgende:
Ik zoek nog een lekker wijf om de leegte van mijn bed in te vullen. Wie biedt zich aan?
Hmz. Dat was dus geen antwoord op bovenstaande post van Q.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ja hoi. Ik kom straks nog wel een keer langs. Eerst ff puzzelen met een journaalpost die me al 2x 2 uur gekost heeft deze week. Ik ga zelf wel iets in elkaar bouwen,zo kom ik er anders niet uit
quote:
Hihi, iets in die richting jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Betekent dat wat ik denk dat het betekent?
O. Jammer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Hmz. Dat was dus geen antwoord op bovenstaande post van Q.
quote:
Sinds wanneer is dat niet meer geil?quote:
Eng ja.quote:
nee, alleen op de normale plekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent niet geschoren op rare plekken?
Zolang ik mee mag doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat niet meer geil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Privacyquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat. En die van zijn fobo. Zo is er toch niks te lurken..
Laat ze maar denkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OMG.. ze gaan hier nu een verkeerde indruk van ons krijgen
Nu moet je ophouden hoorquote:
Het gaat me niet eens om je foto's. Om je spuisels. Boei ons!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Privacy![]()
Mensen die me willen zien moeten maar een PM sturen![]()
En plechtig beloven dat ze hem niet te pas en te onpas overal gaan posten
Snor, baard en tenen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, alleen op de normale plekken
Mag ik jou boeien?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om je foto's. Om je spuisels. Boei ons!
Heb al tijden met m'n knar op fok gestaan wil nu gewoon anoniemer verder als toenquote:
Ik had alleen maar basisinfo over mezelf in mn spuisels staanquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om je foto's. Om je spuisels. Boei ons!
Hahahaha, jij weet ook wel wanneer je binnen moet vallen hè?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik jou boeien?!en dan...
quote:
Ik heb gewoon gevoel voor jouquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahahaha, jij weet ook wel wanneer je binnen moet vallen hè?
Maar ik wil echt eerst nog wat werk klaar krijgen. Tot straks
*proest*quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gevoel voor jou
Nee mup, dat gaat niet.. jij ziet mij en je blijft bij mij!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
Kan iemand svp mijn pc hacken en op inactief zetten?
You wish. Let maar eens op!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee mup, dat gaat niet.. jij ziet mij en je blijft bij mij!
Hmmm.. Nou jah.. eerst maar eens dromen over vrijdagquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
You wish. Let maar eens op!
*hard to get
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat er een foto van je gemaakt wordt, sterft er een stukje van je ziel af!
Idd, daar heb je geen controle over. En dat hoeft ook niet, want het is goed zoquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Idd, daar heb je geen controle over. En dat hoeft ook niet, want het is goed zo
*zwaai*quote:
Dreamertjequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
You wish. Let maar eens op!
*hard to get
Neem ik me ook elke avond voor. Tevergeefs...quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde film gaan kijken, maar nu is het te laat
Wil een beetje op tijd naar bed.
Ik ga vanavond niet op tijd naar bedquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je er morgen op tijd aan denktquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
die heb ik vorige week gezien, best vermakelijke filmquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je er morgen op tijd aan denkt, moet je Twilight kijken
http://www.moviemeter.nl/film/48119
Feesten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet op tijd naar bed![]()
Ik ga lekker feesten![]()
Ik kwam afgelopen zaterdag, voor het uitgaan, de kamer van een vriend binnenlopen en heb daardoor alleen nog maar de laatste 20 minuten gezienquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
die heb ik vorige week gezien, best vermakelijke film
nee, wie wat waar? hoe oud? single?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:22 schreef Tegan het volgende:
Iedereen de nieuwe mods al gespot?
Ja, ik vind dat ik dat wel verdiend hebquote:
Ik heb ook zin in feesten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ik dat wel verdiend heb
Morgen gaat sowieso niet lukken...quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je er morgen op tijd aan denkt, moet je Twilight kijken
http://www.moviemeter.nl/film/48119
Ja, net in policy. Heb ze ook al gedag gezegd en succes gewenstquote:
Is die film ook een beetje komisch bedoeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Morgen gaat sowieso niet lukken...
Filmtip voor jou, als je ervan houdt: The signal
(ga m even niet opzoeken, te lui)
Ik had ze idd ook wel hier verwacht, maar helaas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Howl het volgende:
[..]
Hmm, ze stellen zich wel voor in de SC en niet in Singles. Slecht voorteken.
Ik ga binnenkort weer een avondje SingStar doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef KudFokker het volgende:
Weekend
Ik ga van het weekend weer Dance Dance Revolution doen![]()
Hehe, zal de discussie weer de kop opsteken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Howl het volgende:
[..]
Ja, ik verwachtte er niet veel van eigenlijk, maar hij was gewoon goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is die film ook een beetje komisch bedoeld?
Dat is ook altijd zo grappigquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer een avondje SingStar doen.
Hey! Wie weet komen ze dadelijk ook gewoon naar Singles? Keep that head up high, word je veel knapper vanquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had ze idd ook wel hier verwacht, maar helaas.
Pft, beetje geduld zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Howl het volgende:
[..]
Twisterdekbed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is ook altijd zo grappig
Of lekker ouderwets twister
Hahaha!quote:
Samenvoeging FTW!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Howl het volgende:
[..]
Die discussie kwam laatst alweer voorbij. Ik zelf hoop dat Singles nog lang open kan blijven. Maar dan moet het niet al te bagger worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:27 schreef MNR het volgende:
Hehe, zal de discussie weer de kop opsteken?
Ik zag dat SC de laatste tijd erg traag verloopt. In Singles is veel nieuwe aanwas en veel wisseling van karakters.
Die heeft vanavond andere plannenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Twisterdekbed!
Waar is Nouk als je d'r nodig hebt?
Goeienavondquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Goeieavond Mordreth en welkom in R&P!
Oeh, spannend! Care to share?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die heeft vanavond andere plannen
Ik vertel lekker nietsquote:
Welkom Krentenbolquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We waren even met wat opruim werkzaamheden bezig.
Nieuwe mod is sexyyyquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dank!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef djayzz het volgende:
Welkom Krentenbol. en Mordreth![]()
Ik ben Djayzz en ik ben blij
Heb jij zoveel puistjes dat je jezelf krentenbol noemt?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb jij zoveel puistjes dat je jezelf krentenbol noemt?!
Dan zou ze zichzelf wel Grindtegel noemen denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb jij zoveel puistjes dat je jezelf krentenbol noemt?!
Of krentenbaardjequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan zou ze zichzelf wel Grindtegel noemen denk ik
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Thnx!
[..]
Uhm, ook thnx denk ik?
Ooooooooh, dus ik moet je met boter insmeren en zachtjes in je bijten in de hoop dat ik eerst het lekkerste uit je hap en je dan als droog oud brood afdanken?!quote:
Boter? Puur geeft puur genot.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooooooh, dus ik moet je met boter insmeren en zachtjes in je bijten in de hoop dat ik eerst het lekkerste uit je hap en je dan als droog oud brood afdanken?!
jij!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef KudFokker het volgende:
Wie heeft Take Me Out gezien vanavond ?
Neequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ok, jij bent door de snuitkeuring gekomen
Ik sta er liever tegenover dan dat iemand het op mijn krentenbolletje legt.quote:
Ik gok op nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wilde juist weten of het het waard was om de herhaling te kijken
Je bent je er van bewust dat krentebol met kaas een uitstekende combinatie is, toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik sta er liever tegenover dan dat iemand het op mijn krentenbolletje legt.
Ik heb het geprobeerd, maar een krentenbol in perfectie valt niet te verbeteren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat krentebol met kaas een uitstekende combinatie is, toch?
Ik zie eerder een Ludootje in krentenbol liggen dan een plak kaas eigenlijk..quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat krentebol met kaas een uitstekende combinatie is, toch?
Met kaas welquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar een krentenbol in perfectie valt niet te verbeteren.
Ofzoiets.
Originele recepten moet je origineel latenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar een krentenbol in perfectie valt niet te verbeteren.
Ofzoiets.
Tussen het tosti ijzer ?quote:
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ofzoiets.
Moet ze wel van jong belegen houden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zie eerder een Ludootje in krentenbol liggen dan een plak kaas eigenlijk..
Hahahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten!![]()
[..]
Moet ze wel van jong belegen houden.
*censuur*quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef Krentenbol. het volgende:
Daarbij is een krentenbol opensnijden gewoonweg bruut!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten!![]()
[..]
Moet ze wel van jong belegen houden.
quote:
Plagiaat!quote:
En je tanden er in zetten niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef Krentenbol. het volgende:
Daarbij is een krentenbol opensnijden gewoonweg bruut!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want! elkaar eerder getroffen onder ander account
Laat staan als je er dit soort dingen mee gaat doen:quote:
Dat doe je gewoon heel zachtjes, met je vingers. Eerst met je wijsvinger dat spleetje in het midden, dat de bol in tweeën deelt, vinden. Duw hem voorzichtig naar binnen.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gna gna!ik ben zoooooooo goed gemutst vandaag
American krentenbol?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laat staan als je er dit soort dingen mee gaat doen:
[ afbeelding ]
Daar wil ik straks alles over horenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gna gna!ik ben zoooooooo goed gemutst vandaag
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat doe je gewoon heel zachtjes, met je vingers. Eerst met je wijsvinger dat spleetje in het midden, dat de bol in tweeën deelt, vinden. Duw hem voorzichtig naar binnen.
Dan heel voorzichtig met twee duimen de helften uit elkaar trekken. Let er op dat je het zachtjes doet, anders scheurt het uit! Als je merkt dat je weerstand krijgt, even terug trekken met de duimen, en dan weer doorgaan.
Als beide duimen erin zitten, kan je langzaam aan naar boven en beneden bewegen om zo meer ruimte te creëren. Zet dan voorzichtig je wijsvingers aan de zijkanten en trek hem zachtjes open.
Gefeliciteerd! Je krentebol is nu klaar om tot je bevrediging gevuld te worden. Tip: Probeer het eens met vleeswaren!
NB: Warme krentebollen verdienen de voorkeur.
Ik zie het al helemaal voor me, de eerste Fok!Film, starring: Krentenbol !quote:
Opeth.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want! elkaar eerder getroffen onder ander account
Ja lach maar, Krentenbol kan ieder moment bevestiging geven.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja lach maar, Krentenbol kan ieder moment bevestiging geven.
Zeg ik het niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Moet ie ook vochtig zijn, of maakt dat niet uit?quote:
Welk account had je dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja lach maar, Krentenbol kan ieder moment bevestiging geven.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:58 schreef MNR het volgende:
Ik ga slapen. Blijven jullie lief tegen de nieuwe mods. You've only got one chance to make a first impression!
En Krentenbol, ik las dat je dit voor het eerst doet (modereren). Ik zou zeggen: gewoon je mening geven en lekker overleggen met je medemods. Je gaat vast een hele toffe mod worden hier in R&P.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker!
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:58 schreef MNR het volgende:AaaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaar dus mijn PM daarstraks
![]()
Ik ga slapen. Blijven jullie lief tegen de nieuwe mods. You've only got one chance to make a first impression!
En Krentenbol, ik las dat je dit voor het eerst doet (modereren). Ik zou zeggen: gewoon je mening geven en lekker overleggen met je medemods. Je gaat vast een hele toffe mod worden hier in R&P.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond!Dream sweet dreams MNRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Welkomquote:
Ja, of is dat close enough ?quote:
Als je dan toch indruk wil makenquote:
Dimmu Borgir bijvoorbeeld? Luister ik maar weinig naar, maar soms wel leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, of is dat close enough ?
Kan me voorstellen dat je niet alle Noorse bands weet te waarderen. (Ik namelijk ook niet)
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond!TnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droom fijn meis
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Mijn Noors is niet zo best en als ik dan van die online vertaalde dingen voorgeschoteld krijg is het nóg moeilijker om er wat van te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:07 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb al een keer eerder iets Noors geprobeerd tegen Krentenbol maar toen werd mijn poging niet gewaardeerd
Dit was mijn laatste post.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:09 schreef Ludootje het volgende:
Krentje, je weet trouwens wel dat je bij een hele hoop mannen bepaalde verwachtingen kweekt als je hier gezellig in Singles meepost, toch?
Flans ik op me beste Noors een complete zin in elkaar, reageert ze er niet eens opquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:07 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb al een keer eerder iets Noors geprobeerd tegen Krentenbol maar toen werd mijn poging niet gewaardeerd
Ja ik wilde eigenlijk PTA.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb medelijden met Krentenbol, nieuwe mod en dan ook nog van zo'n emo krasserig kutforum.
Die van mij was zonder vertaal machinequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn Noors is niet zo best en als ik dan van die online vertaalde dingen voorgeschoteld krijg is het nóg moeilijker om er wat van te maken.
[..]
Dit was mijn laatste post.
Er ontgaat me erg veel op dit moment eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Flans ik op me beste Noors een complete zin in elkaar, reageert ze er niet eens op
Au revoir, ma chérie!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn Noors is niet zo best en als ik dan van die online vertaalde dingen voorgeschoteld krijg is het nóg moeilijker om er wat van te maken.
[..]
Dit was mijn laatste post.
Du sjår gott ut til å vere ein moderator! Spesielt det fine brune håret ditt og dei vakre augane dine, utrolegt!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er ontgaat me erg veel op dit moment eerlijk gezegd.
Mooi om mod te zijn, vooral bruine haren...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Du sjår gott ut til å vere ein moderator! Spesielt det fine brune håret ditt og dei vakre augane dine, utrolegt!
Zal vast wel vol fouten staanmaar dat kan jij beter zeggen dan ik
Bijnaaaaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mooi om mod te zijn, vooral bruine haren...
trusten KFquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef KudFokker het volgende:
Maar dames, ik ga lekker me bedje in kruipen!
Slaap lekker allemaal
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bijnaaaa
Je ziet er goed uit voor een moderator, vooral je bruine haar en je mooie ogen, betoverend
Damn, zelfs ik wordt er bijna nat van tussen m'n benen. En dat terwijl dit fysiek toch vrij lastig is voor mij (tenzij het zomer is en ik heb een strakke boxer aan uiteraard...).quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bijnaaaa
Je ziet er goed uit voor een moderator, vooral je bruine haar en je mooie ogen, betoverend
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn, zelfs ik wordt er bijna nat van tussen m'n benen. En dat terwijl dit fysiek toch vrij lastig is voor mij (tenzij het zomer is en ik heb een strakke boxer aan uiteraard...).
Bijvoorbeeld inderdaad. Maar je hebt nog harder natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dimmu Borgir bijvoorbeeld? Luister ik maar weinig naar, maar soms wel leuk.
Van mij wil je geen aandacht, geloof me!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:23 schreef Q. het volgende:
Hey! Ik kom aandacht te kort bedacht ik me net! Ik heb sinds de zomer eigenlijk continue één of meerdere vrouwen gehad die me continue aandacht gaven maar dat heb ik niet meer, nu moet ik mezelf aandacht geven en dat is natuurlijk niet de bedoeling! Help!
Oeh, ben je nu weer officieel single?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:23 schreef Q. het volgende:
Hey! Ik kom aandacht te kort bedacht ik me net! Ik heb sinds de zomer eigenlijk continue één of meerdere vrouwen gehad die me continue aandacht gaven maar dat heb ik niet meer, nu moet ik mezelf aandacht geven en dat is natuurlijk niet de bedoeling! Help!
quote:
Your musical compatibility with ThE_ED is Highquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld inderdaad. Maar je hebt nog harder natuurlijk.
*gaat weer terug naar Metalheads topic*
Straks is het weer lente (nouja nu al), doen we weer een singles meetquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:23 schreef Q. het volgende:
Al anderhalve week.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, ben je nu weer officieel single?
De Grienende Vrijgezellen Meet? Uiteraard.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Straks is het weer lente (nouja nu al), doen we weer een singles meet
Was jij daar nu ook bij, toen het nog een vrijgezellentopic (of hoe heette het?) in GC was?
Okee, 8 dagen dan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, dacht dat je vorige week nog wel wat had.
Één minuut zoeken levert een foto op met jou, Litpho, Daggla en ondergetekende.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
De Grienende Vrijgezellen Meet? Uiteraard.
Dan heb je het wel HEEL druk ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van mij wil je geen aandacht, geloof me!en ik heb ook geen tijd voor jou Q..... al die vrouwen die jij afgewimpeld hebt huilen nu bij mij uit
quote:
Mooie tijd, mooie tijd!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:29 schreef Q. het volgende:
Één minuut zoeken levert een foto op met jou, Litpho, Daggla en ondergetekende.
Jij bent de nieuwe Q?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat denk je.. een telrekening in de 1000en euro's
In his dreams.quote:
Met een grafiek voor de grafisch ingestelden onder ons. Ja, ik heb teveel tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
In his dreams.. Mijn telefoonrekening is trouwens opvallend laag, vorige maand maar 120 SMSjes verstuurd, tegenover 1200 in de topmaand oktober.
.
Whehe.. 1200.. nee, dat haal ik niet!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
In his dreams.. Mijn telefoonrekening is trouwens opvallend laag, vorige maand maar 120 SMSjes verstuurd, tegenover 1200 in de topmaand oktober.
.
Zag het net inderdaad ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Zes jaar geleden inmiddels alweer! 2003.
How times have changed! En hoe wij ook zijn veranderd! Ik tenminste wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zag het net inderdaad ja.
"Al dat commercieele sex hebben!" schreef ik toen nog, rebel die ik was!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
How times have changed! En hoe wij ook zijn veranderd! Ik tenminste wel.Ten goede vind ik zelf wel.
Niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe.. 1200.. nee, dat haal ik niet!
Ik was toen ook al heel leukquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
How times have changed! En hoe wij ook zijn veranderd! Ik tenminste wel.Ten goede vind ik zelf wel.
Er zit een piek in die bergafwaards ging, relatie > ruzie > uit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Met een grafiek voor de grafisch ingestelden onder ons. Ja, ik heb teveel tijd.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs netjes afgezet bij de trein, al was dat niet verdient!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weer lekker iemand de deur uit getrapt?!
Haha, wat zeg je dat weer lekker subtielquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weer lekker iemand de deur uit getrapt?!
Geen ruzie, gewoon uit. En au. Heel veel au.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zit een piek in die bergafwaards ging, relatie > ruzie > uit?
Q. Jij nerd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
*knuffelquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen ruzie, gewoon uit. En au. Heel veel au.
subtiel en snuit past niet in 1 zinquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wat zeg je dat weer lekker subtiel
Ik denk dat ik dat maar niet ga doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die piek zegt toch iets over z'n niet-nerdisch bestaan?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen ruzie, gewoon uit. En au. Heel veel au.
Ooo vandaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
subtiel en snuit past niet in 1 zin
Het heft elkaar opquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die piek zegt toch iets over z'n niet-nerdisch bestaan?
quote:
40 smsjes per dag... dat vind ik wel nerdisch.. dan heb je geen tijd om eenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang al?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
[..].
Still hurts though, al is het al vier maanden uit. Damn. Wat gaat de tijd snel.
Jemie, dan ben ik soms een mega nerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
40 smsjes per dag... dat vind ik wel nerdisch.. dan heb je geen tijd om eenleven
te hebben
Don't know! maar ik ben wel rete vrolijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo vandaar
Hoe is het bij jou en de (L)?
Ik had het over de grafiek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hoeveel haal jij?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dan ben ik soms een mega nerd
Volgens mij is dat iemand anders geweest hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zolang al?!
Wist niet dat het al zolang aan was...
Ik ken dat... Zal wel iets met de lente te maken hebben!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Don't know! maar ik ben wel rete vrolijk!dus er zal wel ergens iets goeds zitten!
dat heet gewoon een sociale piek hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
40 smsjes per dag... dat vind ik wel nerdisch.. dan heb je geen tijd om eenleven
te hebben
Oh nee, niet met de laatste maar met die van twee er voor. The One zeg maar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zolang al?!
Wist niet dat het al zolang aan was...
Leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Don't know! maar ik ben wel rete vrolijk!dus er zal wel ergens iets goeds zitten!
Dat ga ik nu natuurlijk niet meer zeggenquote:
Toen je daar nog in geloofde, in al jou naïviteit en onschuld?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh nee, niet met de laatste maar met die van twee er voor. The One zeg maar..
Soms vraag ik me weleens af waarom we al die bizarre emoties in ons hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
Still hurts though, al is het al vier maanden uit. Damn. Wat gaat de tijd snel.
Ohjah, dat is zoiets als in elke pauze die je hebt zoveel mogelijk smsjes naar iemand sturenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat heet gewoon een sociale piek hebben![]()
Al is een maand lang 40 per dag wel veel
Oo oke. Ik dacht al.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh nee, niet met de laatste maar met die van twee er voor. The One zeg maar..
Proost!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Zo gaat hard hier dus nog veel volk online
*Reikt pilsjes aan*
SMSen? Ik moet mijn 1000-SMS-bundel wat effectiever gaan gebruiken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ga ik nu natuurlijk niet meer zeggen
Ik geloof er nog steeds in. Ze was The One.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toen je daar nog in geloofde, in al jou naïviteit en onschuld?
quote:
Zal ook nog wel een tijdje zo blijven zo leert de ervaring.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke. Ik dacht al.
Dat je daar nog mee zit...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
.
Grafiekjes maken is wel wat ik ook wel zou kunnen doen als ik me verveel. We horen gewoon bij elkaar.
whehe, die heb ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Q. het volgende:
[..]
SMSen? Ik moet mijn 1000-SMS-bundel wat effectiever gaan gebruiken.
Ik gebruik hem heel effectiefquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Q. het volgende:
[..]
SMSen? Ik moet mijn 1000-SMS-bundel wat effectiever gaan gebruiken.
Grafiekjes maken is ook erg handigquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
.
Grafiekjes maken is wel wat ik ook wel zou kunnen doen als ik me verveel. We horen gewoon bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |