Het werkt vaak wel, zolang je niet uit het oog verliest wat netwerken eigenlijk is: geven. Netwerken is het met elkaar in contact brengen van mensen die iets aan elkaar hebben, etc. Weet wie wat doet en wie waar behoefte aan heeft. Het is niet jezelf continu proberen te verkopen, daar ziet niemand op een netwerkevent op te wachten. Uiteindelijk draait het om "gunnen", en wie goed doet, goed ontmoetquote:Op zondag 29 maart 2009 12:55 schreef _Arthur het volgende:
Werkt dit 'echt'? Als in, heb jij er bijvoorbeeld lange termijn klanten aan overgehouden die een substantieel deel bijdragen aan je huidige omzet?
Goed werk. Slim concept, moet ook wel te groeien zijn natuurlijk. Kosten zijn zo enorm gestegen in de laatste jaren, er moet inmiddels een mogelijkheid zijn om als prijsvechter te overleven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Sta in de krant met dit interview en dat allemaal voor niks, het interview is wel wat aangedikt. Over de quote/auto's heb dat natuurlijk nooit in die context gezegd. Toevallig lag de Quote/Carros op mijn stoel
Proficiat en respect !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Sta in de krant met dit interview en dat allemaal voor niks, het interview is wel wat aangedikt. Over de quote/auto's heb dat natuurlijk nooit in die context gezegd. Toevallig lag de Quote/Carros op mijn stoel
mond-tot-mond.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Klopt helemaal, mond-op-mond reclame is goud waard. Kan je nagaan als je daarbovenop ook nog eens zelf gaat netwerken
DAT is inderdaad een stompzinnige fout van mij.quote:
Is dat zo? Regina reageert en dat is iets bekend makenquote:Op woensdag 1 april 2009 07:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
DAT is inderdaad een stompzinnige fout van mij.![]()
ehm laten we het houden op een bedrag met 5 0'enquote:Op woensdag 1 april 2009 16:22 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je nodig en investeren waarin?
Geen idee of het lukt. Vele zeiden het maar diegene die het zou moeten weten (een accountant) diequote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef Roy_T het volgende:
Succes! Het lijkt me, zonder al te negatief te willen zijn, zeer onwaarschijnlijk dat je van de bank geld krijgt, maar ik hoop het voor je
En anders op zoek naar een angel of VC zou ik zeggen.
Starters subsidies etc. is mijn accountant bekend mee (heb in de tussentijd veel dingen van 'm gehoordquote:Op woensdag 1 april 2009 16:51 schreef bendk het volgende:
Anders eens aankloppen bij een ministerie voor subsidie en/of leningen en dat soort toestanden. Ik ben de aktualiteit kwijt maar het heeft in ieder geval wel bestaan.
Anders een bekende ondernemer, een beetje een durfal, benaderen. Het zijn kansen ...
Leuk interview, beetje jammer dat je zo hoog van de toren blaastquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hij heeft het over een bedrag met 5 nullen, da's dus 6 cijfers in de range van 100.000 tot en met 900.000quote:Op woensdag 1 april 2009 19:21 schreef versteegrob het volgende:
5 cijfer is nog wel te overzien. Als het idee echt goed is kan ik het wel eens aan mijn vader laten zien of die wil investeren.....
Dat komt door de journalist, alle dingen over auto's, vakanties en de quote heb ik nooit gezegt.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Leuk interview, beetje jammer dat je zo hoog van de toren blaast
Doe zelf btw ook SBRM
Dik bedrag, vanwaar zoveel geld voor een veilingsite? Maar succes, hopen dat je er een deal met de bank uit krijgtquote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hij heeft het over een bedrag met 5 nullen, da's dus 6 cijfers in de range van 100.000 tot en met 900.000
Het zit wel laag in die serie hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hij heeft het over een bedrag met 5 nullen, da's dus 6 cijfers in de range van 100.000 tot en met 900.000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |