Hier zitten al voldoende mensen die interesse hebben.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:04 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Nee niet mee eens, leeg topic, goede links erin, dat houd het overzichtelijker
Kun je leren. Ga als bijbaan op de straat abonnementen verkopen oid en je krijgt al snel door hoe makkelijk het is om mensen over te halen!quote:Op zondag 29 maart 2009 01:40 schreef Regina7 het volgende:
Bovendien ben ik niet iemand die klanten kan trekken. Zit niet in mijn aard.
Hoe kan je dan ooit groeien? Groot worden? Zo blijf je klein en er is genoeg goed personeel, je moet ze alleen weten te vinden.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Als ik zou beginnen zou het ZZP zijn, personeel naait je.
er zijn ook veel bedrijven die groot worden door klein te blijvenquote:Op zondag 29 maart 2009 03:07 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ooit groeien? Groot worden? Zo blijf je klein en er is genoeg goed personeel, je moet ze alleen weten te vinden.
Jou zou ik wel aannemen, Rob. Dan mag je water geven zodat we groot worden.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:07 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoe kan je dan ooit groeien? Groot worden? Zo blijf je klein en er is genoeg goed personeel, je moet ze alleen weten te vinden.
Werk al voor mezelf maar personeel zie ik juist als groei. Dan kan je als ondernemen echt doen waarin je goed bent en de rest uitbesteden maar ja. Maar moet weer naar bed, morgen weer wat dingen voor me bedrijf regelen.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jou zou ik wel aannemen, Rob. Dan mag je water geven zodat we groot worden.
Verkopen op straat! Bah denk wel als je achter een product/dienst staat je alles kan verkopenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Kun je leren. Ga als bijbaan op de straat abonnementen verkopen oid en je krijgt al snel door hoe makkelijk het is om mensen over te halen!
Persoonlijk helemaal mee eens, ik geloofde voor mijzelf niet in een toekomst als zzp-er. Groeien, groeien, groeien, want a) wat jij zegt, dan kan je doen waar je goed in bent en b) het bedrjif wordt veel stabieler en minder afhankelijk van 1 persoon of een te beperkt aantal klanten.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:28 schreef versteegrob het volgende:
[..]
.....personeel zie ik juist als groei. Dan kan je als ondernemen echt doen waarin je goed bent en de rest uitbesteden .....
Als dat het belangrijkste argument is voor je, dan geef ik je groot gelijk om te starten als zzp-er. Overigens, de meerderheid van de starters start als zzp-er.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Als ik zou beginnen zou het ZZP zijn, personeel naait je.
Heel veel zelfs: klikquote:Op zondag 29 maart 2009 03:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
er zijn ook veel bedrijven die groot worden door klein te blijven
Hier van hetzelfde...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik! Maar ik heb er een gezin bij en dat houdt mij, laffe hond, tegen...
Daar zijn er zat van, maar wel erg afhankelijk van de richting waarin jouw werkervaring en opleiding liggenquote:Op zondag 29 maart 2009 09:21 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Hier van hetzelfde...![]()
![]()
Had een tijdje een extra klus tegen 65 euro per uur... dat was niet verkeerd. Als ik er hier nog een paar van wist....
Ik zit al meer dan 14 jaar in de ICT, heb met name in het MKB een aantal netwerken gebouwd die behoorlijk onderhoudsvrij waren (ondanks dat het MS producten warenquote:Op zondag 29 maart 2009 09:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Daar zijn er zat van, maar wel erg afhankelijk van de richting waarin jouw werkervaring en opleiding liggen
Da's aardig, je kent de oorzaak al, gebrek aan netwerk. Dus hup, naar iedere ondernemersbijeenkomst in jouw regio (en aanpalende regio's) die er te vinden valt en bouwen maar.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:37 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Ik zit al meer dan 14 jaar in de ICT, heb met name in het MKB een aantal netwerken gebouwd die behoorlijk onderhoudsvrij waren (ondanks dat het MS producten waren)
Mijn opleiding is administratief dus de administratie kan ik ook nog zelf doen
Waar het me momenteel aan ontbreekt is een (actueel) netwerk in de regio. Werk al een tijd niet meer in de regio waar ik woon. Waar ik werk wil ik juist in de toekomst weg omdat het steeds drukker wordt en ik langer onderweg ben.
Regio Limburg. Woon zelf in midden-Limburg dus voor mij is geheel Limburg geen probleemquote:Op zondag 29 maart 2009 09:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Da's aardig, je kent de oorzaak al, gebrek aan netwerk. Dus hup, naar iedere ondernemersbijeenkomst in jouw regio (en aanpalende regio's) die er te vinden valt en bouwen maar.
Welke regio woon je nu dan, als ik vragen mag?
Check http://www.ictloket.nlquote:Op zondag 29 maart 2009 09:46 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Regio Limburg. Woon zelf in midden-Limburg dus voor mij is geheel Limburg geen probleem
Ik zie een stijgende winst als groei. Dat kan met meer personeel natuurlijk, maar de joodse verwensing "ik wens je veel personeel" klopt wel wat mij betreft. Wij zoeken het in schaalbaarheid: slimmer werken, minder uurtje-factuurtje en zo met dezelfde mensen meer winst boeken.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:28 schreef versteegrob het volgende:
Werk al voor mezelf maar personeel zie ik juist als groei.
Werkt dit 'echt'? Als in, heb jij er bijvoorbeeld lange termijn klanten aan overgehouden die een substantieel deel bijdragen aan je huidige omzet?quote:Op zondag 29 maart 2009 09:43 schreef JumpingJacky het volgende:
Da's aardig, je kent de oorzaak al, gebrek aan netwerk. Dus hup, naar iedere ondernemersbijeenkomst in jouw regio (en aanpalende regio's) die er te vinden valt en bouwen maar.
Jazeker werkt dit. Uiteraard gaat dit niet van de 1 op de andere dag, netwerken is natuurlijk een lange-termijn investering. Ik heb er inderdaad al klanten aan overgehouden, niet voor een substantieel deel, maar dat komt bij mij door de aard van de omzet en klantensamenstelling.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:55 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Werkt dit 'echt'? Als in, heb jij er bijvoorbeeld lange termijn klanten aan overgehouden die een substantieel deel bijdragen aan je huidige omzet?
Bedaknt voor de tip. Zal het eens gaan bekijken.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:55 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Check http://www.ictloket.nl
Kies regio Limbug (duh)
Kies ICT evenement
Op 8 april hebben ze weer een gratis netwerkborrel in Margraten. Leuke plek om met de limburgse ondernemers in aanraking te komen. Specifiek op het MKB-segment gericht.
Klopt helemaal, mond-op-mond reclame is goud waard. Kan je nagaan als je daarbovenop ook nog eens zelf gaat netwerkenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:22 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Bedaknt voor de tip. Zal het eens gaan bekijken.
Overigens denk ik dat je het vaak ook van mond op mond reclame moet hebben. Ik heb in het verleden een aantal netwerken gebouwd bij bedrijven (tot maximaal 10 werkplekken) die weer bekenden waren van mensen waar ik eerder een keer een klusje voor gedaan had.
Als je ergens goed werk afleverd praat zich dat altijd rond. Vaak hoef je niet eens zelf te netwerken, de netwerken van je klanten doen ook al heel veel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |