O: allbran met halfvolle melkquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:16 schreef sigme het volgende:
Heb je wel genoeg gegeten Miss_S? Of heb je zoetigheid gegeten of zoiets?
Ik heb er echt niet zoveel last van... Heb een zittend beroep (m.u.v. af en toe dagen als morgen en beurzen enzo) en sporten is door mn EDS dus vrij beperkt... Ik mis alleen het snoepen wel en zo rond een uur of vier 's middags is het ook wel eens lastig. Maarja, dat hoort erbij...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou geloof ik niet zo in het toepassen van gemiddelden op individuen, maar kan jij echt leven op zo weinig?
Ik ben niet erg goed in het calorietelgebeuren, maar ik betwijfel of ik structureel onder de 2000 kom. Ik val wel af, ook al sport ik niet (afgezien van een beetje hardhobbelen).
[..]
Ik zou 't niet doen. Maar ik ben dan ook aartslui![]()
.
Moet je tussendoortjes voorbereiden / meenemen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
O: allbran met halfvolle melk
L: cremetomatensoep
D: varkensfilet, 2 aardappelen en witlofsalade
T: optimel vanille vla
T: 2x liga
Moet overdag meer T's nemen, ookal is mijn D wel erg vroeg
De ene dag wel de andere niet, vandaag wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet je tussendoortjes voorbereiden / meenemen?
Het is een verwijzing naar de avonden, van Reve.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef Phaidra het volgende:
Zohee Sigme, vruchtenwijn? Want gewone wijn is niet van vruchten gemaakt?![]()
Maarruuhh, van welke vruchten is jouw wijn gemaakt dan? Nu ben ik wel nieuwschierig!
http://www.wijninfo.nl/si(...)uto_Vruchtenwijn.phpquote:Vruchtenwijn is de alcoholische drank die wordt verkregen na het vergisten van sap van een vrucht anders dan druiven. Voorbeelden van vruchtenwijn zijn bijvoorbeeld appelwijn, perenwijn of bessenwijn
Als je die van 2008 nu al verstuurd hebt krijg je het in mei, volgensmijquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef neen het volgende:
Ik heb 2008 ook verstuurdover 2007 kreeg ik niks terug
nou ja, zal wel. Wanneer krijg ik het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |