Die hebben ze verwijdertquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waar is je andere usericon gebleven dan die was veel leuker!
Hoezo je kan toch maar tot een bepaald aantal kb uploaden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die hebben ze verwijdertWas te groot ofzo. deze is tijdelijk. moet nog even wat leuks vinden
Njaa als je je icon instelt als web-icon kan het welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoezo je kan toch maar tot een bepaald aantal kb uploaden?
Maarjah balen.
Vanavond hiero geen Dieka meer!
Daar hoef je je echt geen zorgen over te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Njaa als je je icon instelt als web-icon kan het wel![]()
Hier wel dieka. kijken wat de alpha² er van bakken
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af ja..lekkere sets (ook de 1e)heb er van genoten
wel een beetje jammer dat er aankondigingen van de platen inzitten en jingles, maar dat is uiteraard niet meer dan logisch
het lijkt er op dat het vanavond weer ouderwets biertjes tikken wordt..kut zeg
*speeltquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:04 schreef LeonH het volgende:
Hier is Episode 2 dus terug te beluisteren
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_news_portal&view=category&id=26&Itemid=194
Ook een dank richting jou!quote:
het is vrij simpel, zorg dat je met de trein in oisterwijk komt,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wie gaan er naar Rebirth festival volgende zaterdag?
Seth?
Zo ja, wij kunnen wel naar tilburg / oisterwijk komen qua trein maar ik snap de ballen van het OV daarzo, valt er wat te regelen dat we mee hobbele daarheen?
dat dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:03 schreef LeonH het volgende:
Tja die aankondigingen... Het is dat het moet omdat het een radioshow is anders zou ik ook alleen maar jingles er in doen. Helaas heb ik geen radiostem.![]()
die was goeie jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:56 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik set setje van D-block & Stefan @ Q-base 07 maar weer even op helden Tracklist
Helemaal grijs gedraaid
Hehe als je ziet uit welk youtube filmpje ze double dutch darkies vandaan hebben gehaaldquote:
Ik niet, ben dan op vakantie.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Silaz het volgende:
De 30e van april ben ik hopelijk wel in Arnhem te vinden
Burnin' Diazz
Devon K.
DJ Fanatic
Drone
Frequencerz
Jones
Ran-D
Redixx
MC: Rems
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het maar een saai weekend geweest
geen bier, geen hardstyle... saai en kut -> een beetje net als showtek
P.s als een moslim nou hardstyle gaat maken is het dan Jihardstyle
was het nog wat dan?quote:
die zit in dat setje van The Vision op Fear FM laatst en hij gaat als de neten in de autoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heb iemand deze?![]()
![]()
d'Stylerz - Just a freak (Just a freq mix)
godgloeiende wat een bass gek
zie ook hieronderquote:Op zondag 29 maart 2009 11:29 schreef NLS04 het volgende:
Zie trouwens net dat 2-sidez op koninginnenacht in arnhem komt ! vorig jaar stonden ze op de dag en was de avond ervoor voornamelijk early. Was ook heel vet maar dit wordt ook wel mooi denk ik
toffe lijn, ook gezien de ervaring van vorig jaarquote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Silaz het volgende:De 30e van april ben ik hopelijk wel in Arnhem te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |