Jij moet voor een andere gast zorgen dat hij gaat neukenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja maar ik heb kankerzin om te pitten, maa rmoet nog een kameraad helpen een chick zo ver te krijgen dat die der kan neuken en nog eten halen, als ik dan terug ben, ga ik een topic maken op FOK!
Noh, het is meer dat hij snel wat domme dingen zegt, ik praat haar even om dan kan ie zijn gang gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij moet voor een andere gast zorgen dat hij gaat neukenlol.........
Oow hij is gewoon veels te lomp ik ken het probleemquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Noh, het is meer dat hij snel wat domme dingen zegt, ik praat haar even om dan kan ie zijn gang gaan.
Mooi meisje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef Lakitu het volgende:
En iedereen zo van denken nu staat er jailbait in de OP, maar dat was helemaal niet zo!![]()
![]()
![]()
Nu wel![]()
:
[ afbeelding ]
Naaaah, hij wil zo graagquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oow hij is gewoon veels te lomp ik ken het probleem
.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Naaaah, hij wil zo graaghij heeft geen geduld, maar hij is niet nederlands, hij kan het wel, maar niet zo heel goed.
watquote:
Hij doet veel te opdringerig, maar dat meisje is én een slet én kankerdom, ik had der gister ook al bijna zo ver gekregen, dat soort types lul je zo om.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
.
hmm het is een lastige zaak zie ik al
Ja, maar laat hem het zelf leren. Anders heeft hij er later toch ook niks aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij doet veel te opdringerig, maar dat meisje is én een slet én kankerdom, ik had der gister ook al bijna zo ver gekregen, dat soort types lul je zo om.
Kankermongool met je downquote:
Dat het de verkeerde OP is. Dit is de goede: http://sites.google.com/site/klbslowchatop/quote:
Hij wordt uitgehuwelijktquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja, maar laat hem het zelf leren. Anders heeft hij er later toch ook niks aan?
niet dat ik er veel verstand van heb ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |