Dan heeft hij helemaal lefquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En als ik dan weg ga vraagt mijn vader ook nog "Waar ga jij dan heen?"
![]()
En?quote:
Haha ja en terecht dat je dan vrij wil! En ze moeten gewoon niet zeuren, klaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom.
Maar nu gaan ze vast zeiken dat ik te vaak vrij vraag of te vaak andere mensen regel, maar goed, Mark is binnenkort jarig en daar wil ik vrij voor. En ik heb die week ook al vrij op zaterdag.
Nah ze ging me uitleggen hoe ik tandenstokers moest gebruikenquote:
dat is echt vreselijk, ze gaat altijd weer zeuren dat ik wel moet flossen he.quote:
Zoooo niet waar, Fairly Odd Parentsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
ALLE, lees, ALLE kinder/jeugdseries die nu nog uitgezonden worden zijn echt gewoon ruk, echt slechte poep
Dat is net zo vet, velgen poleistenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Nah ze ging me uitleggen hoe ik tandenstokers moest gebruikenEn ze ging mijn tanden ook poleisten.
dat is nog ergerquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Zoooo niet waar, Fairly Odd Parents![]()
In het begin ging ze heel diep met de tandenstokers door me tanden, echt bloeden man niet normaal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat is echt vreselijk, ze gaat altijd weer zeuren dat ik wel moet flossen he.
maar als ik bij mijn kiezen ga flossen ga ik half over me nek
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Niet waar. Kortzichtige onzin verkondig je. Er zijn welgeteld 2 toffe series!:quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
ALLE, lees, ALLE kinder/jeugdseries die nu nog uitgezonden worden zijn echt gewoon ruk, echt slechte poep
FOPquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
bloeden valt bij mij meestal nog wel mee,,quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
In het begin ging ze heel diep met de tandenstokers door me tanden, echt bloeden man niet normaal.
Ja, op mijn werk zeuren ze altijd, dus dat ben ik wel gewend. En soms weigeren ze me gewoon om vrij te geven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja en terecht dat je dan vrij wil! En ze moeten gewoon niet zeuren, klaar
ga in een andere kamer eten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Noortje. het volgende:
Dilemma: ik moet eten want moet zo werken, maar heb geen zin om me in één kamer met mijn uiterst chagrijnige moeder te bevinden. Wat te doen?
Ik moet over 6 weken terug komen voor controlequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bloeden valt bij mij meestal nog wel mee,,
maar hallo als ik bij mijn kiezen moet kan ik net zo goed vinger in mijn keel steken,,
ongeveer zelfde effect >.>
Mijn mond is niet zo groot
moest ik ook, maar was de afspraak vergeten en nu ben k al hele tijd niet meer geweest en de tandenstokers vergeet ik ook steeds XDquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ik moet over 6 weken terug komen voor controleDus tot die tijd maar even elke dag er flink doorheen met een tandenstoker.
Picsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bloeden valt bij mij meestal nog wel mee,,
maar hallo als ik bij mijn kiezen moet kan ik net zo goed vinger in mijn keel steken,,
ongeveer zelfde effect >.>
Mijn mond is niet zo groot
Ohja, Wayside niet te vergeten natuurlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet waar. Kortzichtige onzin verkondig je. Er zijn welgeteld 2 toffe series!:
Phineas en Ferb.
Dankquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
moest ik ook, maar was de afspraak vergeten en nu ben k al hele tijd niet meer geweest en de tandenstokers vergeet ik ook steeds XD
maar uh ja succes
zoepa tollquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oowh ja pics van een kleine mond >.> sexy.....
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oowh ja pics van een kleine mond >.> sexy.....
Ik heb geen geld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan ga je een patatje halen ofzo
oh ok dat is nog overleefbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld.
Maar het kwaad is al geschied, ik kreeg alleen een vuile blik.
Dan gaan we samen een patatje halenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld.
Maar het kwaad is al geschied, ik kreeg alleen een vuile blik.
En dan mij afbekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
![]()
ik val niet op jongens die nog naar jetix kijken
gewoon iron maiden of h.i.m ofzo erin stoppen, en dan zorgen dat je niet te hard gaat rijdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
Iemand hier nog goeie auto-rij-nummers?
Lees maar terugquote:
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al hebquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gewoon iron maiden of h.i.m ofzo erin stoppen, en dan zorgen dat je niet te hard gaat rijden
Rammstein.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al heb
dan maak je een verzamel met iron maiden, h.i.m, metalica,disturbed etc..quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al heb
Metal rijdt echt ontzettend kut he.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan maak je een verzamel met iron maiden, h.i.m, metalica,disturbed etc..
Moet je eens hardcore luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Metal rijdt echt ontzettend kut he.Voor je het weet zit je aan de 100. Gewoon wat rock 'n roll
Laat maar, is niet erg interessantquote:
ik kan er niet naar luisteren gewoon omdat ik de zang lelijk vind., als het engels was geweest....quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dat maakt Rammstein niet minder goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |