Dan heeft hij helemaal lefquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En als ik dan weg ga vraagt mijn vader ook nog "Waar ga jij dan heen?"
![]()
En?quote:
Haha ja en terecht dat je dan vrij wil! En ze moeten gewoon niet zeuren, klaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom.
Maar nu gaan ze vast zeiken dat ik te vaak vrij vraag of te vaak andere mensen regel, maar goed, Mark is binnenkort jarig en daar wil ik vrij voor. En ik heb die week ook al vrij op zaterdag.
Nah ze ging me uitleggen hoe ik tandenstokers moest gebruikenquote:
dat is echt vreselijk, ze gaat altijd weer zeuren dat ik wel moet flossen he.quote:
Zoooo niet waar, Fairly Odd Parentsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
ALLE, lees, ALLE kinder/jeugdseries die nu nog uitgezonden worden zijn echt gewoon ruk, echt slechte poep
Dat is net zo vet, velgen poleistenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Nah ze ging me uitleggen hoe ik tandenstokers moest gebruikenEn ze ging mijn tanden ook poleisten.
dat is nog ergerquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Zoooo niet waar, Fairly Odd Parents![]()
In het begin ging ze heel diep met de tandenstokers door me tanden, echt bloeden man niet normaal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat is echt vreselijk, ze gaat altijd weer zeuren dat ik wel moet flossen he.
maar als ik bij mijn kiezen ga flossen ga ik half over me nek
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Niet waar. Kortzichtige onzin verkondig je. Er zijn welgeteld 2 toffe series!:quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
ALLE, lees, ALLE kinder/jeugdseries die nu nog uitgezonden worden zijn echt gewoon ruk, echt slechte poep
FOPquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
bloeden valt bij mij meestal nog wel mee,,quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
In het begin ging ze heel diep met de tandenstokers door me tanden, echt bloeden man niet normaal.
Ja, op mijn werk zeuren ze altijd, dus dat ben ik wel gewend. En soms weigeren ze me gewoon om vrij te geven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja en terecht dat je dan vrij wil! En ze moeten gewoon niet zeuren, klaar
ga in een andere kamer eten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Noortje. het volgende:
Dilemma: ik moet eten want moet zo werken, maar heb geen zin om me in één kamer met mijn uiterst chagrijnige moeder te bevinden. Wat te doen?
Ik moet over 6 weken terug komen voor controlequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bloeden valt bij mij meestal nog wel mee,,
maar hallo als ik bij mijn kiezen moet kan ik net zo goed vinger in mijn keel steken,,
ongeveer zelfde effect >.>
Mijn mond is niet zo groot
moest ik ook, maar was de afspraak vergeten en nu ben k al hele tijd niet meer geweest en de tandenstokers vergeet ik ook steeds XDquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ik moet over 6 weken terug komen voor controleDus tot die tijd maar even elke dag er flink doorheen met een tandenstoker.
Picsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bloeden valt bij mij meestal nog wel mee,,
maar hallo als ik bij mijn kiezen moet kan ik net zo goed vinger in mijn keel steken,,
ongeveer zelfde effect >.>
Mijn mond is niet zo groot
Ohja, Wayside niet te vergeten natuurlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet waar. Kortzichtige onzin verkondig je. Er zijn welgeteld 2 toffe series!:
Phineas en Ferb.
Dankquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
moest ik ook, maar was de afspraak vergeten en nu ben k al hele tijd niet meer geweest en de tandenstokers vergeet ik ook steeds XD
maar uh ja succes
zoepa tollquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oowh ja pics van een kleine mond >.> sexy.....
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oowh ja pics van een kleine mond >.> sexy.....
Ik heb geen geld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan ga je een patatje halen ofzo
oh ok dat is nog overleefbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld.
Maar het kwaad is al geschied, ik kreeg alleen een vuile blik.
Dan gaan we samen een patatje halenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld.
Maar het kwaad is al geschied, ik kreeg alleen een vuile blik.
En dan mij afbekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
![]()
ik val niet op jongens die nog naar jetix kijken
gewoon iron maiden of h.i.m ofzo erin stoppen, en dan zorgen dat je niet te hard gaat rijdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
Iemand hier nog goeie auto-rij-nummers?
Lees maar terugquote:
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al hebquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gewoon iron maiden of h.i.m ofzo erin stoppen, en dan zorgen dat je niet te hard gaat rijden
Rammstein.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al heb
dan maak je een verzamel met iron maiden, h.i.m, metalica,disturbed etc..quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al heb
Metal rijdt echt ontzettend kut he.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan maak je een verzamel met iron maiden, h.i.m, metalica,disturbed etc..
Moet je eens hardcore luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Metal rijdt echt ontzettend kut he.Voor je het weet zit je aan de 100. Gewoon wat rock 'n roll
Laat maar, is niet erg interessantquote:
ik kan er niet naar luisteren gewoon omdat ik de zang lelijk vind., als het engels was geweest....quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dat maakt Rammstein niet minder goed hoor
Ookquote:
Dragonforce een optiequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef Desunoto het volgende:
Muziek in de auto.. gewoon lekkere rock en metal in een snel tempo.
En dan gaat de auto ook snel heel snel. Zonder dat je het eigenlijk wil.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef Desunoto het volgende:
dan moet ik altijd direct aan guitar hero denken,, echt irritant van die nummers, ook bij stricken van disturbed en even flow enzoquote:
moet je maar beter oplettenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En dan gaat de auto ook snel heel snel. Zonder dat je het eigenlijk wil.
quote:Efteling - Villa Volta
Jannes - Ga Dan
3 days Grace - Scared
3 days Grace - Animal i Have Become
DJ Otzi - Ein Stern
Finch - Letters To You
Pendulum - Propane Nightmares
Andre Hazes - Ja Dat Ben jij
Andre Hazes - Zeg maar niets meer
Andre Hazes - zij gelooft in mij
Andre Hazes - Een beetje verliefd
Andre Hazes - De Vlieger
Andre Hazes - Bloed Zweet en tranen
Andre Hazes - Kleine jongen
Josh Groban - Remember Me
HIM - The Path
HIM - In Joy and sorrow
HIM - Gone with the sin
Boris Goodunoc - Propaganda Nazdorowje
Live - Deep Enough
Toploader - Dancing in the Moonlight
Rammstein - Kokain
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
John Marks - Carnival
Ian Oliver / Shantel - Bucovina
Ida Engberg - Disco Volante
Robert Abigail - Mojito song ()
Sylver - Living My Life
Amy Macdonald - Mr Rock en Roll
Amy macdonald - Youth of Today
Amy Macdonald - Lets Start A Band
Vanessa Petruo - Hot Blooded Woman
Aly and AJ - Silent Night
Efteling - Vliegende Hollander
Enya - Only Time
Enya - Sail Away
Kinderen voor Kinderen - Onderweg
Kvk - Als niemand kijkt
Kvk - Nix
Kvk - Help
Olaf Henning - Cowboy und Indianer
Cidinho & Doca - Rap Das Armas
Dikdakkers - Cowboys en indianen
Monique Smit - Vrouwenalfabet
Mooi Wark - Idioot
Mooi Wark - In de blote kont
Mooi Wark - Achter de Tent
Mooi Wark - Schijt aan Regels
Rogier en Co - Schatje Mag ik je Foto (recycled Version)
Shantel - Disco Partizani
Shantel - Disco Boy
CD : Epica - The Phantom Agony
Tja, dan moet je maar Celine Dion opzetten of zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie lijst, ik moet van alles wat hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan moet ik altijd direct aan guitar hero denken,, echt irritant van die nummers, ook bij stricken van disturbed en even flow enzo
Daarom.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
even flow is stuk makkelijker dan strickenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
![]()
Stricken is wel simpel, die andere 2....nee
mijn pa draait heel vaak iron maiden enzo in de autoquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Daarom.Ik vraag mij nu ook af of mensen die metal een optie vinden als automuziek zelf wel eens gereden hebben.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar Celine Dion opzetten of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Niet op expertquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef DownPoison het volgende:
[..]
even flow is stuk makkelijker dan stricken![]()
Ja, maar ik moet er van alles op hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:41 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whoa er zit toch nog three days grace en him bij
Nee, dat heb ik niet. Maar goed als rock en metal in lekker tempo niet kan.. dan kunnen 90% van de dance en trance muziek en zo ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Daarom.Ik vraag mij nu ook af of mensen die metal een optie vinden als automuziek zelf wel eens gereden hebben.
Die staan in de map 'Fout'quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat doen Andre Hazes, Monique Smit en Jannes in je lijst?
Goed he?!quote:
Nee dan krijg je files van mensen die in slaap vallen in de auto.quote:
trance = dance. Maar dance geen trance.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Maar goed als rock en metal in lekker tempo niet kan.. dan kunnen 90% van de dance en trance muziek en zo ook niet.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee dan krijg je files van mensen die in slaap vallen in de auto.
gastquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef MASD het volgende:
[..]
trance = dance. Maar dance geen trance.
Dat snap ik nog!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef MASD het volgende:
[..]
trance = dance. Maar dance geen trance.
okquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:48 schreef Desunoto het volgende:
Nou, eigenlijk moet je het anders zeggen he.
Alle trance is dance, maar niet alle dance is trance!
Eens.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:48 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ok![]()
dan nog trance en dance en dat soort troep hoort gewoon op 1 grote stapel: slechte muziek
Dance is een verzamelnaam voor vele genre's he.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:46 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gastweet je ... jij bent echt moeilijk te volgen soms
Oftewel een appel is wel fruit, maar fruit hoeft geen appel te zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Dance is een verzamelnaam voor vele genre's he.Ik zal het uitleggen in andere termen.
Oi is punk, maar punk niet noodzakelijk oi.
Thrash is metal, maar metal niet noodzakelijk thrash.
ja ik snapte hem al welquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Oftewel een appel is wel fruit, maar fruit hoeft geen appel te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |