zoepa tollquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oowh ja pics van een kleine mond >.> sexy.....
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oowh ja pics van een kleine mond >.> sexy.....
Ik heb geen geld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan ga je een patatje halen ofzo
oh ok dat is nog overleefbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld.
Maar het kwaad is al geschied, ik kreeg alleen een vuile blik.
Dan gaan we samen een patatje halenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld.
Maar het kwaad is al geschied, ik kreeg alleen een vuile blik.
En dan mij afbekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
![]()
ik val niet op jongens die nog naar jetix kijken
gewoon iron maiden of h.i.m ofzo erin stoppen, en dan zorgen dat je niet te hard gaat rijdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
Iemand hier nog goeie auto-rij-nummers?
Lees maar terugquote:
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al hebquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gewoon iron maiden of h.i.m ofzo erin stoppen, en dan zorgen dat je niet te hard gaat rijden
Rammstein.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al heb
dan maak je een verzamel met iron maiden, h.i.m, metalica,disturbed etc..quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik moet een beetje verzamel hebben. Ik zal wel ff opschrijven wat ik al heb
Metal rijdt echt ontzettend kut he.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan maak je een verzamel met iron maiden, h.i.m, metalica,disturbed etc..
Moet je eens hardcore luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Metal rijdt echt ontzettend kut he.Voor je het weet zit je aan de 100. Gewoon wat rock 'n roll
Laat maar, is niet erg interessantquote:
ik kan er niet naar luisteren gewoon omdat ik de zang lelijk vind., als het engels was geweest....quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dat maakt Rammstein niet minder goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |