Is weer eens wat andersquote:
Klagen mag bij de modjes.quote:
De enige die ik wel eens geslagen heb is m'n zus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef rival het volgende:
ik heb een meisje weleens in haar gezicht geslagen, toen ik nog in groep 8 zat
Ik na m'n zuster alleen bij leuke meisjes op de bipsquote:
Ik ook, mijn nichtjequote:
is weer eens wat andersquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
Dat was met een schep,
Ik meerdere meiden, waaronder inderdaad mijn zus.quote:
Ojee... Ik voel dat ik moet oppassen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik meerdere meiden, waaronder inderdaad mijn zus.
Slaan is ook niet echt volwassen heh ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat ik gedaan heb, maar denk dat als het om iets kleins is dat ik niets meer met haar te maken wil hebben.![]()
Zuigzoenen zet je toch alleen op je 15e? Of voelde ik me al vroeg te oud?
Ja ik snap niet helemaal waarom hij soms in 'Relaties & psychologie' staat, en soms in het subforum relaties...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Rauw. het volgende:
PM van Kudfokker, hij kan 't topic niet vinden en denkt dat ik m nog niet geopend heb
Als er tranen over mijn wangen rollen van woede sta ik op scherp, als iemand die ik niet mag dan binnen m'n territorium komt dan beuk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ik heb überhaupt nooit iemand geslagen
Meteen goed doen! Adequaat optreden!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De enige die ik wel eens geslagen heb is m'n zus.
Dat was met een schep, ik was 5 en zij was 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |